Autor:
Data zakupu usługi: 27 lipiec 2014 Pisemny: 06 sierpień 2014 |
|
Biuro podróży: Сеть агентств TUI (Kijów) Typ usługi: отель, авиаперелёт |
Hotel dał nam całkowicie „zabity” pokój. Prosimy o pomoc przewodnik hotelowy, ma na imię Natalia. Sun Maris Bellamare Beach Hotel Marmaris. Mówimy, że zamek drzwi wejściowych jest całkowicie zepsuty i trudno jest otworzyć drzwi, a drzwi balkonowe w ogóle się nie zamykają. Odpowiedź Natalii: „Nikt Ci niczego nie naprawi”. Ręczniki są bardziej jak szmaty. Odpowiedź: "I co z tego?quot; Nie oferowali nam żadnych wycieczek. Pytanie: „Czy możemy wybrać się na zwiedzanie Marmaris?” Odpowiedź: „Nie masz tam nic do roboty, jeśli chcesz jechać do miasta, jedź komunikacją miejską i jedź.” Nigdy nigdzie nie widziałem takiego chamstwa.