Autor:
Data zakupu usługi: 18 luty 2020 Pisemny: 10 marta 2020 |
|
Biuro podróży: Сеть агентств TUI (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
W lutym 2020 odpoczywaliśmy w Egipcie, w Sharm El Sheikh, w hotelu Novotel Sharm El Sheikh Beach. Organizator wycieczek TUI Ukraina. Pod koniec wakacji zapisaliśmy się na wycieczkę krajoznawczą. Przewodnik organizatora wycieczek TUI wskazał godzinę, o której mieliśmy być odebrani w recepcji, ale nikt po nas nie przyjechał we wskazanej godzinie. Po 40 minutach bezskutecznego czekania okazało się, że nikt nas nie odbierze. Najpierw przewodnik hotelowy, Asharaf Hassan, powiedział, że spóźniliśmy się na spotkanie, a potem, że nie odebrano nas, bo uznał, że nie zdążymy na wyjazd, chociaż mieliśmy transfer o 14.00 i to wszystko Żadna jego sprawa, mogliśmy dojechać na lotnisko i wziąć taksówkę w 15 minut (odprawa od 16.10). Jednym słowem nawet nie przeprosił i zachowywał się chamsko. Po przyjeździe do domu, za pośrednictwem biura podróży, otruliśmy touroperatora TUI Ukraine skargą na zachowanie ich przewodnika ze szczegółowym opisem obecnej sytuacji, na co otrzymaliśmy kolejną porcję kłamstw, że przewodnik postąpił słusznie i rzekomo wysłał nam notatkę, której tam nie było. W odpowiedzi touroperatora nie ma też słowa przeprosin za zrujnowany dzień, co tylko potwierdziło ich stosunek do turystów, podobnie jak ich przewodnicy. Zastanawiam się, czy cała firma ma taką politykę, czy tylko TUI Ukraine?).