Autor:
Data zakupu usługi: 14 czerwiec 2017 Pisemny: 14 czerwiec 2017 |
|
Biuro podróży: Поехали с нами (Kijów) Typ usługi: авиаперелёт, оформление визы |
Korzystałem z tej agencji dwa razy i za każdym razem byłem rozczarowujący. Dominuje brak profesjonalizmu i koncentracja na kliencie. Opiszę bardziej szczegółowo. Po raz pierwszy spotkałem agencję przy zakupie wycieczki autokarowej do Bułgarii przez agencję na alei. Goloseevsky 70, u Olgi Kartseva. Przyjechaliśmy już z prośbą o jakiś hotel, więc zadaniem biura podróży było zorganizowanie nam transportu. Przyjechaliśmy do biura podróży, Olga pokazała nam schemat autobusu na monitorze, wybraliśmy nasze miejsca zgodnie ze schematem (na schemacie wskazano nawet ekrany telewizyjne, a podczas bardziej szczegółowej dyskusji Olga prawie nazwała model autobusem i oczywiście zapewnił nam wysoki standard autobusów na tak długie podróże). Gdy nadszedł dzień odlotu z Kijowa, „dogodnie” usiedliśmy na swoich miejscach, bo nasze miejsca były już przydzielone innym pasażerom. Ponadto autobus, na który się umówiliśmy, i ten, którym faktycznie jechaliśmy, znacznie się od siebie różniły. Nie było ekranów telewizyjnych, a wraz z nimi odpowiedniej klimatyzacji (czasem było zimno do granic przerażenia, że nawet kurtki puchowe nie oszczędzały, czasami było bardzo gorąco), ale były zapadnięte siedzenia i minimalna ilość miejsca między siedzenia, co sprawiło, że długa 34-godzinna podróż była niezapomniana. W drodze powrotnej w przewodniku turystycznym wyznaczono nam miejsce i godzinę spotkania. Autobus przyjechał 3 godziny później (a na dworze jest zima i zimno). Kiedy wyraziliśmy nasze zdziwienie kierowcy autobusu, przekazał nam swój harmonogram przyjazdów do hoteli, na podstawie którego zrozumieliśmy, że nie ma opóźnienia ze strony kierowcy. Tyle, że nasza notatka nie pasowała do harmonogramu przewoźnika. Warto więc tutaj osobno podziękować Oldze za jej czujność i dbałość o szczegóły. 3 godziny na mrozie czekając przed powrotem na długo będziemy wspominać. Po przyjeździe do Kijowa uznałem, że nie warto już kontaktować się z „Chodźmy z nami” w sprawie wycieczek.
A teraz znów nadszedł czas wakacji, ja i moi przyjaciele jedziemy do Czarnogóry, zakwaterowanie umawiamy osobno, potrzebowaliśmy tylko biletu. Znowu zwróciliśmy się do „Chodźmy z nami”, bo pomyślałem, co może być trudne w tak prostej, pozornie na pierwszy rzut oka operacji, jak zakup biletu lotniczego. Ale nie i oto pojawiły się trudności, ku mojemu wielkiemu ubolewaniu. Wystawiono nam fakturę, a wraz z nią umowę wskazującą kwotę płatności. Pieniądze wysłaliśmy zgodnie z zadeklarowaną wartością i już z radości, że sprawa zakupu biletu została zamknięta, już zapomnieliśmy pomyśleć o biletach. Ale następnego dnia agentka (Irina Vasina) oddzwania do nas i informuje, że zmieniła się kwota zamówienia. Dość dziwne podejście, od razu zauważę, i nigdy wcześniej się z tym nie spotkałem. Rozumiem, że jeśli klient zapłacił zadeklarowaną kwotę, otrzymał podpisaną umowę i na tym kończą się jego obowiązki, nie znalazłem odpowiedzi od biur podróży firmy „Chodź z nami” pod adresem Geroev Stalingrada 8. Ponadto w Wyjaśniając sytuację, dyrektor Olga powiedziała mi, że podkreśliła, że nadal są ze mną bardzo szczerzy, albo mogli wysłać mnie na inny lot i powiedzieli, że lot, którego potrzebowałem, został odwołany. Czy tym zajmuje się biuro podróży? Dlatego drodzy turyści, chciałbym tylko ostrzec, że może wam się przydarzyć to samo – trzygodzinne oczekiwanie na autobus na ulicy zimą, transport niezgodny z obiecanym, zmiana kosztów wycieczki / biletu PO opłaceniu i uzgodnieniu ceny. Życzę wszystkim powodzenia, a tylko pozytywne emocje i poczucie satysfakcji z pracy biura podróży „Chodźmy z nami”, a życzę tylko agencji, aby się poprawiła (jeśli jest taka chęć) tak, aby Twoi klienci byli zadowoleni ty i istnieje chęć ponownego skontaktowania się z tobą.