Autor:
Data zakupu usługi: 21 sierpień 2013 Pisemny: 11 wrzesień 2013 |
|
Biuro podróży: Подорож у мрії (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Moi przyjaciele i ja jesteśmy doświadczonymi podróżnikami, mieliśmy do czynienia z różnymi biurami podróży, ale to pierwszy raz, kiedy spotykamy się z takim „szczęściem”.
Musieliśmy przywieźć dokumenty do biura podróży na kilka wizyt - firma czynna od 9.00 do 18.00. Dlatego przybywszy na miejsce do godziny 17.00 byliśmy pewni, że z sukcesem przekażemy dokumenty do biura podróży i będziemy mogli spokojnie dostroić się do wyjazdu. Nie było go tam! Do godziny 17.00 wszyscy przedstawiciele biura podróży poszli do domu. Oddzwoniliśmy do nich i umówiliśmy się, że przyjedziemy do biura podróży o 9.30 następnego dnia. Czekała nas jednak kolejna wpadka - o godzinie 10.00 biuro było jeszcze zamknięte. Do 10.30 w końcu przekazaliśmy dokumenty i zrelaksowaliśmy się… ale na próżno.
Przez kilka następnych dni musiałem przywieźć ze sobą szereg dokumentów, których przedstawiciele biura podróży nie zgłosili wcześniej. Na 2 dni przed rozpoczęciem wycieczki odebraliśmy telefon z informacją, że wszystkie nasze dokumenty i bilety lotnicze są gotowe i można je odebrać w biurze.
Jednak po przybyciu do biura okazało się, że gotowe były tylko vouchery i ubezpieczenia. Bilety lotnicze w formie elektronicznej obiecano wysłać na pocztę po obiedzie. Pod wieczór musieliśmy sami zadzwonić do Podoroja Mriyi i przypomnieć o naszych biletach - wyjaśnili, że na stronie Join Up są jakieś problemy, bilety zostały wysłane. Okazało się, że lot z Zhulyan odbył się o 6 rano przez nieznaną firmę Aerotrans. Chociaż przedstawiciele biura podróży zapewniali, że polecimy na UIA.
12 godzin przed odlotem próbowaliśmy znaleźć nasz lot na stronie Zhulyan, oddzwoniliśmy na lotnisko - ale nie mogli nam podać żadnych informacji o naszym locie. Nerwy były już na krawędzi - oddzwoniliśmy do Podoroża Mriji, gdzie uprzejmie nas zapewniono, że to tylko lot czarterowy, więc nie było o tym żadnych informacji. Na szczęście wieczorem na 8 godzin przed odlotem przyszło nam do głowy wejść na stronę Join Up i przeczytać wiadomość o przesunięciu naszego lotu na następny dzień o 16!
O przekazaniu lotu dowiedzieliśmy się sami, biuro podróży nawet nas o tym nie pofatygowało! Jak później dowiedzieliśmy się z komunikacji z innymi podróżnikami, niektórzy turyści spoza Kijowa przybyli do Żulian o 3 nad ranem i czekali na niewygodnym lotnisku do 16 po południu.
Tak więc oprócz straconych nerwów mieliśmy cały dzień odpoczynku w Grecji.
Wyciągajcie wnioski, drodzy turyści – wybierajcie tylko sprawdzone biuro podróży, odpowiedzialnego operatora i szczęśliwe podróże!
I prawie dostałem pracę w Join up, zdałem 3 rozmowy kwalifikacyjne, ale nie zgodziliśmy się w kwestii wynagrodzenia. I dzięki Bogu) po prostu nie spotkałem się wcześniej z tym touroperatorem, na szczęście) nie podejrzewałem, że mogą być takie niespodzianki
А я еще чуть было не устроилась на работу в Join up, прошла 3 собеседования, но мы не сошлись в вопросе зарплаты. И слава Богу)Просто я раньше с этим туроператором не сталкивалась к счастью)вот и не подозревала, что могут быть подобные сюрпризы
Dobry dzień.
W imieniu dyrektora TA „Podejdź bliżej świata” pragnę podziękować za skorzystanie z usług naszej agencji.
Przesłany przez Ciebie pakiet dokumentów nie był niestety kompletny i o tym poinformowaliśmy.
Ponadto ze swojej strony chciałbym zauważyć, że mając pierwotnie zarezerwowaną wycieczkę dla 3 osób, jeden z turystów nie mógł pojechać i zrobiliśmy wszystko, aby anulować ją bez kar.
Niestety nie odpowiadamy za działania firmy operatora.
Доброго времени суток.
В лице директора ТА "Подорож у мрії" хотелось бы Вам сказать спасибо за то что воспользовались услугами нашего агенства.
Пакет документов который Вы предоставили к сожалению был не полный и мы Вам об этом сообщили.
Так же со своей стороны хотелось бы отметить то что изначально забронировав тур на 3-их, один из туристов не смог ехать и мы сделали все что бы его аннулировали без штрафов.
К сожалению мы не несем ответственности в действиях компании оператора.