Autor:
Data zakupu usługi: 20 styczeń 2016 Pisemny: 22 styczeń 2017 |
|
Biuro podróży: Подорож у мрії (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Korzystaliśmy z tej firmy turystycznej trzy razy, myśleliśmy (naiwnie), że stałych klientów należy traktować odpowiedzialnie. Nie powiem, że pierwsze dwa razy byliśmy nim zachwyceni, ale w porównaniu z okropnościami, jakie ludzie wypowiadają o innych operatorach – uznaliśmy, że to nadal jest jak +, – to normalne. Polecieliśmy więc na Zanzibar. Gdy zaskoczył mnie lot tam z jednym przesiadką, internet podpowiedział mi, że przerwa między samolotami może wynosić od 1 godziny do 24 godzin. A cudowny operator kupił nam bilety, na które transfer trwał 6 godzin, i zapewnił, że to najlepsza opcja. Zarezerwowaliśmy 2 hotele. W pierwszym okazało się, że miejsca nie są zarezerwowane. Po tymczasowych negocjacjach telefonicznych okazało się, że miejsca są zarezerwowane i z powodu czyjegoś błędu (zgadnij czyj) mieliśmy godzinę czekać i denerwować się, no i oczywiście okazało się, że są tylko 2 najgorsze pokoje hotelowe.
Mieszkaliśmy w pokoju niedaleko pokoju nauczycielskiego, w którym drzwi ciągle trzaskały - nie można było zasnąć nawet w nocy, okna wychodziły na brudną uliczkę - więc były pomalowane na coś czarnego. powiedzieliśmy, że to niemożliwe - otrzymaliśmy odpowiedzi dokumenty stwierdzające, że mamy zarezerwowany właśnie taki numer… Kiedy mój mąż zaczął dzwonić do mężczyzny, który jest naszym agentem z Zanzibaru, powiedział przez telefon oddzwonię na zajęcia… oczywiście nie jeden oddzwonił. Więc na recepcji zaczęli podnosić kwestię finansów - jak odzyskać pieniądze, dali jasno do zrozumienia, że nie zamieszkamy tutaj, nie mieli wolnych pokoi i o dziwo znaleźli nam pokój rodzinny (okazało się że jest pokój, w którym na jednym łóżku mieszkają i śpią dwie kobiety, które zgodziły się na przeprowadzkę). Tak więc były tu 3 godziny nerwów, zanim się usadowiliśmy.