Autor:
Data zakupu usługi: 14 lipiec 2018 Pisemny: 04 sierpień 2018 |
|
Biuro podróży: ЛюбоСвит Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wykupiliśmy wycieczkę u innego touroperatora, który szybko wszystko załatwił, umożliwił wybór dogodnego lotu i powiedział, że w Czarnogórze naszym gospodarzem będzie LjuboSvit. Na początku wszystko było w porządku - na lotnisku powitano nas tabliczką, zabrano nas autobusem do hotelu i od razu uprzedzono, że powinniśmy się zadomowić, zostawić rzeczy i od razu udać się na spotkanie, które poprowadzi przewodnik z zapowiedź możliwych wycieczek.
Mój mąż i ja byliśmy bardzo zmęczeni, więc postanowiliśmy zostać w pokoju i odpocząć. Wieczorem zeszliśmy do restauracji w hotelu, gdzie szczegółowo zapoznaliśmy się z możliwymi wycieczkami (wszystkie informacje pozostają w folderze i można je obejrzeć w każdej chwili). Następnego dnia napisali do przewodnika, że wybrali kilka ofert i chcieliby poznać ceny i zaplanować, kiedy to wszystko zrobić. Nasz przewodnik, Oleg, szybko przyjechał do hotelu, posłuchał, że wybraliśmy 7 opcji (zazwyczaj wybierają 2-3 opcje, własnymi słowami), powiedział, że wszystko zorganizuje i jeśli zapłacimy za wszystko od razu, to zorganizuje daj nam 15% rabatu (chociaż zwykle daje nie więcej niż 10%). Mój mąż i ja natychmiast się zawstydziliśmy i powiedzieliśmy, że się nad tym zastanowimy.
Tego samego dnia spacerowaliśmy po mieście i wzdłuż plaży, lokalne biura podróży (a są tam prawie na każdym kroku) dały nam swoje broszury, w których ceny były prawie takie same między sobą i niższe niż u naszego „gospodarza” obok 30%, nawet biorąc pod uwagę dopłaty za niektóre bilety wstępu, które są wskazane w broszurach osobno i nie są wliczone w koszt wycieczki. Od razu stało się jasne, dlaczego pierwsze spotkanie powinno odbyć się zaraz po przyjeździe i zmotywować do opłacenia pakietu wycieczek od razu....
Kiedy rozmawialiśmy o wycieczkach z Olegiem, pojawiło się pytanie o odwołanie kolacji (którą zapłaciliśmy w Kijowie), powiedział, że to zostało rozwiązane, zgodzi się, że zostaną nam zwrócone pieniądze ...
Oczywiście zamówiliśmy wycieczki z lokalnego biura podróży (nie żałowaliśmy). Chociaż później słyszałem, jak Oleg „przerabiał” następujących turystów, mówiąc im, że wszystko trzeba zamawiać tylko u niego (wycieczki, wypożyczalnia samochodów, skutery ...), ponieważ miejscowa ludność jest bardzo przebiegła, mogą oszukać i nie jeden może pomóc Ci odzyskać pieniądze...
Kiedy ponownie skontaktowałem się z nim z pytaniem o odwołanie ostatnich trzech obiadów (po pierwsze, przez ostatnie trzy dni chcieliśmy podróżować wzdłuż wybrzeża i zjeść obiad w różnych pięknych miejscach, a po drugie, szczerze, to po prostu nie smakowało), na początku po prostu mi nie odpowiadał, zupełne lekceważenie.... Kiedy napisałam pełną złości wiadomość, że jestem mu bardzo wdzięczna za zrujnowanie mi wakacji, odpowiedział mi, że okazuje się, że mógłby mi pomóc odwołanie tylko w przypadku rezerwacji wycieczek - postanowił też zastosować szantaż do tak wspaniałego powitania...
Restauracja powiedziała mi, że w każdej chwili możesz odwołać kolacje ze zwrotem pieniędzy, jeśli Oleg do nich zadzwoni (zgadzają się, powód nie jest dla nich ważny) ...
Dzień przed odlotem ponownie napisałem do niego wiadomość, aby dowiedzieć się informacji o transferze i locie, o dziwo nikt mi więcej nie odpowiedział (byłem online, widziałem wiadomość).
Z tym samym pytaniem zwróciliśmy się do administratora hotelu, powiedziała, że zwykle zostawia informacje w folderze, ale tam też go nie było, administrator zadzwonił do Olega i powiedział, że zostawił informacje na jakiejś tablicy ogłoszeń i wyjaśnił, gdzie , okazało się, że lot został przełożony....
i zaraz po telefonie - też otrzymałem odpowiedź....
Bardzo dziękujemy za miłe wrażenia!!!