OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ЛАСПИ
Zamówiliśmy wakacje na Krymie w biurze podróży LASPI, w hotelu Levant w Jałcie. Przyjechaliśmy w połowie października od piątku na weekend + jeszcze 2 dni. W LASPI podobała mi się organizacja wyjazdu i wygodny dostęp online - zrobiliśmy minimum wysiłku, kierownik Elena była bardzo uważna i uprzejma, poleciła wygodny pokój i zarezerwowała bilet na promocję, była dobra oszczędność. →
Dziękuję Laspi za kompetentną i troskliwą obsługę. Firma Laspi pomogła mi w wyborze sanatorium do leczenia, zmieniła termin lotu powrotnego i rezerwację ze względu na sytuację osobistą. Odpoczywał w sanatorium Ai-Danil. Opisz słowami: 1. Dlaczego wybrałeś tę konkretną firmę? Wybrałem firmę ze względu na wygodę systemu rezerwacji i osobiste wrażenia podczas komunikacji z menedżerem telefonicznie w Moskwie. →
Nie raz korzystaliśmy z usług firmy Laspi, w tym roku wspaniale wypoczęliśmy w Karpatach - dziękujemy!!! Jak wspaniale mieć wakacje i nasze rodzime Karpaty ze wspaniałą przyrodą, ponieważ po prostu nie można było być w Kijowie. Jestem bardzo zaskoczony, że są tak złe opinie o Laspi, myślę, że w firmie pracują kompetentni specjaliści, zawsze bardzo dobrze polecają hotel i lot, wszystko jest bardzo przejrzyste i dobrze skoordynowane. →
Kupiłem odpoczynek w perełce pensjonatu w tym podłym miejscu. Kiedy przyjechałem, byłem w szoku. Łazienka w pokoju na plaży w pokoju jest po prostu okropna! W ogóle nie pasuje do zdjęć na stronie. Brud i pełna „szufelka”! Kiedy zwróciłem się do firmy Laspi z roszczeniem, zastępca. →
Kupiłem bilet dla mojego dziecka (10 lat) na odpoczynek w obozie dziecięcym Laspi od 08.07.2012 do 27.08.2012. jednocześnie zastrzeżono, że dziecko podróżuje pociągiem z grupą dzieci, a bilety kolejowe zostały również zamówione za pośrednictwem biura podróży Laspi.Przy zakupie wycieczki kierownik zdecydowanie zalecił, aby nie wydawać dziecku oryginału zaświadczenia z im, mówią, że wystarczy kopia, a oryginał może zaginąć. →
Sposób komunikacji. Obsługa klienta jest STRASZNA! Zarezerwowałem pokój w pensjonacie 23 sierpnia, kierownik nie wysłał mi potwierdzenia. Napisałem e-mail. adres tych Pomoc. I zamiast zaproponować mi możliwe opcje płatności w weekend, zadał mi pytanie „Jak zapłacę za rezerwację, jeśli banki nie działają?” Powinienem zadać to pytanie im, a nie mnie. →
Wysłałem 9-letnie dziecko z eskortą do obozu Kakadu. 1) wyjazd był 10.08 zgłoszony czas wyjazdu 09.08 około 14. Jest tylko jedna odpowiedź na stałe telefony - nie martw się ani o 12.00 ani o 18.00 wyjedzie. 2) podchodząc do samochodu, nie znaleźli dziecka na liście, aby odpowiedzieć na pytanie, zadzwoń do biura podróży (jest to 10 minut przed wyjazdem) po przekonujące prośby (przez prawie miesiąc od daty rezerwacji) nie było mowy o niższym miejscu. →
zorganizowała tydzień relaksu z koleżanką, skontaktowała się z biurem podróży Laspi, poleciła nam sanatorium Ay Danil i oto jesteśmy Krym od dawna pozostaje w tyle ze swoją nieudolną obsługą od miejsc spoczynku przyzwoitych ludzi, ale tutaj !!on po prostu zaskoczył !absolutnie →
W tym roku skorzystał z usług krymskiego przedsiębiorstwa „LASPI” (kierownik Polina Kuzenkova). Oprócz słów wdzięczności za sprawność, profesjonalizm i przyzwoitość nie przychodzi to do głowy. Niech Bóg da pomyślność Twojemu przedsiębiorstwu, a Tobie Polino – wszystko, czego sobie życzysz! Z poważaniem Natalia. →
|