Autor:
Data zakupu usługi: 23 sierpień 2012 Pisemny: 25 sierpień 2012 |
|
Biuro podróży: Ласпи (Sewastopol) Typ usługi: пакетный тур |
Sposób komunikacji. Obsługa klienta jest STRASZNA! Zarezerwowałem pokój w pensjonacie 23 sierpnia, kierownik nie wysłał mi potwierdzenia. Napisałem e-mail. adres tych Pomoc. I zamiast zaproponować mi możliwe opcje płatności w weekend, zadał mi pytanie „Jak zapłacę za rezerwację, jeśli banki nie działają?” Powinienem zadać to pytanie im, a nie mnie. Korespondowano z Maxim [email protected]. Skończyło się na tym, że zadzwoniłem na kolejną trasę koncertową. agencji, w której grzecznie i poprawnie odpowiedziałem na wszystkie moje pytania i zaproponowałem wybór najwygodniejszej dla mnie opcji płatności. Nigdy więcej nie użyję Laspi! Nie ma ochoty na współpracę z biurami podróży, dla których klient jest pustym miejscem.