Autor:
Data zakupu usługi: 04 czerwiec 2015 Pisemny: 28 styczeń 2016 |
|
Biuro podróży: Королівські Подорожі (Lwów) Typ usługi: пакетный тур |
W zeszłym roku moja mama została wysłana do Turcji w ramach zorganizowanej wycieczki. Wszystko mi się podobało.
W tym roku dzwonię - "Dzień dobry, już zamówiliśmy u Was, chcemy zamówić jeszcze raz... w ilości....." - czyli turysta JUŻ lojalny i gotowy oddać pieniądze. Wskazuję wycieczkę, terminy NA STRONIE (hotel, cena itp.).
- Oddzwoń za miesiąc, tej trasy jeszcze nie ma.
Pytanie 1 -
jeśli nie - po co informacje (z 2016 r.) zawiesić na stronie głównej?
Pytanie 2 -
Naprawdę myślisz, że za miesiąc znowu do Ciebie zadzwonię?
Pytanie 3 -
Zbyt trudno jest wziąć dane klienta z obietnicą znalezienia właściwego (i odebrania go, gdy się pojawi), a tym samym zarobić firmę, która zapłaci Ci pół tysiąca euro, prawda?
Dziś znowu dzwonię - strona dodała informacje, już cała lista...
- Dzień dobry, masz tu na stronie...........możesz wyjaśnić?
- Nie, nie mamy tego.
- Chcesz do nich zadzwonić po raz trzeci?