Recenzja biura podróży Владо Тур Сервис (Kijów)

Nieprofesjonalne, lekceważące organizację wyjazdu.

Autor:
Data zakupu usługi: 06 listopad 2018
Pisemny: 17 grudzień 2018
3.0
Biuro podróży: Владо Тур Сервис (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

We trójkę pojechaliśmy na trzydniową wycieczkę autobusową z moją siostrą i jej przyjaciółką do Bukovel z Vladoturem. Nie byliśmy zadowoleni z organizacji wyjazdu i uważamy organizację za nieprofesjonalną. W porządku:

1. Miejsca w autobusie. Zarezerwowałem wycieczkę 1,5 miesiąca wcześniej, kilka razy rozmawiałem z operatorami telefonicznie i przez Viber. Za każdym razem specjalnie skupiałem się na tym, że prosiłem ich o miejsce w środku autobusu. Gdzieś po raz trzeci powiedzieli mi, że jest postscriptum o miejscach w pierwszej połowie. Jak to jest? Nie słyszałeś mnie, źle mnie zrozumiałeś? Poproszony o zmianę na środku kabiny. Wydaje się, że się zmieniło. Byłem zainteresowany rozmieszczeniem miejsc, ale za każdym razem mówili mi, że jeszcze tego nie zrobili. W efekcie po przyjeździe autobusu okazało się, że mamy miejsca z przodu, tuż za kierowcą. Naturalnie opiekun nie wie i nie może niczego zmienić. Miejsca te różnią się tym, że nie można wyprostować nóg i stają się one odrętwiałe. Sen jest prawie niemożliwy. Przyjechaliśmy do Bukowela, a potem do Kijowa zmęczeni, bolały nas kolana.

2. Napisałem roszczenie w Viber. Odpowiedzieli mi rano, że tak, jest postscriptum o miejscach na środku kabiny, to jest ich ościeżnica i są gotowi zrekompensować 10% kosztów. Dziękuję za przyznanie się do winy, ale nie uratowało mnie to od bólu w kolanach. Odmówiłem odszkodowania. Lepiej byłoby napisać recenzję z wyjazdu.

3. W tej samej odpowiedzi zmotywowali nasze lądowanie na przodzie dwoma argumentami: tym, że było nas trzech, a miejsca były mniej więcej blisko tylko w tej konfiguracji, oraz tym, że są to miejsca prawie VIP, a ludzie prawie stać w kolejce do nich. Pierwsza nie jest prawdziwa. W autobusie byli inni ludzie, którzy byli nas trzema i mogli normalnie ich posadzić. Dodatkowo na środku kabiny znajdowało się wolne miejsce dla pasażera, który został odebrany w Tarnopolu. Była więc okazja, aby umieścić nas na środku kabiny. I nadal nie siedzieliśmy razem. Między nami był przewodnik. Drugi argument tylko się uśmiechnął. Nie widziałem linii. Najbardziej niewygodne i niebezpieczne miejsca w autobusie. Nie ma głupców.

4. Przewodnik zmienił się w połowie wycieczki. Nic krytycznego, ale widzę to po raz pierwszy.

5. Odrębną kwestią jest autobus. Ponieważ siedzieli z przodu, mogli zobaczyć, co się dzieje. Autobus miał problemy ze sprzęgłem, co drugi bieg był włączany. W drodze powrotnej autobus się zepsuł. Stali przez około godzinę. Kierowca zapytany, co się dzieje, chrząknął, że coś jest zamrożone. Co może zamarznąć pół godziny po zatankowaniu na niezrozumiałej stacji benzynowej?

Konkluzja: poszukamy touroperatora z bardziej profesjonalnym podejściem do organizacji podróży.








Inne recenzje biur podróży