Recenzja biura podróży Владо Тур Сервис (Kijów)

Naruszenie praw i przepisów

Autor:
Data zakupu usługi: 17 styczeń 2016
Pisemny: 30 styczeń 2016
3.0
Biuro podróży: Владо Тур Сервис (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Dzień dobry.

Właśnie wróciliśmy z mini wakacji z mężem.

Chcę podzielić się wrażeniami z wypoczynku i organizacji wycieczki do Bukowela (17.01-22.01)

1. Miejsce odbioru. Dorohozhychi. Wzdłuż drogi przy krzyżach. Nie najbardziej pozytywne miejsce. I nie możesz przyjechać własnym samochodem, bo nie ma gdzie go zostawić.

Eskorta grupy (Pavel) spóźniła się 30 minut. Ludzie marznieli na ulicy, może nie było jasne co, jak, gdzie do kogo, miejsca itp.

2. Droga. Głównym problemem jest PALENIE w autobusie przez kierowców. Dlaczego powinienem tym oddychać i zostać zatrutym? Na prośby o niepalenie, może jestem chory i chory, reakcja była negatywna. Kierowca wyśmiewał się, zmieniając wszystko w humor, a po trzeciej prośbie powiedział: „Paliłem i będę palił w drodze powrotnej całą noc, jestem za oknem”.

Dla mnie droga była piekłem. To było ciągle przyprawiające o mdłości.

Musiałem odkupić bilety na pociąg (zrzut ekranu w załączniku) i zostać jeszcze 1 noc w Yaseni (400 UAH za zakwaterowanie).

A to kolejne 1000 zł kosztów w sumie (z taksówki na dworzec), bez uwzględniania posiłków w dodatkowy dzień.

Również moment zupełnie nie do przyjęcia - drugi kierowca pił prosto w autobusie w drodze do Jaseny! I przyjechał do hotelu już przyzwoicie pijany. Jak to w ogóle jest? A gdyby coś stało się pierwszemu, kto by usiadł za kierownicą?

To kolejne naruszenie PRAWA!

Jeśli chodzi o muzykę, nauczyłem się całego utworu na pamięć. To okropne))

Poprosiłem przewodnika grupowego, aby omówił przynajmniej zwrot pieniędzy za podróż powrotną. Według strony to 700 UAH dla dwojga.

Otrzymałem odmowę. A zdanie „pytanie nie jest dla mnie”. Kto, przepraszam? Jeśli jest przedstawicielem Vladotura, musi rozwiązać wszystkie pojawiające się problemy, zarówno dotyczące podróży, jak i rozliczenia.

3. Rozliczenie. Mieszkał w Lyonie. Było nas tam 8 osób (+ Paweł i kierowcy). 4 pokoje są dokładnie takie same. Z prysznicem w pokoju rozliczenie we dwoje. Tylko mój mąż i ja płaciliśmy za bony 1750, a reszta żyła za 1500. Zadała pytanie „Dlaczego?” Paul obiecał dowiedzieć się pierwszego dnia. W dniu wyjazdu ponownie zadała pytanie, na które powiedział, że to nie dla niego, że nic nie może zrobić, że reszta ma po prostu szczęście. Ale przepraszam, różnica 500 UAH! Dlaczego je tracimy?

4. Droga do Bukowela. Wszystko jest ok, gdyby nie zimno. Siedzieliśmy w autobusie przez godzinę, podczas gdy kierowcy go rozgrzewali. Pytanie: dlaczego nie wstali wcześnie i nie rozgrzali, żebyśmy nie marnowali czasu i nie marznieli? Niektórzy w końcu sami wyjechali do Dragobrat. I dotarliśmy na górę z dużym opóźnieniem.

5. Łyżwiarstwo. Tutaj wszystko jest super. Dzięki

6. Rozwiązywanie problemów Klienta: Pavel (towarzyszący) - miły facet, pozytywny. Jednak! Twoja osoba powinna być nie tylko spikerem rutyny i tworzyć nastrój, ale także rozwiązywać problemy. I nikt nie zdecydował o naszym.

Straciliśmy 1500 UAH. Na nocleg i w drodze powrotnej plus dodatkowe noclegi (nie mogli nas zostawić w Lyonie, osiedlili się w Złotej Koronie). Kto powinien być za to odpowiedzialny?

Podsumowując: nie ma już ochoty podróżować z Vladoturem.

Firma nie odpowiedziała na moje listy. Po prostu zignoruj. Całkowity brak szacunku dla klienta.

Dbaj o siebie i dobrze wypoczywaj!




Uwagi (4) zostaw komentarz
аватар ethyl
ethyl

1. Krzyże - nie tylko na cmentarzach, ale także w kościołach))). Zasadniczo mówisz bzdury. Paweł się spóźnił - winny - zgadzam się.
2. Palenie przez kierowców - próbowałem z nimi przeklinać - dowiedziałem się od innych pasażerów o problemie, w rezultacie nie usłyszałem od nikogo nic złego o kierowcach (mówili, że nic nie widzieli ani nie słyszeli o paleniu))). Ale subiektywnie przyznaję - jeśli tak - kozy!!! a od dyrektora parku już słyszeli, co powinni (chociaż nie udowodniono winy).
3. W tym punkcie - rada: ZAMÓW WYCIECZKĘ SAMODZIELNIE I BEZ POŚREDNIKA Nie będę już wyjaśniał - możesz się domyślić. Otrzymałeś mieszkanie, za które zapłaciłeś za ustaloną kwotę. Reszta zapłaciła mniej - to prawda! Cóż, OSOBIŚCIE tak chciałem, mam prawo))).
4. Za to przepraszam, chociaż większość rozumie, że jest to kawałek żelaza i ma tendencję do pękania.
5. Cóż, dzięki Bogu, przynajmniej wszystko jest tutaj dobre))).
6. Twoje problemy niestety nie leżały w kompetencjach Pawła...
Konkluzja: Nic nie zgubiłeś, bo oszukujesz - Zaplanowałeś z góry zostać tam jeszcze jedną noc przed podróżą - Czy wysyłasz do siebie list?

Chęć nie współpracy z nami jest obustronna, przepraszam))).

Mon, 15 Feb 2016, 18:53
аватар olgater1
olgater1

Kochanie, kimkolwiek tam jesteś.
Nie wiem, kogo próbujesz usprawiedliwić, ale to nawet śmieszne. Jeśli twoi pracownicy cię okłamują, to twój problem. Nie paliłeś? Tak, kim jesteś? A Paweł też nie rozpoznał tego faktu?

Odnośnie "Planowałeś zostać z wyprzedzeniem" - spójrz na daty moich listów do Ciebie. Pierwszy pisałem, gdy byłem już w Lyonie i dopiero potem nie mogłem po ludzku zgodzić się z Pawłem. Tak, aby nie wstawiać swoich ludzi, bez względu na to, jak bardzo są aroganccy i niekompetentni, i nie zgłaszać ich władzom, początkowo zadałem to pytanie inaczej. Ale to tylko dobrze o mnie mówi. Niestety nie o tobie. W ogóle nie odpowiedziałeś na żadne e-maile swoich klientów.

Inne wymówki, które wymyślisz, są jeszcze zabawniejsze. Nie jest mi przykro dać 1000 UAH. Niech cię uszczęśliwią
Cześć Paul! I powiedz mu, dla dobra kolejnych Klientów, że kłamstwo jest złe, że dla wygody turystów (do ubierania łódki) trzeba wziąć ławkę z Lyonu, że można też wziąć termos z herbatą i inne drobiazgi rzeczy, o których decydują normalni opiekunowie. Czyż nie? Albo napisz tutaj, że kłamię i mieliśmy to wszystko i nie robiliśmy sobie bałaganu, ubierając się najlepiej jak potrafiliśmy?

Powodzenia, Vladotur, naucz się przyznawać do błędów.

Nawiasem mówiąc, Oksana przeprosiła, zgodziła się i obiecała wysłać pieniądze. Czy mam wysłać ci jej jedyny list, który wysłała mi 1 lutego?
Oto jego część „Dziękuję za informację zwrotną, dzięki której wyciągnięto wnioski na temat współpracy z firmą świadczącą usługi transportowe i oczywiście z pracy eskorty, która, jak słusznie napisałeś w liście, jest” przedstawicielem firmy Vladotur i powinien rozwiązać wszystkie problemy, które pojawią się podczas podróży”. Całkowicie się z tobą zgadzam, ponieważ sam nie mogę „znieść”, gdy kierowcy pozwalają „palić z kabiny”, ponadto „piję alkohol” i ja bardzo przepraszam, że eskorta nie mogła wpłynąć na sytuację (lub nie bardzo chciała).Co do zasady wszystkie osoby towarzyszące są z góry ostrzegane, że jeśli nie mogą wpłynąć na sytuację, są zobowiązane do zgłoszenia tego do firmy biura i przepraszam za zaistniałą sytuację w imieniu firmy"
W tym samym liście poprosiła o numer karty. Aby zadośćuczynić. Jedyne pytanie brzmi „dlaczego?”, jeśli nic nie zostało zwrócone. Ale wysłałem numer karty. Jeśli wykopiesz sumienie - czekam za 1000 UAH (na bilety i dodatkowy dzień w hotelu)

Miłego dnia.
Z UV. Olga

Tue, 16 Feb 2016, 08:36
аватар olgater1
olgater1

Po porannej korespondencji jeszcze raz listownie przypomniałem o sobie dyrektor Oksanie.

Zostałem obciążony opłatą w wysokości 470 UAH - za dodatkowy dzień w hotelu. Podróż powrotna nigdy nie została zwrócona. Ale tak czy inaczej, to już jest zabawne.

Wyciągnij własne wnioski, przyszli Klienci.

Tue, 16 Feb 2016, 11:42
аватар ser_____Witness77
ser_____Witness77

A ja i wszyscy moi przyjaciele (6 osób) Vlado Tur jesteśmy w 100% zadowoleni. Co prawda pojechaliśmy do Francji autobusem - wyjazd był udany! Szacunek dla Vlada i cześć!

Sun, 06 Mar 2016, 14:00
аватар