Autor:
Data zakupu usługi: 17 styczeń 2016 Pisemny: 30 styczeń 2016 |
|
Biuro podróży: Владо Тур Сервис (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry.
Właśnie wróciliśmy z mini wakacji z mężem.
Chcę podzielić się wrażeniami z wypoczynku i organizacji wycieczki do Bukowela (17.01-22.01)
1. Miejsce odbioru. Dorohozhychi. Wzdłuż drogi przy krzyżach. Nie najbardziej pozytywne miejsce. I nie możesz przyjechać własnym samochodem, bo nie ma gdzie go zostawić.
Eskorta grupy (Pavel) spóźniła się 30 minut. Ludzie marznieli na ulicy, może nie było jasne co, jak, gdzie do kogo, miejsca itp.
2. Droga. Głównym problemem jest PALENIE w autobusie przez kierowców. Dlaczego powinienem tym oddychać i zostać zatrutym? Na prośby o niepalenie, może jestem chory i chory, reakcja była negatywna. Kierowca wyśmiewał się, zmieniając wszystko w humor, a po trzeciej prośbie powiedział: „Paliłem i będę palił w drodze powrotnej całą noc, jestem za oknem”.
Dla mnie droga była piekłem. To było ciągle przyprawiające o mdłości.
Musiałem odkupić bilety na pociąg (zrzut ekranu w załączniku) i zostać jeszcze 1 noc w Yaseni (400 UAH za zakwaterowanie).
A to kolejne 1000 zł kosztów w sumie (z taksówki na dworzec), bez uwzględniania posiłków w dodatkowy dzień.
Również moment zupełnie nie do przyjęcia - drugi kierowca pił prosto w autobusie w drodze do Jaseny! I przyjechał do hotelu już przyzwoicie pijany. Jak to w ogóle jest? A gdyby coś stało się pierwszemu, kto by usiadł za kierownicą?
To kolejne naruszenie PRAWA!
Jeśli chodzi o muzykę, nauczyłem się całego utworu na pamięć. To okropne))
Poprosiłem przewodnika grupowego, aby omówił przynajmniej zwrot pieniędzy za podróż powrotną. Według strony to 700 UAH dla dwojga.
Otrzymałem odmowę. A zdanie „pytanie nie jest dla mnie”. Kto, przepraszam? Jeśli jest przedstawicielem Vladotura, musi rozwiązać wszystkie pojawiające się problemy, zarówno dotyczące podróży, jak i rozliczenia.
3. Rozliczenie. Mieszkał w Lyonie. Było nas tam 8 osób (+ Paweł i kierowcy). 4 pokoje są dokładnie takie same. Z prysznicem w pokoju rozliczenie we dwoje. Tylko mój mąż i ja płaciliśmy za bony 1750, a reszta żyła za 1500. Zadała pytanie „Dlaczego?” Paul obiecał dowiedzieć się pierwszego dnia. W dniu wyjazdu ponownie zadała pytanie, na które powiedział, że to nie dla niego, że nic nie może zrobić, że reszta ma po prostu szczęście. Ale przepraszam, różnica 500 UAH! Dlaczego je tracimy?
4. Droga do Bukowela. Wszystko jest ok, gdyby nie zimno. Siedzieliśmy w autobusie przez godzinę, podczas gdy kierowcy go rozgrzewali. Pytanie: dlaczego nie wstali wcześnie i nie rozgrzali, żebyśmy nie marnowali czasu i nie marznieli? Niektórzy w końcu sami wyjechali do Dragobrat. I dotarliśmy na górę z dużym opóźnieniem.
5. Łyżwiarstwo. Tutaj wszystko jest super. Dzięki
6. Rozwiązywanie problemów Klienta: Pavel (towarzyszący) - miły facet, pozytywny. Jednak! Twoja osoba powinna być nie tylko spikerem rutyny i tworzyć nastrój, ale także rozwiązywać problemy. I nikt nie zdecydował o naszym.
Straciliśmy 1500 UAH. Na nocleg i w drodze powrotnej plus dodatkowe noclegi (nie mogli nas zostawić w Lyonie, osiedlili się w Złotej Koronie). Kto powinien być za to odpowiedzialny?
Podsumowując: nie ma już ochoty podróżować z Vladoturem.
Firma nie odpowiedziała na moje listy. Po prostu zignoruj. Całkowity brak szacunku dla klienta.
Dbaj o siebie i dobrze wypoczywaj!
1. Krzyże - nie tylko na cmentarzach, ale także w kościołach))). Zasadniczo mówisz bzdury. Paweł się spóźnił - winny - zgadzam się.
2. Palenie przez kierowców - próbowałem z nimi przeklinać - dowiedziałem się od innych pasażerów o problemie, w rezultacie nie usłyszałem od nikogo nic złego o kierowcach (mówili, że nic nie widzieli ani nie słyszeli o paleniu))). Ale subiektywnie przyznaję - jeśli tak - kozy!!! a od dyrektora parku już słyszeli, co powinni (chociaż nie udowodniono winy).
3. W tym punkcie - rada: ZAMÓW WYCIECZKĘ SAMODZIELNIE I BEZ POŚREDNIKA Nie będę już wyjaśniał - możesz się domyślić. Otrzymałeś mieszkanie, za które zapłaciłeś za ustaloną kwotę. Reszta zapłaciła mniej - to prawda! Cóż, OSOBIŚCIE tak chciałem, mam prawo))).
4. Za to przepraszam, chociaż większość rozumie, że jest to kawałek żelaza i ma tendencję do pękania.
5. Cóż, dzięki Bogu, przynajmniej wszystko jest tutaj dobre))).
6. Twoje problemy niestety nie leżały w kompetencjach Pawła...
Konkluzja: Nic nie zgubiłeś, bo oszukujesz - Zaplanowałeś z góry zostać tam jeszcze jedną noc przed podróżą - Czy wysyłasz do siebie list?
Chęć nie współpracy z nami jest obustronna, przepraszam))).
1. Кресты - не только на кладбищах, а еще и на церквях))). Вообще ерунду говорите. Павел опоздал -виновен - согласен.
2. Курение водителями - пытался ругаться с ними- узнавал у других пассажиров о проблеме в итоге не от кого ничего о водителях плохого не услышал (сказали не видели и не слышали ничего о курении))). Но допускаю субъективно - если так - козлы!!! и от своего директора парка уже услышали то, что должны (хоть вина и не доказана).
3. По данному пункту - совет: ЗАКАЗЫВАЙТЕ ТУР САМИ И БЕЗ ПОСРЕДНИКА больше объяснять не буду - догадаетесь. Вы за оговоренную сумму получили то жилье за какое заплатили. Остальные заплатили меньше - это правда! ну я ЛИЧНО так захотел -имею право))).
4. За это ПРОШУ ПРОЩЕНИЯ хоть большинство понимает - это железяка и имеет свойство ломаться.
5. Ну Слава Богу хоть здесь все гуд))).
6.Ваши проблемы были , к сожалению, не в компетенции Павла...
Итог: Вы НИЧЕГО не потеряли поскольку обманываете - Вы заранее планировали остаться там еще на одну ночь еще до поездки - Вам письмо Ваше переслать?
Жалание не сотрудничать у нас с Вами обоюдные- уж извините))).
Kochanie, kimkolwiek tam jesteś.
Nie wiem, kogo próbujesz usprawiedliwić, ale to nawet śmieszne. Jeśli twoi pracownicy cię okłamują, to twój problem. Nie paliłeś? Tak, kim jesteś? A Paweł też nie rozpoznał tego faktu?
Odnośnie "Planowałeś zostać z wyprzedzeniem" - spójrz na daty moich listów do Ciebie. Pierwszy pisałem, gdy byłem już w Lyonie i dopiero potem nie mogłem po ludzku zgodzić się z Pawłem. Tak, aby nie wstawiać swoich ludzi, bez względu na to, jak bardzo są aroganccy i niekompetentni, i nie zgłaszać ich władzom, początkowo zadałem to pytanie inaczej. Ale to tylko dobrze o mnie mówi. Niestety nie o tobie. W ogóle nie odpowiedziałeś na żadne e-maile swoich klientów.
Inne wymówki, które wymyślisz, są jeszcze zabawniejsze. Nie jest mi przykro dać 1000 UAH. Niech cię uszczęśliwią
Cześć Paul! I powiedz mu, dla dobra kolejnych Klientów, że kłamstwo jest złe, że dla wygody turystów (do ubierania łódki) trzeba wziąć ławkę z Lyonu, że można też wziąć termos z herbatą i inne drobiazgi rzeczy, o których decydują normalni opiekunowie. Czyż nie? Albo napisz tutaj, że kłamię i mieliśmy to wszystko i nie robiliśmy sobie bałaganu, ubierając się najlepiej jak potrafiliśmy?
Powodzenia, Vladotur, naucz się przyznawać do błędów.
Nawiasem mówiąc, Oksana przeprosiła, zgodziła się i obiecała wysłać pieniądze. Czy mam wysłać ci jej jedyny list, który wysłała mi 1 lutego?
Oto jego część „Dziękuję za informację zwrotną, dzięki której wyciągnięto wnioski na temat współpracy z firmą świadczącą usługi transportowe i oczywiście z pracy eskorty, która, jak słusznie napisałeś w liście, jest” przedstawicielem firmy Vladotur i powinien rozwiązać wszystkie problemy, które pojawią się podczas podróży”. Całkowicie się z tobą zgadzam, ponieważ sam nie mogę „znieść”, gdy kierowcy pozwalają „palić z kabiny”, ponadto „piję alkohol” i ja bardzo przepraszam, że eskorta nie mogła wpłynąć na sytuację (lub nie bardzo chciała).Co do zasady wszystkie osoby towarzyszące są z góry ostrzegane, że jeśli nie mogą wpłynąć na sytuację, są zobowiązane do zgłoszenia tego do firmy biura i przepraszam za zaistniałą sytuację w imieniu firmy"
W tym samym liście poprosiła o numer karty. Aby zadośćuczynić. Jedyne pytanie brzmi „dlaczego?”, jeśli nic nie zostało zwrócone. Ale wysłałem numer karty. Jeśli wykopiesz sumienie - czekam za 1000 UAH (na bilety i dodatkowy dzień w hotelu)
Miłego dnia.
Z UV. Olga
Уважаемый, кем бы Вы там не были.
Не знаю, кого Вы пытаетесь оправдать, но это даже смешно. Если Ваши сотрудники Вам врут, это Ваша беда. Не курили? Да Вы что? И Павел тоже не признал этого факта?
По поводу "Вы заранее планировали остаться" - посмотрите даты моих писем к Вам. Первое я написала тогда, когда была уже в Лионе и только после того, как не смогла по-человечески договориться с Павлом. Да, чтобы не подставлять Ваших людей, какими б они ни были наглыми и некомпетентными, и не доносить на них начальству, я задала вопрос по-другому сначала. Но это только обо мне говорит хорошо. К сожалению, не о Вас. Тк Вы вообще ни на одно письмо своих Клиентов не ответили.
Другие придуманные Вами оправдания еще смешнее. Мне не жалко подарить Вам 1000 грн. Пусть они будут Вам в радость)
Павлу привет! И расскажите ему, для блага Ваших следующих Клиентов, что врать - это плохо, что для комфорта туристов (для одевания бот) надо брать из Лиона скамью, что также там можно взять термос с чаем и другие мелочи, которые решают нормальные сопровождающие. Не так ли? Или и тут напишите, что я вру и все это у нас было и мы не карячились все, одеваясь кто как мог?
Успехов Вам, Владотур, учитесь признавать ошибки.
Оксана, кстати, извинилась, согласилась и обещала переслать деньги. Выслать Вам ее единственное письмо, которое она мне прислала 1 февраля?
Вот его часть "Спасибо за ваш отзыв , благодаря которому были сделаны выводы по работе с компанией по транспортным услугам и конечно же по работе сопровождающего, который, как Вы правильно написали в письме « представитель Владотура и должен решать все возникающие вопросы во время поездки». В этом я полностью с Вами согласна, потому, что сама не « переношу» когда водители позволяют « курить с салоне» более того « распивать спиртные напитки» и мне очень жаль , что сопровождающий не смог повлиять на ситуацию ( или не очень хотел ) . Как правило, все сопровождающие предупреждены заранее о том, что если не могут повлиять на ситуацию они обязаны сообщить об этом в офис компании и за сложившуюся ситуацию от лица компании приношу свои извинения"
В этом же письме она просила номер карты. Чтоб возместить убытки. Вопрос только "зачем?", если ничего так и не возместила. Но номер карты я выслала. Если откапаете свою совесть - жду 1000 грн (за билеты и доп.сутки в отеле)
Хорошего дня.
С ув. Ольга
Po porannej korespondencji jeszcze raz listownie przypomniałem o sobie dyrektor Oksanie.
Zostałem obciążony opłatą w wysokości 470 UAH - za dodatkowy dzień w hotelu. Podróż powrotna nigdy nie została zwrócona. Ale tak czy inaczej, to już jest zabawne.
Wyciągnij własne wnioski, przyszli Klienci.
После утренней переписки тут напомнила еще раз о себе Оксане - директору - письмом.
Мне были ппречислены 470 грн - за доп.сутки в отеле. Деньги за обратную дорогу так и не возместили. Но хоть так, уже радует.
Делайте выводы сами, будущие Клиенты.
A ja i wszyscy moi przyjaciele (6 osób) Vlado Tur jesteśmy w 100% zadowoleni. Co prawda pojechaliśmy do Francji autobusem - wyjazd był udany! Szacunek dla Vlada i cześć!
А я и все мои друзья ( 6 человек ) Владо Тур довольны на все 100 % . Правда мы ездили во Францию автобусом - поездка удалась ! Владу респект и привет !