Rano poprosiliś my o zmianę pokoju ze wzglę du na wszystkie wymienione wcześ niej niedogodnoś ci.
Kierownik Alisher powiedział nam, ż e mogą zmienić numer za 2 dni. Przybywają c w wyznaczonym czasie po 2 dniach, inni menedż erowie odmó wili zmiany pokoju, a my mieszkaliś my w tym pokoju. Jakie był o nasze oburzenie, gdy wieczorem znalazł em na ł ó ż ku pluskwa !! ! Był em zszokowany! ! Pluskwy w czterogwiazdkowym hotelu! Zszedł em na przyję cie w piż amie z robakiem w rę ku, moje oburzenie nie miał o granic! . Kierownik hotelu zrobił zdję cie pluskwy na komó rce, przyszedł rosyjskoję zyczny kierownik Aliszer, któ remu opowiedział em wszystko, co się wydarzył o, zapytał , dlaczego nie przeniesiono nas dzisiaj do innego pokoju? na naszą wcześ niejszą proś bę , na któ rą poinformowaliś my go, ż e odmó wiono nam przesiedlenia.
W cią gu 15 minut znaleź liś my nowy pokó j na 4 pię trze, znacznie mniejszy od poprzedniego, z jednym ł ó ż kiem i wszystkimi akcesoriami dla jednej osoby, jednak z widokiem na lagunę (nie chciał em patrzeć na lagunie nie był o nastroju, a przez szybę w oknie wszystko był o zrobione z ptasich odchodó w). Przenieś liś my się do pokoju z jednym ł ó ż kiem, numer 1418, bo nie chcieliś my zostać w pluskwie numer 1114!
Reszta został a zepsuta, sen znikną ł , ponieważ wydawał o się , ż e robaki peł zają i gryzą . Nikt z kierownictwa hotelu nie wymyś lił przeprosin. Przedstawiciel biura podró ż y Travel Professional Group-Jana siedzi w hotelowym lobby, podszedł em do niej i opisał em cał ą sytuację domagają c się od hotelu zadoś ć uczynienia za krzywdę moralną w postaci zwrotu pienię dzy za uroczystą kolację . Yana skontaktował a się z kierownikiem, powiedziano jej, ż e nie mogą tego zrobić , pienią dze pochodził y z Ukrainy, a obliczenia nie był y bezpoś rednio w hotelu, zwrot mó gł pochodzić z kwoty, któ rą biuro podró ż y przekazał o na wycieczkę.
Yana obiecał a, ż e skontaktuje się ze stroną wysył ają cą . Nastę pnego dnia powiedziano nam, ż e w formie odszkodowania przeniesiono nas do innego pokoju o lepszych warunkach wedł ug hotelu, z czym się nie zgadzamy! Po tym, co usł yszeliś my, poprosiliś my o spotkanie z administratorem hotelu i dopiero dzień pó ź niej, 31.12. 2019 spotkaliś my się z nią w hotelowym lobby. Staliś my na ś rodku korytarza i powiedział a nam, ż e nie widzi nic zł ego w robale, któ ry podobno został przyniesiony przez turystó w znajdują cych się przed nami, któ rzy mieszkali w tym pokoju. Byliś my zszokowani reakcją administratora, któ ry uś miechną ł się do nas sł odko! Powiedział a, ż e zmienili twó j numer, wszystko jest w porzą dku…….
Powiedzieliś my, ż e wcześ niej poprosiliś my o zmianę pokoju, ponieważ nasz pokó j 1114 miał problemy z wodą itp. Administrator po prostu wysł uchał tych informacji. I powiedział a, ż e moż emy napisać list do Travel Professional Group ze skargą.
Na cał ą tę procedurę musieliś my spę dzić czas wakacji na plaż y, co nas jeszcze bardziej oburzył o, skoro administrator był na miejscu, mają zdję cia, byliś my na miejscu w hotelu. Powiedzieliś my im, ż eby sami rozwią zali ten problem bez nas, aż do lunchu, kiedy bę dziemy na plaż y. Administrator powiedział dobrze, ale wracają c do hotelu po plaż y, nikt nic nie decydował i nigdy wię cej nie widzieliś my administratora.
Yana, przedstawicielka touroperatora Travel Professional Group, zobaczył a nas i powiedział a, ż e nasz problem jest rozwią zywany przez przeł oż onych z hotelu i touroperatora, ż e wszystko powinno zostać rozwią zane w najbliż szej przyszł oś ci! To był o kolejne oszustwo! . Tego popoł udnia zamiast obiadu poszliś my na obiad, zmieniają c obiad za zgodą administratora restauracji (obiad jest droż szy od obiadu), oczywiś cie mu to nie przeszkadzał o, bo wielu goś ci robi to bez problemó w.
Jedzenie w hotelu jest bardzo sł abe, a wielu turystó w, któ rzy tam jedli, moż e to powiedzieć , wyraż ają c oburzenie na recepcji i w samej restauracji, stan restauracji ró wnież chce być lepszy, ponieważ wszystkie meble są już brudne i ś ciany też , co nie jest godne hotelu 4 gwiazdki. Pakiet wycieczki skł adał się ze ś niadania i obiadu, za bilet na ś niadanie i kolację zapł aciliś my dodatkowo 40 USD!
Przy wymeldowaniu 1.01. W 2020 roku poprosiliś my w recepcji o czas na odbió r walizek do godziny 18.00, ponieważ wiele czasu i wysił ku poś wię cono na wyjaś nienie wszystkich okolicznoś ci konfliktu. (m. in. zameldowaliś my się cał y dzień pó ź niej zamiast 25.12. 19-26.12. 19, zwł aszcza gdy nasza firma turystyczna pisał a i pytał a o to przy rezerwacji hotelu) Od 18.00 1.01. 2020 – 00.20 2.01. 2020, siedzieliś my w ciemnej hali bez ł ą cznoś ci, bez internetu, czekają c na transfer na lotnisko do 00:20. Za wszystko, co się wydarzył o, ż ą damy zwrotu 200 USD.
PS Najgorsze jest to, ż e administracja hotelu, wycieczka.
operator nie dba o ludzi, któ rzy przychodzą do hotelu, ich zdrowie, ich odpoczynek. Co wię cej, pokó j 1114, w któ rym znaleź liś my pluskwa, nie był zamknię ty do dezynfekcji….. , ale zakwaterowano w nim innych turystó w z Rosji, co nas zszokował o! . Nieważ ne dla reputacji hotelu, opinii turystó w, oceny hotelu..... wycią gnę liś my takie wnioski z cał ej sytuacji i reakcji na wszystko, co się dzieje.!!! ! Bardzo smutne i smutne!
Szczę ś liwego Nowego Roku panowie!
Odż ywianie. Ś niadanie od 6:30 do 10:30. Obiad od 12:30 do 15:30. Kolacja od 18-30 do 22-30. Bufet. Jedzenie bez dodatkó w, dobre, prezentowany jest gł ó wny asortyment. Do ś niadania kawa, herbata, sok, woda gratis. Do obiadu tylko woda gratis, obsł uga podejdzie do stolika i naleje, kawa, herbata za opł atą , alkoholu w ogó le nie ma. Mieliś my ś niadanie i kolację w cenie. Kolację moż na zamienić na obiad. Zmienili go raz, system księ gowy jest prosty, proszą o numer pokoju i wpisują go do komputera, jak przyjdziesz na obiad, po numerze pokoju zrozumieją , ż e zmienił eś posił ki.
Usł ugi. Sił ownia, spa, basen na dachu, prywatny parking podziemny (bezpł atny). Autobus na plaż ę hotelu Royal Beach o 10-00, z powrotem o 15-00 (plaż a jest pł atna). Autobus na bezpł atną publiczną plaż ę o 12-00, z powrotem o 17-00. Autobus do centrum Sahary o 15-30, z powrotem 18-30. Wszystkie bilety na transfer należ y zakupić z wyprzedzeniem w recepcji.
Orientacja. Do hotelu Golden Tulip, kantor, po prawej wzdł uż nabrzeż a do hotelu ok 20 min. Bliż ej wymiennik, to 5 minut spacerkiem, z tył u hotelu dwie ulice dalej bę dzie duż y, dobry supermarket, nie mylcie, obok jest stacja benzynowa, dział a 24h , jest wymiennik. Na dworzec autobusowy, w lewo wzdł uż nasypu, idź na most i idź prosto, po prawej jest rynek zł ota („pocią gi”), przeciwnie, po lewej stronie mostu znajduje się dworzec autobusowy, spacerkiem okoł o 20-25 minut (jak dostać się autobusem do Dubaju odpowiem na stronie w VC). Przed pokazem fontann, a takż e przed Zł otym Tulipanem, wzdł uż nasypu, tylko trochę dalej, punktem orientacyjnym jest meczet. Do publicznej plaż y spacerkiem okoł o 25 minut.
Hotel pozostawił dobre wraż enie, dzię kuję .
Jeślimaszjakieśpytania, postaramsięodpowiedzieć:https://vk.com/sergey. sokolnikov
Nawet z tego ś wię ta był y mił e wspomnienia z wizyty w Parku Ferrari. Zrobiliś my wycieczkę do tego parku rozrywki, a takż e do parku wodnego Yas Watervold. Zwiedzanie trwał o cał y dzień , ale dzię ki dobrej organizacji nie mieliś my czasu się zmę czyć nawet podczas dł ugich podró ż y, ponieważ nasz przewodnik zabawiał nas najlepiej, jak potrafił , opowiadał wiele ciekawych rzeczy, nawet dzieci sł uchał y go z przyjemnoś ć .
W pobliż u znajduje się supermarket, apteka, kawiarnia.
Z widokiem na zatokę . Autobusem na plaż ę , plaż a jest pł atna 20 AED.
W pokoju nie ma suszarki do wł osó w.
Wpł ać.50 USD dziennie.
Standardy bez balkonu iz balkonem.
Jedzenie jest dobre.
Standardy są przestronne, maksymalne obł oż enie 2+2.
Witamy w Millennium Hotel Sharjah
Chcę tylko podać dodatkowe informacje, abyś mó gł dodać do opisu: mamy pracownikó w rosyjskoję zycznych, a na plaż ę wnosimy do Grand Hotelu Sharjah - za darmo
Jeś li potrzebujesz informacji, prosimy o kontakt.