obrzydliwy hotel!

Pisemny: 29 luty 2020
Czas podróży: 25 grudzień 2019 — 2 styczeń 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pod koniec roku postanowiliś my odpoczą ć w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wybó r padł na hotel w Sharjah Copthorne Hotel Sharjah 4 * Ponieważ odpoczywaliś my tam już rok temu i wszystko nam się podobał o. Bilet był od 25.12. 2019.2. 01.2020 z posił kami NB (ś niadanie + obiadokolacja) z dwoma ł ó ż kami. Uroczysta kolacja sylwestrowa dla dwó ch osó b był a pł atna osobno. Poszliś my z touroperatora_- Travel Professional Group. Po przyjeź dzie 26.12. 2019 wcześ nie rano spotkaliś my się na recepcji, wyjaś niliś my o obiedzie na 25.12. 2019, za któ ry zapł aciliś my i znikną ł z powodu pó ź nego przyjazdu, poprosiliś my menedż era Alisher o przeniesienie go z 25.12. 2019 w dniu 01.01. 2020, bo zapł aciliś my za to u nas. Alisher przeł oż ył kolację na 1.01. 2020 dokonują c odpowiednich wpisó w. Potem zamieszkaliś my w pokoju 1114, duż ym pokoju, ale bardzo ciemnym, ponurym, okna wychodził y na ś cianę i odpowiednio w pokoju zawsze był o ciemno, woda w ł azience był a pod niskim ciś nieniem i ledwo ciepł a , suszarka do wł osó w nie dział ał a, nie był o szlafrokó w. Był . Na ż yczenie został a naprawiona suszarka do wł osó w i szlafroki przyniesione nastę pnego dnia.
Rano poprosiliś my o zmianę pokoju ze wzglę du na wszystkie wymienione wcześ niej niedogodnoś ci.


Kierownik Alisher powiedział nam, ż e mogą zmienić numer za 2 dni. Przybywają c w wyznaczonym czasie po 2 dniach, inni menedż erowie odmó wili zmiany pokoju, a my mieszkaliś my w tym pokoju. Jakie był o nasze oburzenie, gdy wieczorem znalazł em na ł ó ż ku pluskwa !! ! Był em zszokowany! ! Pluskwy w czterogwiazdkowym hotelu! Zszedł em na przyję cie w piż amie z robakiem w rę ku, moje oburzenie nie miał o granic! . Kierownik hotelu zrobił zdję cie pluskwy na komó rce, przyszedł rosyjskoję zyczny kierownik Aliszer, któ remu opowiedział em wszystko, co się wydarzył o, zapytał , dlaczego nie przeniesiono nas dzisiaj do innego pokoju? na naszą wcześ niejszą proś bę , na któ rą poinformowaliś my go, ż e odmó wiono nam przesiedlenia.
W cią gu 15 minut znaleź liś my nowy pokó j na 4 pię trze, znacznie mniejszy od poprzedniego, z jednym ł ó ż kiem i wszystkimi akcesoriami dla jednej osoby, jednak z widokiem na lagunę (nie chciał em patrzeć na lagunie nie był o nastroju, a przez szybę w oknie wszystko był o zrobione z ptasich odchodó w). Przenieś liś my się do pokoju z jednym ł ó ż kiem, numer 1418, bo nie chcieliś my zostać w pluskwie numer 1114!

Reszta został a zepsuta, sen znikną ł , ponieważ wydawał o się , ż e robaki peł zają i gryzą . Nikt z kierownictwa hotelu nie wymyś lił przeprosin. Przedstawiciel biura podró ż y Travel Professional Group-Jana siedzi w hotelowym lobby, podszedł em do niej i opisał em cał ą sytuację domagają c się od hotelu zadoś ć uczynienia za krzywdę moralną w postaci zwrotu pienię dzy za uroczystą kolację . Yana skontaktował a się z kierownikiem, powiedziano jej, ż e nie mogą tego zrobić , pienią dze pochodził y z Ukrainy, a obliczenia nie był y bezpoś rednio w hotelu, zwrot mó gł pochodzić z kwoty, któ rą biuro podró ż y przekazał o na wycieczkę.

Yana obiecał a, ż e ​ ​ skontaktuje się ze stroną wysył ają cą . Nastę pnego dnia powiedziano nam, ż e w formie odszkodowania przeniesiono nas do innego pokoju o lepszych warunkach wedł ug hotelu, z czym się nie zgadzamy! Po tym, co usł yszeliś my, poprosiliś my o spotkanie z administratorem hotelu i dopiero dzień pó ź niej, 31.12. 2019 spotkaliś my się z nią w hotelowym lobby. Staliś my na ś rodku korytarza i powiedział a nam, ż e nie widzi nic zł ego w robale, któ ry podobno został przyniesiony przez turystó w znajdują cych się przed nami, któ rzy mieszkali w tym pokoju. Byliś my zszokowani reakcją administratora, któ ry uś miechną ł się do nas sł odko! Powiedział a, ż e ​ ​ zmienili twó j numer, wszystko jest w porzą dku…….

Powiedzieliś my, ż e wcześ niej poprosiliś my o zmianę pokoju, ponieważ nasz pokó j 1114 miał problemy z wodą itp. Administrator po prostu wysł uchał tych informacji. I powiedział a, ż e ​ ​ moż emy napisać list do Travel Professional Group ze skargą.
Na cał ą tę procedurę musieliś my spę dzić czas wakacji na plaż y, co nas jeszcze bardziej oburzył o, skoro administrator był na miejscu, mają zdję cia, byliś my na miejscu w hotelu. Powiedzieliś my im, ż eby sami rozwią zali ten problem bez nas, aż do lunchu, kiedy bę dziemy na plaż y. Administrator powiedział dobrze, ale wracają c do hotelu po plaż y, nikt nic nie decydował i nigdy wię cej nie widzieliś my administratora.

Yana, przedstawicielka touroperatora Travel Professional Group, zobaczył a nas i powiedział a, ż e ​ ​ nasz problem jest rozwią zywany przez przeł oż onych z hotelu i touroperatora, ż e ​ ​ wszystko powinno zostać rozwią zane w najbliż szej przyszł oś ci! To był o kolejne oszustwo! . Tego popoł udnia zamiast obiadu poszliś my na obiad, zmieniają c obiad za zgodą administratora restauracji (obiad jest droż szy od obiadu), oczywiś cie mu to nie przeszkadzał o, bo wielu goś ci robi to bez problemó w.

Jedzenie w hotelu jest bardzo sł abe, a wielu turystó w, któ rzy tam jedli, moż e to powiedzieć , wyraż ają c oburzenie na recepcji i w samej restauracji, stan restauracji ró wnież chce być lepszy, ponieważ wszystkie meble są już brudne i ś ciany też , co nie jest godne hotelu 4 gwiazdki. Pakiet wycieczki skł adał się ze ś niadania i obiadu, za bilet na ś niadanie i kolację zapł aciliś my dodatkowo 40 USD!

Przy wymeldowaniu 1.01. W 2020 roku poprosiliś my w recepcji o czas na odbió r walizek do godziny 18.00, ponieważ wiele czasu i wysił ku poś wię cono na wyjaś nienie wszystkich okolicznoś ci konfliktu. (m. in. zameldowaliś my się cał y dzień pó ź niej zamiast 25.12. 19-26.12. 19, zwł aszcza gdy nasza firma turystyczna pisał a i pytał a o to przy rezerwacji hotelu) Od 18.00 1.01. 2020 – 00.20 2.01. 2020, siedzieliś my w ciemnej hali bez ł ą cznoś ci, bez internetu, czekają c na transfer na lotnisko do 00:20. Za wszystko, co się wydarzył o, ż ą damy zwrotu 200 USD.

PS Najgorsze jest to, ż e administracja hotelu, wycieczka.
operator nie dba o ludzi, któ rzy przychodzą do hotelu, ich zdrowie, ich odpoczynek. Co wię cej, pokó j 1114, w któ rym znaleź liś my pluskwa, nie był zamknię ty do dezynfekcji….. , ale zakwaterowano w nim innych turystó w z Rosji, co nas zszokował o! . Nieważ ne dla reputacji hotelu, opinii turystó w, oceny hotelu..... wycią gnę liś my takie wnioski z cał ej sytuacji i reakcji na wszystko, co się dzieje.!!! ! Bardzo smutne i smutne!
Szczę ś liwego Nowego Roku panowie!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał