Zjednoczone Emiraty Arabskie, Al Hamra Village Golf and Beach Resort 4*

Pisemny: 26 październik 2017
Czas podróży: 9 — 22 październik 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
1. Walka o leż aki był a cią gle napię ta. Zdję li „czapki” z 15 grzybó w, ich powlekanie postę pował o niezwykle wolno. Pod przykrytymi grzybami znajdował y się.4 leż aki dla dwó ch rodzin. Ale jest tylko jeden cień . Dzię ki temu stał e są siedztwo. Pierwszy raz się z tym spotkał em.
2. Jedzenie nie był o imponują ce. Kawa czy herbata nie mogł a się doczekać . Ponadto jeden ukł ada kubki, drugi nalewa kawę , herbatę . A te dwa nie są w ż aden sposó b poł ą czone. Na koniec zadzwoń , aby dostać kubek, a nastę pnie zadzwoń , aby napić się drinka.
3. Sprzą tanie pokoju. Cią gle zapomnieli coś wł oż yć . Albo rę cznik, papier toaletowy, kawa lub ż el. A o wszystko trzeba był o zapytać . Jakiś przewodnik hotelowy Svetlana wyjaś nił , ż e jest to polityka hotelu - pytaj i weź . To był o smutne.

4. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich w Ras Al Khaimah na ulicy są ś mieci, kilka butelek został o stł uczonych w hotelu, drugiego dnia podnieś li duż e fragmenty, uł oż yli je na stos obok. Leż ą przez tydzień , myś lę , ż e nadal kł amią .
5. Umyte rę czniki w pokojach i na plaż y, niektó re z dziurami.
Plusy:
1. Doskonał e morze.
2. Ł adna plaż a.
Dla tych, któ rym nie przeszkadza cią gł a walka, w tym z przewodnikiem, to cał kiem niezł y odpoczynek.
Ale trzeba coś zrobić z przewodnikiem, chyba ż e jest to polityka firmy. Powiem wię cej: po raz pierwszy byliś my niezadowoleni z pracy przewodnikó w hotelowych Natalie Tours. Pewna Swietł ana, któ ra nie pojawił a się na spotkaniu ze wzglę du na to, ż e we wtorki miał a nagle dzień wolny. W zwią zku z oczekiwaniem na przewodnika trudno był o dowiedzieć się od nierosyjskoję zycznej obsł ugi, ż e spotkanie odbę dzie się godzinę pó ź niej w lobby innego hotelu. Inna przewodniczka, Irina, przeprosił a za nakł adkę i odbył a spotkanie, pomogł a przy zmianie pokoju (przyjechaliś my w nocy, zamieszkaliś my w pokoju bez balkonu, chociaż przy zakupie uzgodniliś my z operatorem obecnoś ć balkonu) . Pomogł a Irina, w walce otrzymaliś my wł aś ciwy numer. Spektakl kontynuował Svetlana - odpowiedział a na wszystkie pytania dotyczą ce hotelu, ż e nie ma z tym nic wspó lnego i sami powinniś my to zał atwić w recepcji. Ró wnież z nami kobieta, któ rej nie podano informacji o przelewie zwrotnym, został a wysł ana na recepcję . W ogó le nigdy nie widział em osoby tak oboję tnej na swoją pracę , tak umieję tnie odsuwają cej wszelkie pytania. Nastę pnie gł ó wne pytanie - dlaczego tu jesteś ?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał