I to jest 5?!

Pisemny: 5 może 2013
Czas podróży: 27 kwiecień — 3 może 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Cześ ć ! Wł aś nie wró cił am z hotelu i od razu piszę recenzję , bo nie ma sił y milczeć . Nigdy nigdzie nie widzieliś my wię kszej hań by. Po pierwsze plusy: ś wietna plaż a, pię kna okolica, normalny basen, dobre pokoje. Na tym skoń czył y się wszystkie plusy. Animacja jest powolna. Najgorsze jest sprzą tanie. W holu na stolikach z lampkami warstwa kurzu - w palcu. Po deszczu terytorium nie moż na był o uporzą dkować przez 3 dni. W pokoju podł oga jest wycierana tylko poś rodku, gdzie nic nie jest tego warte. Jeś li zostawił eś buty porozrzucane, to bę dą je ostroż nie omijać , nawet jeś li kapcie są w ró ż nych rogach. Zapominają o dodaniu kosmetykó w w ł azience, a takż e herbaty i kawy. Restauracja serwuje letnią herbatę i kawę . Na proś bę przynieś ć gorą cą herbatę - przynieś li czajnik z gorą cą kawą , w któ rej pł ywał a torebka herbaty. Nasza proś ba o odpowiednią herbatę został a po prostu zignorowana. W holu zamó wili kawę Americano - przynieś li Nescafe....W barze przy basenie zamó wiliś my latte i cappuccino - na zamó wienie trzeba był o czekać.40 minut. Dziecko poszł o po rę czniki plaż owe - dał.4 karty i otrzymał.3 rę czniki. Musiał em to rozgryź ć . Dali rę cznik, ale osad pozostał . Moż e nie warto był o na to zwracać uwagi, gdyby podczas dostarczania numeru nie wydarzył y się nastę pują ce rzeczy. Wynajmujemy pokó j - dajemy 2 klucze i 4 karty na rę czniki. Podczas gdy ten kierownik dzwoni z proś bą o sprawdzenie naszego numeru dla bezpieczeń stwa (swoją drogą , nigdy wcześ niej tego nie spotkał em), inny kierownik podchodzi, zabiera 2 nasze karty i wychodzi. A nasz, czekają c na telefon zwrotny z potwierdzeniem, ż e w pokoju wszystko jest w porzą dku, zaczyna domagać się od nas 40 dolaró w za utracone karty. Nasze oburzenie nie miał o granic. 10 minut na udowodnienie swoich racji. W koń cu się poddał . I wreszcie – nigdy nie dostaliś my naszego bagaż u. Musieliś my nosić wł asne walizki. Jesteś my pozytywnymi ludź mi i bardzo trudno jest nam zepsuć wakacje, ale personelowi tego hotelu się udał o. Wię c zdecyduj sam, czy chcesz iś ć , czy nie. Moja opinia - ten hotel wyglą da tylko na 5, a wszystko inne wyglą da na nę dzną.3. I jeszcze kilka sł ó w o jedzeniu. To jest straszne. Nie ma wyboru. Ź le przygotowany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał