Delmon Palace Hotel (ZEA, Dubaj), hotel nie spełnia norm sanitarnych!

Pisemny: 17 listopad 2013
Czas podróży: 4 — 7 październik 2013
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Hotel Pał ac Delmon
Nie polecam pobytu w Delmon Palace Hotel (ZEA, Dubaj), hotel nie speł nia norm sanitarnych! Pomieszczenia zniszczone, nie sprzą tane, nie dział a klimatyzacja, nie dział a wentylacja, meble skł adowane, okna się nie zamykają , sejf nie jest przykrę cony do ś ciany, jedzenie bardzo ubogie, personel nie jest taktowny i wulgarny.
Odpoczywaliś my w hotelu Delmon Palace z polecenia agencji turystycznej Tui, operatora Biblio-Globus (GrandTourVoyage) od 4 paź dziernika do 7 paź dziernika 2013 roku. Do hotelu dotarliś my o 9 rano, a za 2 pokoje, za wczesne zameldowanie opł aciliś my koszty codziennego ż ycia, za każ dy pokó j. Pokoje był y brudne, poprosili o zmianę pokoju. Inne pokoje okazał y się ró wnie ź le posprzą tane, postanowiliś my zostać i nie tracić czasu na przenoszenie się z pokoju do pokoju. Przy wejś ciu do pokoju zawstydził a mnie kał uż a na podł odze, okazał o się , ż e klimatyzator nie dział ał dobrze w hotelu, a okna nie zamykał y się dobrze, dlatego na ś cianach i drzwiach utworzył a się kondensacja na podł ogę i tworzą c kał uż e.

Ł azienka nie był a sprzą tana od poprzednich goś ci, w wannie i umywalce był y wł osy i plamy, poprosili o umycie; podszedł chł opak i potarł go brudną szmatką , nawet nie zadają c sobie trudu, ż eby go zmyć . Poszliś my do sklepu, kupiliś my Comet, umyliś my wł asne pokoje (sprzą taczka odmó wił a sprzą tania zakupionym przez nas ś rodkiem czyszczą cym). Godzinę pó ź niej został em poproszony o przeprowadzkę z pokoju do drugiego, z powodu awarii rury z ciepł ą wodą , pó ź niej okazał o się , ż e ktoś z „swoich” chciał zamieszkać w tym pokoju. Spakował am się i ruszył am, ale pokó j okazał się jeszcze brudniejszy i z poł amanymi meblami. Dostał em klucze do czwartego pokoju, gniazdka tam nie dział ał y, a meble skł adał y się z ró ż nych zestawó w. Wystarczy wyobrazić sobie 5 godzin latania, chodzenie do sklepu po ś rodki czyszczą ce, sprzą tanie pokoju, demontaż , ponowne skł adanie i przenoszenie 4 razy dziennie podczas zameldowania z pokoju do pokoju.
Nie mogł am tego znieś ć , tego dnia był y moje urodziny i dopiero po tym, jak rozpł akał am się na przyję ciu, zostawili mnie samą i pozwolili wró cić do posprzą tanego już pokoju. Pienią dze za wcześ niejsze zameldowanie nie został y zwró cone (choć do tego czasu był a już godzina 14), ale w ramach rekompensaty pozwolono im opuś cić hotel 2 godziny pó ź niej. Nastę pnego dnia powtó rzył a się historia przechodzenia z pokoju do pokoju, musiał em wezwać przewodnika po pomoc. Tł umaczą c, ż e hotel w ż aden sposó b nie speł nia standardó w hotelu 4-gwiazdkowego, poprosili o podję cie pewnych dział ań , ale przewodnik operatora Biblio-Globus (GrandTourVoyage) po pierwsze pró bował nas za coś winić , po drugie napisał pismo do urzę du, aby powiadomić przeł oż onych. W recepcji poprosił a dla nas w ramach komplementu od hotelu wazon z owocami.
O 2 w nocy obudził mnie telefon z proś bą , ż ebym zszedł po owoce, okazał o się , ż e moja koleż anka z dzieckiem ró wnież odebrał a telefon o 1 w nocy z taką samą ofertą . Wytł umacz mi proszę , jak mam zadzwonić do pokoju, w któ rym dziecko ś pi w nocy? ! Nawiasem mó wią c, ten hotel ma też dyskotekę w piwnicy, a muzyka jest doskonale sł yszalna do 3 w nocy, agencja TUI przed tym nie ostrzega. Rano koleż anka z dzieckiem został a wyrzucona z jadalni (trudno nazwać tę restaurację , w któ rej obsł uga jada razem z wczasowiczami, zachowują c się przy tym nieprzyzwoicie gł oś no), wyrzucona, bo wczasowiczó w jest mał o i „my wszystko wcześ niej wyczyś cił em”. No i poszliś my na „komplement od hotelu”, bardzo chciał em wł oż yć im go na gł owę , ale dziecko chciał o zobaczyć , jak to wyglą da. Wyglą dał o jak 2 banany, 4 jabł ka, pomarań cza i 10 winogron; szczerze mó wią c, kometa kosztował a o wiele wię cej!
Trzeciego dnia ponownie poproszono mnie o opuszczenie pokoju; został y wysł ane do operatora. Sufit w pokoju mojego przyjaciela zaczą ł przeciekać , a w moim pokoju wszystkie przybory toaletowe był y pokryte bł otem z kaptura. Czwartego dnia okazał o się , ż e nie chcą przedł uż yć wyjazdu o 2 godziny, bo owoce powinny wystarczyć …

Zjednoczone Emiraty Arabskie nie są pierwszym krajem arabskim, w któ rym miał am okazję odpoczą ć , wiele hoteli 2-gwiazdkowych był o znacznie bardziej wartoś ciowych. Ale nigdy nie widział em tak niehigienicznych warunkó w (przepraszam za wyjaś nienie, ale mają jedną szczotkę na cał y hotel, sprzą taczka z nią chodzi), nie mó wią c już o braku szacunku dla goś ci Delmon Palace Hotel w Dubaju, ZEA, przez niekompetentnego personel. Szkoda też , ż e operator Biblio-Globus (GrandTourVoyage) wspó ł pracuje z takim hotelem i nie jest w stanie nic zrobić dla komfortowego pobytu swoich turystó w.
Wielu taksó wkarzy odmó wił o zabrania nas do tego hotelu, nawet jeś li podaliś my dokł adny adres, lub zabrali nas, ale musieliś my przepł acić za znalezienie go. W tym nie polecam przyjeż dż ania do Delmon Palace Hotel (ZEA, Dubaj), oszczę dź nerwy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар