Odpoczynek jest dobry, jeśli nie przejechałeś przez Coral Travel

Pisemny: 11 listopad 2021
Czas podróży: 1 — 15 październik 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywali jako para.
Hotel jest doskonał y. Bardzo uprzejmi i wykształ ceni mieszkań cy.
Przywó dztwo kraju jest po prostu ś wietne, jeś li to osią gnę li.
Ale mieliś my ogromnego pecha, ż e ​ ​ trafiliś my przez touroperatora Corel Travel.
Na okł adce ich broszury widnieje napis: „Twoje wakacje są u nas w dobrych rę kach”. Z tej trasy zdaliś my sobie sprawę : „Jest na odwró t, a nawet znacznie gorzej. W dobrych rę kach mają tylko nasze pienią dze! I to wszystko! ”
Ostrzegam wszystkich, któ rzy ró wnież przyjeż dż ają do ZEA z Corel Travel w ZEA, bą dź cie ostroż ni. Zobacz jak i co zrobiliś my. .

Naszym przewodnikiem był a Inga. Na spotkaniu, po przyjeź dzie, z Ingą powiedzieli jej, ż e przyjechali po raz drugi, ponieważ z gó ry wiedzieli, ż e jest realna okazja, aby dostać się do Abu Zabi. Poprosiliś my ją o rozwią zanie tego i zorganizowanie dla nas tej wycieczki.
Od razu okazał o się , ż e wie mniej od nas. . To nie ona nam powiedział a, ale wyjaś niliś my jej, jak to się dzieje zgodnie z zasadami ZEA. Powiedział a, ż e ​ ​ to rozwią ż e. Dali jej na wszelki wypadek dwa telefony, mał ż onkó w i moje.
Potem stale przypominali jej o naszej proś bie. W odpowiedzi cią gle pisał a: „Rozumiem". Tydzień pó ź niej pisze: „To bę dzie kosztować.550 dolaró w". Odpowiadamy: „OK. Dobry. " W odpowiedzi cisza. Raz po raz przypominamy o naszej proś bie. I znowu cisza. . .
I tak do samego koń ca naszej wyprawy!
A na dwa dni przed wyjazdem przypadkiem dowiadujemy się , ż e dosł ownie wszyscy w naszym hotelu byli już w Abu Zabi i są bardzo zadowoleni z wyjazdu. Okazuje się , ż e w hotelu pojawił się mł ody mę ż czyzna z usł ugą strony trzeciej do zamawiania wycieczek. Siedzi przy schodach, w holu hotelu AJMAN. Nawiasem mó wią c, taka podró ż kosztuje 450 dolaró w, a nie 550. Jednocześ nie wszystko jest jasno zaplanowane. Dzisiaj pł acimy, jutro test na covid, pojutrze wyjazd. I nie ma problemu!
Oh! ! Có ż , Inga! ! Zastanawiam się , czy firma Corel Travel wie, jak to wł aś ciwie dział a? ! A moż e to ich system „sł uż by”?
Na pierwszym i jedynym spotkaniu Inge otrzymał a 170 USD za wycieczkę do centrum handlowego MOL w Dubaju.
Kierowca, podobno z Indii lub Pakistanu (numer samochodu 39343 L), udawał , ż e nie rozumie dobrego angielskiego, nawet przez tł umacza internetowego. Nie moż na w to uwierzyć , ponieważ został o to wcześ niej zweryfikowane tysią ce razy.

Zachowanie kierowcy od pierwszej minuty był o absolutnie dzikie, dosł ownie jakaś nienawiś ć . Czytano to w każ dej akcji. Od pierwszej minuty wyraź nie to poczuliś my. Jechaliś my 2.5 godziny przez korki, zaró wno tam, jak i z powrotem. Wł ą czył najsilniejsze nadmuch z klimatyzatora, skierowane bezpoś rednio na nas, na 18 stopni! I to wszystko, ze straszliwą sił ą dmuchnę ł o na nas przez cał ą drogę ! ! Poprosili mnie o zrobienie 22 stopni. Z jakiegoś powodu zrobił.26. Wyjaś niamy mu, ż e prosimy bynajmniej nie 26, ale 22 stopnie. Udaje, ż e nie rozumie. Ale po 3-4 minutach zwraca najsilniejszy nadmuch powietrza o temperaturze 18 stopni, skierowany w naszą stronę ! I kategorycznie odmawia podniesienia temperatury i zmniejszenia najsilniejszego przepł ywu powietrza! Udaje, ż e nie rozumie „proszę , ustaw klimatyzator dwadzieś cia dwa stopnie” (proszę ustaw klimatyzator dwadzieś cia dwa stopnie). Był y wś ró d nich m. in. sto razy i tł umacz online. Nie ma mowy! Podobno nie rozumie i tyle!
Podczas dł ugiej podró ż y, przez niekoń czą ce się korki, nieustannie (! ! ) rozmawiał przez telefon, trzymają c kierownicę tylko jedną lewą rę ką , nawet przy bardzo duż ej prę dkoś ci! Jednocześ nie wielokrotnie wykonywał po prostu niesamowite sztuczki – z duż ą prę dkoś cią zaciskał kierownicę lewym ł okciem, trzymają c lewą rę ką telefon, a prawą wybierał numery telefonó w, któ rych potrzebował . A wszystko to przy dobrej prę dkoś ci iw ciemnoś ci!
Prawdopodobnie to, o czym rozmawiał godzinami przez telefon, był o o wiele waż niejsze niż nasze bezpieczeń stwo! Nigdy nie widział em takiej „jazdy”! To był o NAPRAWDĘ BARDZO NIEBEZPIECZNE! !
Po tej podró ż y oboje przezię biliś my się . Naprawdę boli przez kilka dni! I to w czasie wakacji!
Zaskakuje nas dosł ownie wszystko w zachowaniu przewodnika Ingi! Nieskoń czenie zaskakują ce jest też mię dzy innymi to, dlaczego nie wytł umaczył a nam, ż e takich wyjazdó w nie powinno się odbywać w dni powszednie! Aby nie jechać samochodem przez korki przez 5 godzin tam iz powrotem. Co to jest? Niekompetencja? ! Czy szczerze lekceważ enie klientó w? !

Opowiedzieliś my goś ciowi z wycieczki o tej niesamowitej wycieczce (siedzą c przy schodach w AJMAN HOTEL). Był bardzo zaskoczony. Pyta: „Nie mają informacji zwrotnej? ! ” Nie, mó wimy, ż e Inga w ogó le się tym nie interesuje. Okazał o się przy tym, ż e dla tego goś cia taka wycieczka kosztuje nie 170, a 80 dolaró w, a takich ekscesó w po prostu nie moż e być . Ponieważ uwzglę dnia dzień wyjazdu, aby nie był o korkó w, a takż e nastawienie kierowcy do klientó w i nastawienie do bezpieczeń stwa jazdy. Mó wi, ż e są bardzo surowi.
Powró t na lotnisko z hotelu, zarezerwowaliś my i opł aciliś my indywidualny transfer.
Przyjechał ten sam kierowca. I wszystko dokł adnie się powtó rzył o! ! Ponownie najsilniejszy strumień powietrza skierowany bezpoś rednio na nas, 18 stopni. Ponownie prosimy o 22 stopnie. Znowu celowo stawia 26. Po 3 minutach wszystko wraca z powrotem, o 18 stopni. Ale tym razem nauczyli nas rodacy mieszkają cy na stał e w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, jak postę pować z takimi ludź mi. Wł aś nie otworzyliś my okna w samochodzie obok nas. Kierowca natychmiast je zamkną ł . Ponownie otworzyliś my. Zamkną ł ponownie. Potem zaczą ł aktywnie i gniewnie przeklinać i na serio. Tł umaczymy, ż e jest nam zimno. Ale uparcie zamyka okna. Cią gle je otwieramy. I tyle razy! ! Naprawdę nie chcieliś my się przezię bić i zachorować po raz drugi, w dniu wyjazdu, z powodu otwartej nienawiś ci postawy kierowcy.
Có ż , usł uga firmy Corel Travel! Po prostu niesamowite! Po pię ć dziesię ciu wyjazdach zagranicznych mamy coś do poró wnania. Zwró ć cie uwagę , bo dosł ownie wszystko, co wyszł o z Corel Travel, ś miał o nawią zuje do poję cia „lekceważ enia klientó w i ich bezpieczeń stwa”.
Wywarł o to na nas takie wraż enie, ż e wraz z naszymi bliskimi zdecydowaliś my się NA ZAWSZE zrezygnować z usł ug Corel Travel.

Ale dosł ownie pię ć miesię cy temu, w maju tego roku, byliś my w tym samym hotelu, ale od innego touroperatora Royl Park, z dokł adnie takim samym maksymalnym pakietem usł ug. I wszystko był o w porzą dku, i indywidualny transfer z lotniska i na lotnisko, i grzeczne zachowanie kierowcó w, wycieczki i wyjaś nienia, a takż e reakcja przewodnika i bezpieczeń stwo jazdy.
Jak się okazuje, touroperator moż e cał kowicie zrujnować resztę swoich klientó w! Na pewno nigdy tego nie zapomnimy. Ale zapł aciliś my firmie Corel Travel duż o pienię dzy za naszą wycieczkę !
Cudowny kraj ZEA i cudowny AJMAN HOTEL nie mają z tym oczywiś cie nic wspó lnego, ale negatyw monstrualnej obsł ugi z Corel Travel okazał się tak silny, ż e jakoś znudził o nam się znowu jechać do Emirató w. Szkoda oczywiś cie, ż e nigdy nie widzieliś my Abu Zabi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał