Porównanie hoteli MERCURY i FAMIANA

Pisemny: 19 listopad 2019
Czas podróży: 4 — 14 listopad 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
To już drugi raz, kiedy przyjeż dż amy na Phu Quoc i tym razem zdecydowaliś my się na pobyt w hotelu Mercury. Widzieliś my to w zeszł ym roku z okna autobusu, kiedy zabieraliś my innych turystó w na transfer i pierwszy raz nam się podobał o: duż y teren zielony, przytulne domki i plaż a, któ rą kochamy w Fukuoce – Long Beach.

Jesteś my mieszkań cami duż ego miasta, wię c w Wietnamie nie chcemy mieszkać w wież owcach, ale w bungalowach lub domkach na ziemi, wię c bez wahania zarezerwowaliś my Merkurego! W zeszł ym roku odpoczywaliś my w hotelu Famiana, ró wnież byliś my zadowoleni i napisał em tutaj dobrą recenzję , ale Mercury prześ cigną ł go pod wieloma wzglę dami! Nigdy nie mieliś my tak wspaniał ych wakacji na plaż y!

Zalety Merkurego w stosunku do Famiany:


1) Teren hotelu jest kilkakrotnie wię kszy, bardzo zadbany, zielony i jasny! Nawet gdy hotel był zaję ty w 95%, z jakiegoś powodu nikogo nie był o widać i wydawał o się , ż e mieszka w nim tylko kilka osó b.
2) Oddalenie hotelu od drogi i nagromadzenie hoteli, nie sł ychać hał asu motoroweró w, ż aden przypadkowy przechodnia nie przedostanie się na teren hotelu. Wydaje się , ż e w morzu nie ma szkodliwych ś liwek lub nie tak duż o jak w mieś cie.

3) Tylko wł asne na plaż y, zawsze są leż aki, czasem pł ywa się w morzu prawie samemu, tł umy goś ci cudzych hoteli nie przychodzą na tę plaż ę (jak miał o to miejsce w Famianie), a wię c wszyscy goś cie podczas pł ywania spokojnie zostawiali telefony, tablety na leż akach, portfele. Wejś cie do morza jest ł agodne. Wychodzisz nad morze od razu z leż akó w. Nie musisz schodzić po niewygodnych schodach, jak w Famianie.

4) Liczba personelu serwisowego jest poza skalą (co jest dobre). Pokó j był sprzą tany już w pierwszej poł owie dnia, w restauracji przy ś niadaniu co minutę są gotowi obsł uż yć , odebrać brudne naczynia, dodać kawę . Wszyscy są niesamowicie uś miechnię ci i uś miechają się szczerze, czujesz się jak bardzo mile widziany goś ć!
5) Same domki są bardzo jasne, w przeciwień stwie do fami, nie są pod presją okolicznych wież owcó w, wszystko wokó ł jest ciche. Dobry projekt ł azienki. Jednocześ nie 3 osoby mogą : wzią ć prysznic, usią ś ć w toalecie, umyć się - i nikt się nie widzi, w przeciwień stwie do famiany, gdzie jest to jedna wspó lna przestrzeń , a druga osoba tam nie wejdzie.


6) Latają ce Wi-Fi (router w każ dym domu), Wi-Fi ł apie ró wnież w restauracji i na plaż y. Jest to dla mnie waż ne, ponieważ pracuję podczas wakacji. Okazał o się nawet, ż e oglą da się filmy z VKontakte, co zwykle jest rzadkoś cią w hotelach.

7) Jeden z rosyjskoję zycznych kierownikó w recepcji jest stale obecny w hotelu. Dla niektó rych moż e to być waż ne.

8) Ś niadanie w duż ej przestronnej sali. Gorą ce dania zmieniają się każ dego dnia: był y nawet dim sumy i sajgonki. Jest duż o owocó w, a jak tylko turyś ci coś zjedzą , to po 5 minutach wyjmują nowe. Domowy jogurt! Doskonał a zupa pho! A co najważ niejsze (nie ś miej się!
) - wspaniał y chleb! Tak jedziesz do Wietnamu i myś lisz: „No to tyle, ja tylko owoce zjem na ś niadanie! ” A wszyscy turyś ci, a ty razem z nimi kł adziecie na talerzu chleb i buł ki trzypię trowe, bo takie pyszny chleb nie został upieczony w Rosji! Szczegó lnie pyszne podgrzane i poł ą czone z nowozelandzkim masł em na ś niadanie...mmm!

9) Menu obiadowe jest cał kiem dobre. Tym razem jedliś my gł ó wnie w hotelu (ostatnim razem byliś my już zmę czeni wietnamskimi knajpkami, nie ma z nich ż adnej estetycznej przyjemnoś ci). Wszystkie 8 kolacji zamawiał o wszystko inaczej, a wszystko był o bardzo ł adnie podane, nigdy nie miał o zł ego ż oł ą dka, nawet gdy przejadali się i wyś miewali ze wszystkiego...W weekendy opró cz gł ó wnego menu oferowane są ś wież o zł owione ryby i owoce morza, któ re są grillowane niedaleko plaż y.

Pró bowaliś my okonia morskiego i makreli - po prostu super! Mił a muzyka na ż ywo każ dego wieczoru.

Jak rozumiem, na wyspę sprowadza się ograniczoną liczbę produktó w, wię c nawet w Marriott i Intercontinental nie ma rozbudowanego menu z wykwintnymi skł adnikami, wię c po prostu wł ą cz opcję „bogaci, szczę ś liwi”: owoce morza, owoce , wszystkie odmiany ryż u . Có ż , zawsze jest pizza i hamburgery dla tych, któ rzy tę sknią za domem...

Kilka przydatnych wskazó wek:

- najlepszy supermarket w tej czę ś ci wyspy - KingKong. Taksó wka w jedną stronę.7. 000 VND (okoł o 200 rubli). Wszystko tam jest! Moż esz bezpiecznie latać bez bagaż u i wszystko kupić na miejscu.

- z hotelu są darmowe transfery do miasta 2 razy dziennie, ale my z nich nie korzystaliś my, jako bardzo tania taksó wka i nie chcieliś my dostosowywać się do rozkł adu.

- zamawiają c taksó wkę w hotelu, poproś pracownika hotelu o wskazanie taksó wkarzowi, gdzie jechać.

- wzię cie samochodu z kierowcą z hotelu na 4 godziny i 8 godzin na zwiedzanie wyspy bę dzie tań sze niż wynaję cie taksó wki.
Postanowił em wypró bować taksó wkę , wię c jedna wycieczka w obie strony na plaż ę z rozgwiazdami był a zawyż ona jak na 4-godzinny wynajem. Co wię cej, kierowca nie mó wił ani sł owa po angielsku.

- przy rezerwacji lepiej dopł acić za domki poł oż one bliż ej plaż y. Masz wię c gwarancję , ż e nie zobaczysz tych domkó w, któ re wł aś nie są budowane. Muszę przyznać , ż e przez cał y czas nie sł yszeliś my ż adnego hał asu z placu budowy.

- w barze przy basenie bardzo smaczne lody mango na patyku za 3000 VND (90 rubli).

- w menu restauracji jest talerz owocó w z bukietem owocó w sezonowych. Jeś li masz ulubiony owoc, moż esz poprosić o podanie tylko tego (cią gle prosił am tylko o pokrojony ananas).

- zabierz ze sobą dł ugą linę do suszenia ubrań na balkonie. W pokoju nic nie wysycha, a na zewną trz nie ma suszarki.


Wniosek: jeś li chcesz odpoczą ć psychicznie i fizycznie, cieszyć się naturą , morzem, zachodami sł oń ca, jedzeniem, ciszą , zarezerwuj!
To ś wietny stosunek jakoś ci do ceny. Zadaniem każ dego hotelu jest sprawić , by turyś ci poczuli, ż e dostali znacznie wię cej niż to, za co zapł acili, i myś lę , ż e Mercury naprawdę to zrobił !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар