niewystarczający personel w recepcji

Pisemny: 13 listopad 2018
Czas podróży: 23 — 28 marta 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 3.0
Nie da się dokonać rezerwacji, zwł aszcza za granicą , ani przez ż adną stronę , ani telefonicznie, nie podawaj ż adnych informacji, nawet jeś li moż esz do nich zadzwonić – to najprawdopodobniej automatyczna sekretarka. Nie odpowiadają na e-maile, Facebooka ani telefony. Wyglą da na to, ż e hotel jest zaję ty, a kiedy przyjechał eś - i nikogo tam nie ma. Był em tam dwa lata temu, na wiosnę nie pamię tam dokł adnej daty a w tym roku chciał em tam znowu pojechać z duż ą firmą . Podobno bę dę musiał a znowu negocjować przez znajomych i najprawdopodobniej pojadę do innego hotelu. Pokoje są dalekie od ideał u, ale to nic w poró wnaniu z personelem w recepcji. To najgorsze przyję cie, jakie w ż yciu spotkał am, mimo ż e cią gle jestem pod komendą i mieszkam nago przez kilka miesię cy w roku.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał