Niegrzeczność i oszust

Pisemny: 22 sierpień 2019
Czas podróży: 16 sierpień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Skontaktował em się z Orestem Wasiljewiczem z wyprzedzeniem, uzgodnił em termin i wszystkie pytania, przelał em mu zaliczkę (rezerwacja w wysokoś ci dziennej opł aty). ORAZ …. Nr 1, okazuje się , ż e dom, któ ry mi oferują , wcale nie jest tym, co jest na zdję ciu. Na zdję ciu trzy pię kne drewniane domy, w rzeczywistoś ci obok nich znajduje się wiele nieprzedstawialnych budynkó w, któ re nie wpadają w ramy reklamowe.
Nr 2 W umó wionym i opł aconym dniu przyjeż dż am i „przysył ają ” mi, mó wią , ż e nie ma numeró w, był a nakł adka…. . tj. Wpł acił em zaliczkę , zarezerwował em, przejechał em 600 km, a oni mi mó wią.... Pomimo tego, ż e Orest miał mó j telefon, korespondowaliś my z nim przez Viber…. Nie spodziewał em się tak szczerej niegrzecznoś ci. Gdy zostaniesz poproszony o zwrot pienię dzy, zgodnie z wymogami prawa (podwó jna kwota przedpł aty) - dulya.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał