Zatrzymał em się w tym hotelu w zimie. Baterie w hotelu o -17 na ulicy nie jest jasne, czasem zimno potem ciepł o, ogó lnie był o strasznie zimno w pokoju i pierwszą noc musiał em spać w marynarkach ! ! ! i ciepł ą poś ciel. Nastę pnego dnia poprosił em recepcję o kontakt z administratorem lub wł aś cicielem hotelu, na co odpowiedzieli, ż e są wakacje i wszyscy wyjechali, ale nie mieli numeró w telefonó w.
… Już ▾
Zatrzymał em się w tym hotelu w zimie. Baterie w hotelu o -17 na ulicy nie jest jasne, czasem zimno potem ciepł o, ogó lnie był o strasznie zimno w pokoju i pierwszą noc musiał em spać w marynarkach ! ! ! i ciepł ą poś ciel.
Nastę pnego dnia poprosił em recepcję o kontakt z administratorem lub wł aś cicielem hotelu, na co odpowiedzieli, ż e są wakacje i wszyscy wyjechali, ale nie mieli numeró w telefonó w. Zapytani, co powinniś my teraz zrobić w recepcji, wzruszyli ramionami.
Potem był o „bardziej fajnie”, nieodpowiedni, jak najpierw zrozumiał em, pojawił się hydraulik, a pó ź niej jego syn. Dlaczego nieodpowiednie? Ponieważ ten, któ ry przyszedł do naszego pokoju i zobaczył dwa krzesł a, któ re podcią gnę liś my do jednego z kaloryferó w, pró bują c w ten sposó b jakoś się ogrzać , powiedziano nam, ż e zamknę liś my grzejniki z krzesł ami i dlatego pokó j nie mó gł się nagrzać ( !! ! ), przez kilka minut dialogu, ta osoba z jakiegoś powodu przeł ą cza się ze mną na „ty” (!! ! ), po czym robię uwagę , proszę o podanie peł nego imienia i nazwiska. i rozmawiać z administracją hotelu, któ rej odmó wił wylegitymowania się bez wyjaś nienia i jednocześ nie oś wiadcza, ż e on i jego syn są odpowiednio wł aś cicielem i zarzą dcą hotelu (!! ! ).
Po kró tkiej rozmowie z hydraulikiem i synem hydraulika (wł aś cicielem i kierownikiem bez imion i nazwisk) nie udał o się nam przekonać , ż e zimne kaloryfery w zimie to normalne, jednak tak jak my, ż e powinny być gorą ce. Tego samego wieczoru wzię liś my resztę niewykorzystanego okresu i wyprowadziliś my się . Pamię tają c, wcią ż ś miejemy się z tego bł azeń stwa.
Ż yczenia dla hotelu: poznaj podstawy prowadzenia biznesu hotelowego i, co najważ niejsze, zachowań wobec klientó w.
Nie polecamy odwiedzania. Ta sytuacja nas bawił a, ale ktoś moż e poważ nie zdenerwować . Odwiedzają c wiele hoteli, w tym Zachodnią Ukrainę , spotkali się z tym po raz pierwszy.
Nastę pnego dnia poprosił em recepcję o kontakt z administratorem lub wł aś cicielem hotelu, na co odpowiedzieli, ż e są wakacje i wszyscy wyjechali, ale nie mieli numeró w telefonó w. Zapytani, co powinniś my teraz zrobić w recepcji, wzruszyli ramionami.
Potem był o „bardziej fajnie”, nieodpowiedni, jak najpierw zrozumiał em, pojawił się hydraulik, a pó ź niej jego syn. Dlaczego nieodpowiednie? Ponieważ ten, któ ry przyszedł do naszego pokoju i zobaczył dwa krzesł a, któ re podcią gnę liś my do jednego z kaloryferó w, pró bują c w ten sposó b jakoś się ogrzać , powiedziano nam, ż e zamknę liś my grzejniki z krzesł ami i dlatego pokó j nie mó gł się nagrzać ( !! ! ), przez kilka minut dialogu, ta osoba z jakiegoś powodu przeł ą cza się ze mną na „ty” (!! ! ), po czym robię uwagę , proszę o podanie peł nego imienia i nazwiska. i rozmawiać z administracją hotelu, któ rej odmó wił wylegitymowania się bez wyjaś nienia i jednocześ nie oś wiadcza, ż e on i jego syn są odpowiednio wł aś cicielem i zarzą dcą hotelu (!! ! ).
Po kró tkiej rozmowie z hydraulikiem i synem hydraulika (wł aś cicielem i kierownikiem bez imion i nazwisk) nie udał o się nam przekonać , ż e zimne kaloryfery w zimie to normalne, jednak tak jak my, ż e powinny być gorą ce. Tego samego wieczoru wzię liś my resztę niewykorzystanego okresu i wyprowadziliś my się . Pamię tają c, wcią ż ś miejemy się z tego bł azeń stwa.
Ż yczenia dla hotelu: poznaj podstawy prowadzenia biznesu hotelowego i, co najważ niejsze, zachowań wobec klientó w.
Nie polecamy odwiedzania. Ta sytuacja nas bawił a, ale ktoś moż e poważ nie zdenerwować . Odwiedzają c wiele hoteli, w tym Zachodnią Ukrainę , spotkali się z tym po raz pierwszy.
Tak jak
Lubisz
• 6
Pokaż inne komentarze …