Nieprzyjazny personel?

Pisemny: 23 lipiec 2012
Czas podróży: 8 — 20 lipiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Zatrzymaliś my się w lipcu 2012 roku. Z reszty nie czerpaliś my maksymalnej przyjemnoś ci ze wzglę du na nieprzyjazny personel. Bardzo nieprzyjemna kierownik (jest też gospodynią ) Violetta i ci sami bez uś miechu pracownicy hotelu. Cią gle czuliś my się winni: zaparkowaliś my samochó d w niewł aś ciwym miejscu, zamó wiliś my coś na ś niadanie, nie poinformowaliś my nas, na jaką wycieczkę jedziemy i tak dalej. Ponieważ nie byliś my przyzwyczajeni do takiej postawy, a nawet za wł asne pienią dze, staraliś my się odpierać wszelkie ataki w naszą stronę i po kilku dniach już nas nie dotykali, ale skromniejsi ludzie dalej sł uchali ż ą dań gospodyni , a czasem absolutnie absurdalne. Kró tko mó wią c, wyjechaliś my z radoś cią i NIGDY wię cej nie przyjedziemy do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał