Był em naprawdę zaskoczony tym, jak kierownik ds. public relations kompleksu IraDudis Bear Tower zrobił sprawę z przeniesieniem w swojej odpowiedzi. Przyjechaliś my o 08:01 pocią giem №003 Zaporoż e-Uż horod (zaoszczę dzone bilety).
Ten pocią g i czas przyjazdu został y okreś lone w momencie rezerwacji. I tym pocią giem przyjechaliś my o okreś lonej godzinie. Stwierdzenie IraDudis, ż e „przyjechaliś my innym pocią giem”, nie jest prawdą . Jeś li IraDudis nie komplikuje sprawy, czy moż esz nam powiedzieć , jakim pocią giem przyjechaliś my? Z oficjalnej strony Ukrzaliznytsia wiadomo, ż e jedynym pocią giem, któ ry przyjeż dż a wcześ niej, jest №081 Kijó w-Uż horod. Ale przyjeż dż a do Sł awska o 06:35. Wedł ug IraDudisa kierowca był zmarznię ty przez pó ł torej godziny, aż w koń cu obsł uga rezerwacji pozwolił a mu wró cić do hotelu. Jestem szczerze zaskoczony takim podejś ciem serwisu rezerwacji do kierowcy. Gdy pojechaliś my do hotelu, kierowca naprawdę pró bował przeprosić , ale mu się to nie udał o. Do hotelu jechaliś my 10-12 minut i tyle samo czekał o na samochó d na dworcu po telefonie do hotelu. Dziwny zbieg okolicznoś ci w drodze, prawda?
Czy karmienie papugi należ y do obowią zkó w kierowcy, kierownik PR kompleksu Bear Tower IraDudis jest zwykle bardziej oczywisty, ale przedstawiam tutaj fakty, któ re osobiś cie zaobserwował em. Chce się ż ywić , aby dobrze wykonywać swoją gł ó wną pracę.
Dalej. Chodź my. To miejsce jest cudowne. To prawda. ALE. Przejdziesz (przejdziesz szczegó lnie) przez bramę "wież y" (pierwotnie wydana brama) NIE ODDYCHAJ, aby nie zepsuć ogó lnego wraż enia dobrego miejsca. Przy wejś ciu do kompleksu moż na pozostawić niezbyt „pachną ce” zapachy. Moż e nie być technicznej moż liwoś ci ich pozbycia się.
Idziemy do hotelu. Recepcjonistka nawet nie pomyś lał a, ż eby przeprosić za swó j bł ą d przy transferze. Prawdopodobnie za normę uważ a się chamskie zachowanie.
Potem lekki lunch. W zasadzie wszystko jest odpowiednio ugotowane, jedyne czego nie polecam to a la „markowe likiery”. W zasadzie zwykł a wó dka o smakach GMO.
Jednak ceniony PR-owiec kompleksu Bear Tower IraDudis twierdzi, ż e „markowe likiery to produkt wytworzony wył ą cznie z naturalnych skł adnikó w, bez uż ycia aromató w i konserwantó w”. W takim przypadku podaj certyfikaty zgodnoś ci, podaj link do GOST lub TU, zgodnie z któ rym je wykonujesz. Jednocześ nie trzeba zadbać o posiadanie koncesji na sprzedaż alkoholu. Myś lę , ż e te informacje bę dą bardzo przydatne dla Pań stwa przyszł ych goś ci, któ rym zależ y na czystoś ci pochodzenia podawanych produktó w.
I jeszcze jeden aspekt „zaskoczony”: to dzieci personelu restauracji, któ re zawsze biegają i krzyczą . Cał e pię kno pysznego obiadu w pię knym miejscu iw ciszy trafił o w koci ogon. I proszę pamię tać , drogi kierowniku PR kompleksu Bear Tower IraDudis, nie zajmuję się „rozpowszechnianiem ś wiadomie fał szywych informacji” o dzieciach hał asują cych w restauracji.
Przedstawiam fakty takimi, jakie są . Twoim przeznaczeniem jest nagł oś nienie faktó w.
Nie raz miał am okazję obserwować zachowanie dzieci Pań stwa Goś ci w restauracji. Wszyscy byli z rodzicami lub siedzieli cicho przy swoich stolikach. Hał aś liwe dzieci bez przerwy biegał y do kuchni, a potem do sali restauracyjnej. Te dwie grupy dzieci ró ż nił y się zachowaniem. Ale ceniony PR-owiec kompleksu Bear Tower IraDudis twierdzi, ż e "jedynymi dzieć mi w hotelu i na terenie kompleksu są dzieci naszych goś ci, a nie pracownicy" Bear Tower". Ś miem twierdzić , ż e niektó rzy z waszych goś ci wyrazili chę ć ugotowania sobie obiadu w kuchni waszej restauracji, a dzieci nieustannie sprawdzają , gdzie są ich rodzice. Dla twojego kompleksu jest to luksusowy chwyt reklamowy. W takim razie przepraszam.
Ale miał em pytanie do cenionego PR-managera kompleksu Bear Tower IraDudis: dlaczego tej usł ugi nie ma na liś cie usł ug Twojego kompleksu?
Wię cej zabawy.
W recepcji o godzinie 22-00 udał o się wysł ać kelnerkę z obiadem, któ rego nie zamó wiliś my. Jak się okazał o, obiad był w innym pokoju. Ale nie jest mi ł atwiej – dobry sen psuje informacja, komu potrzebna jest ta kolacja? Reakcja recepcji nie jest przeprosinami za niedogodnoś ci. Prowadzi tam chamstwo. Ale udał o mi się trochę przespać , nikomu już nie przeszkadzał o. I szczerze się zdziwił em, ż e szanowny PR-manager kompleksu Bear Tower IraDudis jakoś skromnie nie skomentował incydentu z przerwanym snem z winy recepcjonistki. Jeś li dobrze zrozumiał em, sł owo „przepraszam” nie znajduje się w leksykonie personelu Bear Tower.
Przyroda jest pię kna, ś nieg, cisza. Chł odne miejsce. Wieczorem postanowił em pó jś ć na ką piel. Obywatele! ! ! ! ! ! ! Pamię tać ! ! ! ! ! NIGDY, NIGDY, NIGDY NIE WEJDŹ DO UDZIAŁ U.
zostaniesz tam okradziony. Faktem jest, ż e organizacja bezpieczeń stwa jest taka, ż e każ dy bezdomny moż e iś ć do ką pieli i cokolwiek wyją ć.
Reakcja recepcji i ochrony bę dzie taka: có ż , zdarza się....I BEZ przeprosin. Tak był o 06.0102019 o godzinie 18-00. Wyję li z wanny kurtkę z telefonem. Dobrzy znajomi (przyjaciele? ) Z recepcji to zrobili. Ale z jakiegoś powodu ceniony PR-owiec kompleksu Bear Tower IraDudis pró buje zarzucić mi, ż e „ponownie kł amię na temat hotelu, mó wią c, ż e hotel ma bezpł atny wstę p dla osó b postronnych. Opró cz personelu hotelowego do kompleksu mogą wejś ć osoby, któ re wcześ niej zarezerwował y hotel. Dostę p osó b nieuprawnionych do strefy SPA na parterze hotelu i innych lokalizacji hotelowych nie jest moż liwy. Dlatego bardzo przepraszam, ż e szanowny PR-manager kompleksu Bear Tower IraDudis nie wie, ż e KAŻ DA osoba, któ ra chce odwiedzić hotelową restaurację , moż e ró wnież wejś ć do hotelu.
A nawet jeś li przyjdzie ochroniarz, to wystarczy, ż e usł yszy od Ciebie, ż e zamierzasz zarezerwować pokó j.
Dostę p do strefy spa jest bezpł atny poprzez osobne wejś cie do hotelowego baru, o ile oczywiś cie ceniony PR manager kompleksu Bear Tower IraDudis ma pomysł na plan hotelu. Do sauny nietrudno wybrać się wieczorem pod osł oną zmierzchu. Straż nicy nawet nie spró bują zapytać , kto doką d idzie. Drzwi do strefy spa zostaną cicho otwarte przez goś ci w saunie, a wymó wka typu „przepraszam, zapomnij o karcie-kluczu w pokoju” cał kowicie zniknę ł a.
W moim przypadku recepcjonistka powiedział a zł odziejowi: „Znam go”. Nie powiedział a: „Wiem, gdzie on mieszka”. I doszedł em do sł usznego wniosku: to wszystko w temacie!
Jestem szczerze zdziwiony, ż e szanowna PR manager kompleksu Bear Tower IraDudis opowiada mi o wydarzeniach, w któ rych nie brał a udział u i oś miela się powiedzieć , ż e „dziecko jednego z nich (Goś ci) przez przypadek pomylił o twoją kurtkę z kurtką ojca i wzią ł em go na swó j numer ”.
I z jakiegoś powodu nie pomyś lał em, aby wyjaś nić sobie, jak „ojciec dziecka” wyszedł z ł aź ni parowej i poszedł do swojego pokoju na zimno bez kurtki i dlaczego „ojciec dziecka” zostawił mł odą sam chł opak w wannie? A tak przy okazji, dlaczego kurtkę zwró cił o dwó ch dorosł ych mę ż czyzn, a nie „ojciec z dzieckiem”?
Co wię cej, ceniony PR-manager kompleksu Bear Tower IraDudis oś miela się powiedzieć , ż e „w tamtym czasie nie miał em ż adnych skarg”. Prawdopodobnie ceniony PR-manager kompleksu Bear Tower IraDudis ma zł e poję cie o celu, w jakim goś cie przyjeż dż ają do Bear Tower. Tak wię c drogi kierowniku PR kompleksu Bear Tower IraDudis, przyjechał em do Bear Tower odpoczą ć , a nie narzekać nikomu.
Ale chę tnie skorzystam z twojej rady podczas mojej nastę pnej wizyty. Mam szczerą nadzieję , ż e już niedł ugo szanowny PR-manager kompleksu Bear Tower IraDudis zdoł a wyeliminować przynajmniej czę ś ć nieprzyjemnych „niespodzianek” dla Goś ci, a ja nie bę dę musiał wzywać policji do hotelu w ś rodku nocy.
Na zakoń czenie chcę powiedzieć , ż e miejsce wybrane na hotel jest naprawdę dobre. Ale przyszli goś cie powinni nadal być ś wiadomi moż liwych puł apek ze strony personelu tego oś rodka. Dlatego napisał em swoją recenzję . Ogó lne wraż enie z wyjazdu jest dwojakie. Z jednej strony przepię kna przyroda, z drugiej chamstwo i zł odziej, któ ry tam pracuje i robi wszystko, by zepsuć wraż enie tego miejsca io nich jako o ludziach i pracownikach. Hotel na poziomie akademika nie moż e być hotelem czterogwiazdkowym.
Jeś li chodzi o kradzież - w recepcji naprawdę nie są szczegó lnie zainteresowani tym, kto gdzie idzie. I naprawdę moż esz wejś ć do strefy SPA w gł ó wnym budynku bez nikogo, kto Cię widzi. Tutaj administracja powinna pracować z tą chwilą .
Streszczenie. Nasz pobyt w hotelu był komfortowy: pokoje w peł ni odpowiadał y opisowi (apartament w domku), ś niadania cał kiem przyzwoite, dania w restauracji pyszne, sauna super.
Jest jeszcze wiele do opowiedzenia, bo rozczarowanie nie ma granic. Już tam nie pojedziemy, za takie pienią dze moż esz ś wię tować Nowy Rok w dowolnym kraju ś wiata i uzyskać dobrą obsł ugę i duż o zabawy.
- pokó j za 5000 hrywien idzie do kotł owni z któ rej jest stał y gal z okapem, chociaż obiecali ciszę przez telefon
- na co dzień prace budowlane, betoniarka i wszystko inne toczył o się.50 metró w dalej - chociaż ten punkt okreś liliś my osobno
- nie ma prawie nic z tego, co obiecano na miejscu: podgrzewany basen już nie dział a, jezioro z ł ó dkami wedł ug recepcji jest w naprawie (?? ? ), jesień , czas na grzyby, obiecany przewodnik na miejscu, ale przepraszam, sezon się skoń czył (jest to przy temperaturze +5/+20 w paź dzierniku, w koń cu wyszli sami - jest duż o grzybó w)
- ł aź nia, niby jest kadź , ale nie da się zamó wić , wszystko jest zapakowane na tydzień wcześ niej, nie wiadomo kto, podobno ludzie z innych hoteli i. k. Vezha jest zamieszkana gdzieś w poł owie
wynajmujemy pokó j za 5 tys czy powinniś my tego wszystkiego szukać gdzieś w Sł awsku?
- dziewczyny w recepcji wcale nie są ś wiadome tego, jaką rozrywkę oferuje hotel w regionie i nie mogą nic doradzić
- tego wieczoru, kiedy chcieliś my grilla, menu grillowe w restauracji zniknę ł o - jak rozumieliś my, jedyny grillowiec zrezygnował lub wyjechał na wakacje
- sauna dział a wedł ug dziwnego harmonogramu - od 5 do 8 wieczorem, oszczę dzanie czy z czym to się wią ż e?
Ogó lnie z dobrych stron hotelu dla nas jest to restauracja - na bardzo przyzwoitym poziomie byliś my z dzieckiem i jedzenie był o na pierwszym miejscu, wszystko inne jest bardzo przecię tne i nie doró wnuje cenom.
Czytam teraz recenzje, widzę , ż e jest wiele pozytywnych, ale zaskoczył y mnie negatywne recenzje.
Moja rodzina i ja odpoczywaliś my w BB 2 razy, we wrześ niu 2015 i sierpniu 2018. I za każ dym razem wszystko był o w porzą dku!
Aby uzyskać wię cej informacji zwrotnych, zobacz wideo na naszym kanale Plan be happy, na youtube
https://m.youtube.com/watch? v=3qJM1cpyHzQ
(nie moż na ich nazwać ludź mi) i najwyraź niej czekali na ich osiedlenie. Poł oż yli się na kanapie i fotelu na drugim pię trze koł o naszego pokoju, zachowywali się bardzo gł oś no, pukali do drzwi, podobno nogami, gdy leż eli w fotelu. . A administracja jest na bę bnie. , wrzeszczą c, zakł ó cają c tym samym spokó j wczasowiczó w? Podobno tylko tutaj. . . Nigdy w ż yciu nie widział em tak obrzydliwych.
Wiele pokoi wychodzi na kotł ownię , dzię ki czemu zamiast ś wież ego gó rskiego powietrza unosi się zapach spalenizny. Prosimy o sprawdzenie tych punktó w podczas rezerwacji.
Hotel widocznie nastawiony jest na rodzinne wakacje, bo dzieci mogą tu robić wszystko, nawet jeź dzić na hulajnogach po restauracji, krzyczeć...milczę o wó zkach, to generalnie norma. Podczas posił ku goś cie hotelowi mogą nosić stoł y nad gł owami, aranż ują c je wedł ug potrzeb.
Coś z kulturą w tym hotelu jest wyraź nie nie w porzą dku.
A wię c oczywiś cie dobre miejsce, gdyby ludzie wiedzieli, jak zachowywać się w społ eczeń stwie.
Wnę trze jest niesamowite! Kuchnia - szykowna)
Zakochał em się w tym miejscu?
W barze ś wię towaliś my DR - tylko najjaś niejsze i najmilsze wraż enia dotyczą ce jedzenia, miejsca i obsł ugi!
Kominek, skó rki, noworoczne zabawki na kominku, rycerska zbroja i wiele wię cej, któ re cieszył y oko i po co się gnę ł a rę ka - wszystko to pozostawił o najż ywsze wraż enie na wakacjach i gó rach)
DZIĘ KOWAĆ ! Tak trzymaj)
Minus - był o kilka pokoi na zorganizowanie imprezy firmowej NG (Podobno jest wiele osó b, któ re chcą zagł ę bić się w bajkę , ponieważ pokó j moż na zarezerwować tylko z baaaardzo duż ym wyprzedzeniem)
Trochę narzekam, jak mucha w maś ci, bo doskonał oś ć nie ma granic) Nie lubię zapachu dymu, no nie lubię , ale dlatego nasze okno wychodził o na kotł ownię , któ ra jest nieopodal, a dodatkowo jest grill do kuchni w cią gu dnia, podpierają go drewnem opał owym, wtedy gdy wiatr był w kierunku naszego okna lub na ulicy w naszą stronę , to pachniał o przyzwoicie. Ale ani ubrania, ani pokó j nie pachniał y dymem, co jest mił e. Izolacja akustyczna nie jest idealna, a biorą c pod uwagę mentalnoś ć niektó rych wczasowiczó w, czasami był o to trochę niedogodnoś ci.
Jedzenie jest pyszne, tak, co tam jest. Wielkoś ć steku wieprzowego na pewno nie pozostawi mię soż ernym oboję tnym) A smak. . . mmm)) Ale zaskoczył am Oliviera z menu ś niadaniowego z gotowaną kieł basą i bez zielonego groszku. To, przepraszam, nie Olivier, zwł aszcza w przypadku restauracji na tym poziomie.
Czas zmienić rakiety do tenisa stoł owego, bo. są przyzwoicie ł uszczą ce się , goś cie wstydzą się tego oferować . Tak, a na stole nie ma siatki. I był oby wspaniale mieć podgrzewany basen. We wrześ niu noce są już zimne, woda nie zdą ż ył a się nagrzać w cią gu dnia, a do pł ywania był o „mors”, mimo +26° powietrza.
Ale to są takie drobiazgi w poró wnaniu z niekoń czą cą się listą zalet) Jesteś my nawet trochę zaskoczeni, ż e mamy takie miejsce na Ukrainie. I bardzo się z tego cieszymy) Szczerze ż yczymy pomyś lnoś ci temu wspaniał emu hotelowi!