Przerażenie

Pisemny: 12 wrzesień 2022
Czas podróży: 9 — 10 wrzesień 2022
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 2.0
Nigdy nie spotkał em tak aroganckiego i niewykształ conego personelu. Przyjechaliś my okoł o 16.30 i jeden z zamó wionych przez nas pokoi nie był jeszcze gotowy, co nas bardzo zaskoczył o, bo zameldowanie był o o 14.00, ale jeszcze kwiaty, pokó j został dla nas zmieniony i postanowiliś my iś ć na obiad w ich restauracji, a potem czekał a na nas niespodzianka. Zamó wił em sał atkę z wę gorzem i awokado, ale przynieś li mi ciepł o z cielę ciną , zadzwonił em do kelnerki i poprosił em o zamiennik, dziewczyna był a bardzo zdenerwowana, a potem przyniosł a zamiennik sał atki i jak myś lisz, co to był o? to był a stara sał atka, tylko wzię li z niej cielę cinę , a zamiast tego wrzucili wę gorza, ale jednocześ nie zapomnieli wł oż yć awokado, a tu przynoszą jeszcze wię cej niespodzianki lokshina z posiekanym stekiem, to był cud z dwa niedopał ki z mię sa, jak bę dzie okazja to doł ą czę fotkę , znowu dzwonię do kelnerki, pytam co to jest?
gdzie jest awokado, dlaczego dali zł ą sał atkę i co to za cudowne danie z niedopał kami mię sa i czy ona by to wszystko zjadł a odpowiedział a wprost, ż e nie, oczywiś cie prosił am o telefon do kucharza i administratora. Po okoł o 15 minutach pojawia się ten cudowny kucharz z talerzem pokrojonego awokado i dosł ownie w tanecznym sensie rzuca mi to na stó ł i tak bezczelnie i pewnie pyta, czego nie lubisz? ,, , podzielił em się z nim swoimi roszczeniami, na co odpowiada, ż e ​ ​ uczył się w Uż gorodzie jako kucharz i wie lepiej, co i jak robić , a posiekany stek ma ró ż ne stopnie pieczenia, to był o dla mnie zaró wno zabawne, jak i smutne ż e instytucja kojarzy się jako premium , ale nie ma pienię dzy na normalnego kucharza, odpowiedział em mu, ż e nie mamy o czym rozmawiać i ż e administrator przyjdzie do stoł u, ale ku mojemu ubolewaniu po pó ł godzinnym oczekiwaniu, Nikt do nas nie podszedł , a my po prostu zadzwoniliś my do kelnerki, aby przeliczyć nam te dania, któ re był y jadalne.
Czekaliś my 40 minut bez czekania, poszliś my do baru gdzie jest administrator i kelner, zapytani gdzie jest rachunek, administrator odpowiedział , ż e ich system waż y, na co jej powiedział em, ż e muszą zmienić kucharza i tam bę dzie nie bą dź cie zabawni i poprosiliś my o przyniesienie rachunku do pokoju, mieszkaliś my w pokojach 216 i 313, ale o tym pó ź niej. 10 minut pó ź niej przynieś li rachunek. Jeszcze wię cej zabawy, po wejś ciu do ł azienki na podł odze, czekał a na mnie nowa niespodzianka w postaci bulwy wł osó w.

Rano po ś niadaniu, nawiasem mó wią c, ich ś niadania są dobre, to jedyny plus był tutaj, podszedł em do dziewczyny, któ ra nas zał atwił a i poprosił em ją , aby dał a nam czek na opł acenie pokoi, jak wpł aciliś my gotó wką , na co odpowiedział a, ż e ​ ​ ich system waż y i trzeba czekać nie okreś lony czas, jak rozumiem, jeś li mó wimy o pienią dzach, to system od razu się zawiesza, nie mieliś my czasu czekać , skoro byliś my jadą c dalej w gó ry, a ja też zaczą ł em jej opowiadać o tym, co stał o się wczoraj i ż e opowie je wszystkie kierownikowi, grzecznie powiedział a, ż e ​ ​ wszystko opowie i jest jej bardzo przykro z powodu tego, co się stał o i ż e się zmienią kucharz itp. powiedział em jej, ż e bę dę musiał napisać recenzję o Bukinie, bo za ich poś rednictwem zamó wił em rezerwację . Kiedy wyszliś my, zobaczył am, jak przybiegł a administratorka restauracji, administratorka hotelu i ta dziewczyna z recepcji i zaczę li decydować , co robić , bo napiszę o nich negatywną opinię , a mają.9.
6 z Bukina i inwestorzy z plusem przeczytają o nich prawdę . Co wymyś lili, dowiedział em się po 2 godzinach. Wł aś nie anulowali moją rezerwację , napisali, ż e nie przyszliś my, wię c zabiliś my dwie pieczenie na jednym ogniu, pierwszej nie bę dę mogł a zostawić recenzji, ponieważ tak nie ż yję i nie bę dą potrzebować do podzielenia się z Bukinem, nie dali mi pokwitowania pł atnoś ci, sprytne dziewczyny, prawda? Oczywiś cie zadzwonił em na infolinię Bukina i wszystko im powiedział em, byli zszokowani i powiedzieli, ż e przyś lą swojego eksperta, ż eby sprawdził , co się tam dzieje. Kiedy Booking skontaktował się z hotelem, do koń ca zaprzeczali, ż e tam mieszkamy, ale mamy zdję cie pokoje i zdję cia z restauracji, nie wzię li tego pod uwagę . Mó j mą ż postanowił zadzwonić i nagrać z nimi rozmowę telefoniczną.
Kiedy wykrę cił em numer i zapytał em dziewczynę , czy taki goś ć mieszka, odpowiedział a tak, a jakiś mę ż czyzna od razu wycią gną ł jej telefon i powiedział , ż e nie mamy dowodó w, ż e z nimi mieszkamy i ż e jak nam się coś nie podoba, to moż emy ró b wię cej, ż eby nie przychodzić i przedstawił się jako reż yser. Nie polecamy
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał