Zły hotel, zły personel?

Pisemny: 12 styczeń 2022
Czas podróży: 5 — 10 styczeń 2022
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Przybywają c do tego hotelu rano, nasza 6-osobowa firma wiedział a o zameldowaniu o godzinie 14.00. Ale mił a administratorka Oksana (któ ra uderzył a przepychem, jak wszyscy inni w hotelu) powiedział a bez pytania, ż e ​ ​ pokoje są już sprzą tane i bę dą gotowe o 12.00. W mię dzyczasie uprzejmie zaproponował a, ż e ​ ​ na wł asny koszt pó jdzie do są siedniego budynku na ś niadanie, gdzie wszyscy byli ostrzegani i czekali na nas. Oczywiś cie dzię kują c Oksanie poszliś my na ś niadanie, gdzie dostaliś my menu i po 10 minutach poinformowano nas, ż e nas nie nakarmią , bo. zamierzam przygotować ś wią teczną kolację ! Po wskazaniu personelowi w niemal nieprzyzwoitej formie o ich goś cinnym spotkaniu, znaleź li oczywiś cie, gdzie zjeś ć ś niadanie, ale osad już się pojawił .
Oczywiś cie nikt nie pomyś lał , ż eby nas zameldować o 12.00, ale to nie problem. Po osiedleniu się , byliś my zdumieni do ł ez przepychem stylu a la pshonka, ale z plastikowymi rurami na obwodzie wszystkich pokoi. Wł osy w ł ó ż ku w 2 pokojach i rę czniki w innym pokoju. I brak wody we wszystkich 3 pokojach!
Oczywiś cie, taka jaka Oksana zapewniał a, ż e ​ ​ chł opaki ją naprawiają i woda pojawi się lada chwila. Na proś bę , aby wieczorem wzią ć koksownik i posiedzieć w altanie (przy rezerwacji tego szamana usł uga był a w cenie), Oksanka postanowił a kolę dować i rozbił a 200 UAH za wynaję cie koksownika na 2 godziny i 150 UAH za balkon.

Tak, rozwią zaliś my ten problem z innymi pracownikami i oczywiś cie nie zapł aciliś my pienię dzy. Ale znowu osad. Kolejny dzień był przeznaczony na spory są dowe z innym administratorem, kiedy bę dzie woda. Zapewniono pó ł godzinną ką piel w innym budynku i oczywiś cie obiecano, ż e woda bę dzie tutaj. Po bani obiad zatrzą sł się obfitoś cią plastikowych fragmentó w w miskach zupy! „Kucharka” wyszł a i oszoł omił a swoją goś cinnoś cią : naleję Ci wó dki! ! ! Werble!

Po oczekiwaniu na wieczó r i nie oczekiwaniu na wodę zaż ą daliś my przeniesienia się do pokoi z wodą (a takie był y) lub zwrotu pienię dzy. Administrator nie rozwią zuje takich spraw, ale nie był o moż liwoś ci kontaktu z kierownictwem, wzajemna odpowiedzialnoś ć . Oczywiś cie nikt nie zamierzał nic zrobić , dopó ki nie przyjechał a policja.
Ukazują c niewinnoś ć na twarzach, obaj admini już , po zł oż eniu zeznania i przeję ciu sprawy pod kontrolę policji, znaleź li nam pokoje we wł asnej sieci, hotelu Continent.
Szkoda, ż e ​ ​ takie pię kne miejsca psują tacy ł owcy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał