Recepcjonistka nie jest profesjonalistką! I to jest oblicze hotelu!

Pisemny: 12 lipiec 2018
Czas podróży: 1 — 8 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywam w Reikartz Polyana dwa razy w roku, od 2015 roku (wiosna i jesień ). Po zmianie dyrekcji/personelu jakoś ć hotelu z roku na rok tylko się pogarsza, w niedalekiej przyszł oś ci osią gnie poziom przydroż nego hotelu „Vasilek”.
Jedyne, co na razie powstrzymuje, to przyzwoite jedzenie, jakoś ć usł ug w strefie SPA i demokratyczne ceny.
Znakomity personel w strefie SPA (masaż ysta, personel medyczny, pedicure-manicure itp. ), zawsze ż yczliwy, uprzejmy i profesjonalny. Dobra, urozmaicona kuchnia (uwzglę dniają ca demokratyczne ceny) - WSZYSTKO!

Personel recepcji to coś ! Wtedy arytmetyka z systemem premiowym nie dział a (musiał em wzią ć kalkulator, nauczyć się liczyć … przeprosiny, poprawki bł ę dó w). Ż e zarezerwował pokó j z widokiem z jednej strony, w rzeczywistoś ci otrzymał rezerwację z widokiem na drugą stronę hotelu (podsł uchiwali rozmowę.... przepraszam, poprawianie bł ę dó w). Wczoraj 07.11. 2018 Zamó wił em rezerwację na pokó j, czekam na potwierdzenie i fakturę za zaliczkę z 2 dniowym wyprzedzeniem, nic nie przychodzi! ? Oddzwaniam dzisiaj 12.07. 2018r. - tak mó wią , wię c rezerwował em u Ciebie, czekam na potwierdzenie od Ciebie i fakturę do zapł aty. Potrzebujesz pienię dzy i klientó w? W odpowiedzi, kim jesteś ? Jaka rezerwacja? ? ? Na takie nazwisko nie ma rezerwacji ? ? ? Trochę zdenerwowany proszę o wysł uchanie rozmowy i potwierdzenie rezerwacji....Podczas gdy cisza. . .
I pozycjonują się jako 4-gwiazdkowy hotel??????!!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał