Zachowanie personelu jest oburzające

Pisemny: 19 listopad 2016
Czas podróży: 2 — 6 listopad 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Zachowanie robotnikó w był o szokują ce, niegrzeczne i nieobowią zkowe.
Nawet na bazarze ogó rki są sprzedawane z wię kszą kulturą komunikacji niż w tym hotelu pracownicy rozmawiają z wł asnymi klientami....
Umó wił em się z Victorią , aby zarezerwować dom dla 10 osó b na cztery noce. Nastę pnego dnia zadzwonił em do niej, zupeł nie inna osoba odebrał a telefon i obiecał a jej powiedzieć , ż e jesteś my gotowi zapł acić i potrzebujemy danych do zapł aty i odpowiedzi na kilka pytań dotyczą cych zakwaterowania. Victoria nie oddzwonił a i sam to zrobił em. Sposó b, w jaki mi odpowiadali, zaskoczył mnie i zszokował . Victoria wł aś nie sprzedał a zarezerwowane pokoje innym osobom, bez ostrzeż enia, mimo ż e miał a mó j osobisty telefon komó rkowy. Co wię cej, na pytanie, jak to się mogł o stać , usł yszał em „Tak, czego ode mnie chcesz” i „w skró cie, do widzenia, nadal nie ma o czym dyskutować ”. A wcześ niej, kiedy rezerwował em, był a taka goś cinnoś ć . W tej sytuacji, na moją uprzejmą ponawianą proś bę , ż eby chociaż odpowiedzieć na pytanie, dlaczego taka decyzja został a podję ta, Victoria po prostu się rozł ą czył a. To bardzo frustrują ce i smutne widzieć taką niegrzecznoś ć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał