Поведение работников шокировало и хамством и необязательностью.
Даже на базаре огурцами торгуют с большей культурой общения, чем в данном отеле сотрудники разговаривают с собственными клиентами....
Я договорилась с Викторией о бронировании на 10 человек домика на четыре ночи. На следующий день я позвонила ей, трубку взял совершенно другой человек и обещал передать ей, что мы готовы оплатить и нам нужны данные для оплаты и ответы на несколько вопросов по размещению. Виктория не перезвонила и я это сделала самостоятельно. То, как мне ответили, меня удивило и шокировало. Виктория просто продала забронированные номера другим людям, без предупреждения, хотя у нее был мой личный мобильный. Более того, на вопрос как такое могло произойти, я услышала "Да что вы от меня хотите" и "короче, до свиданья, все равно нечего обсуждать" . А до этого , когда я бронировала, прямо такое радушие было. В данной же ситуации, на мою вежливую повторную просьбу хотя бы ответить на вопрос почему было принято такое решение, Виктория просто бросила трубку. Очень обидно и грустно сталкиваться с подобным хамством.
Zachowanie robotnikó w był o szokują ce, niegrzeczne i nieobowią zkowe.
Nawet na bazarze ogó rki są sprzedawane z wię kszą kulturą komunikacji niż w tym hotelu pracownicy rozmawiają z wł asnymi klientami....
Umó wił em się z Victorią , aby zarezerwować dom dla 10 osó b na cztery noce. Nastę pnego dnia zadzwonił em do niej, zupeł nie inna osoba odebrał a telefon i obiecał a jej powiedzieć , ż e jesteś my gotowi zapł acić i potrzebujemy danych do zapł aty i odpowiedzi na kilka pytań dotyczą cych zakwaterowania. Victoria nie oddzwonił a i sam to zrobił em. Sposó b, w jaki mi odpowiadali, zaskoczył mnie i zszokował . Victoria wł aś nie sprzedał a zarezerwowane pokoje innym osobom, bez ostrzeż enia, mimo ż e miał a mó j osobisty telefon komó rkowy. Co wię cej, na pytanie, jak to się mogł o stać , usł yszał em „Tak, czego ode mnie chcesz” i „w skró cie, do widzenia, nadal nie ma o czym dyskutować ”. A wcześ niej, kiedy rezerwował em, był a taka goś cinnoś ć . W tej sytuacji, na moją uprzejmą ponawianą proś bę , ż eby chociaż odpowiedzieć na pytanie, dlaczego taka decyzja został a podję ta, Victoria po prostu się rozł ą czył a. To bardzo frustrują ce i smutne widzieć taką niegrzecznoś ć .
Szkoda, że takie przypadki zdarzają się w naszej pracy. Hotel zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia osób zachowujących się niewłaściwie, jak w tym przypadku. Z powodu naszej odmowy mamy ten niefortunny przypadek, który po raz kolejny potwierdza, że decyzja została podjęta prawidłowo. Powyższe jest wypaczeniem i kłamstwem.
Дуже шкода, що іноді у нашій роботі трапляються такі випадки. Готель залишає за собою право не розміщувати людей, які ведуть собі некоректно, як у цьому випадку. Через нашу відмову, маємо цей прикрій випадок, який ще раз підтверджує, що рішення було ухвалено правильно. Описане вище є спотворенням і неправдою.
Przynajmniej wstydziłbyś się kłamać.
Twój pracownik hotelu poinformował, że pokoje hotelowe zostały przekazane innym osobom, ponieważ zapłaciły i podróżują dłużej.
Jeśli coś ci się nie podoba, DLACZEGO? czy potwierdziliście wtedy moją rezerwację???
To jest twój pierwotny błąd. I jesteś za to odpowiedzialny.
Co więcej, sądząc po recenzjach twojej pracy na innych stronach, które teraz przeczytałem, nie jest to pierwszy raz, kiedy zdarzyła ci się szczegółowa sytuacja.
Generalnie twoja odpowiedź powyżej, w której oskarżenia, zamiast grzecznych przeprosin, mówią same w sobie, że zupełnie inaczej rozumiemy kwestię etyki i kultury pracy z klientem.
W takich okolicznościach hotel tradycyjnie przeprasza za pomyłkę i stara się znaleźć sposób na załagodzenie nieprzyjemnej sytuacji, aby osoba, mimo że została zawiedziona, pozostała z dobrym wrażeniem hotelu.
Wiem to na pewno, ponieważ pracuję w branży turystycznej od ponad 17 lat. W ciągu roku gościmy setki różnych hoteli. I było inaczej. Ale hotele takie jak twój, właśnie skreśliliśmy listę tych, do których można bezpiecznie wysyłać klientów.
Istota twojego błędu była od razu jasna - od razu sprawdziłem w różnych systemach rezerwacji - nie tylko odmówiłeś nam zameldowania - miejsca na te daty w tym domu zostały sprzedane, nie było ich już w systemie rezerwacji. A moi znajomi zadzwonili do ciebie z innego numeru - a twój pracownik po raz kolejny potwierdził im, że numery zostały już sprzedane.
Powodzenia z twoim chamskim poziomem pracy. Piękny hotel. Szkoda, że przy takim zarządzaniu. To piękno nie jest tego warte.
Вы бы хоть постеснялись врать.
Работник вашего отеля сообщил, что места в отеле были отданы другим людям, потому что они заплатили и едут на больше дней.
Если Вас что-то не устраивает, то ЗАЧЕМ?? вы тогда подтвердили моё бронирование???
Это ваша изначальная ошибка. И вы несете ответственность за неё.
Более того, судя по отзывам о вашей работе на других сайтах, которые я теперь прочитала, у вас подробная ситуация не первый раз происходит.
В общем, ваш вышенаписанный ответ, в котором обвинения, вместо вежливого извинения - уже сам по себе говорит о том, что мы совершенно по-разному понимаем вопрос этики и культуры работы с клиентом.
В подобных вашим обстоятельствах, отель традиционно приносит извинения за ошибку и старается узнать как можно сгладить неприятную ситуацию, чтобы человек, даже несмотря на то, что его подвели, остался с хорошим впечатлением об отеле. Это я знаю точно, потому что более 17 лет проработала в туристическом бизнесе. Мы бортовым сотни разных отелей в год. И было разное. Но такие отели как ваш, мы просто вычеркивали из списка тех, к кому безопасно отправлять клиентов.
Суть вашей ошибки была сразу ясна - я проверила в разных системах бронирования сразу - вы не просто отказали нам в заезде - места на эти даты в этот дом были проданы, их больше не было в системе бронирования. И вам звонили мои знакомые с другого номера - и им ваша сотрудница еще раз подтвердила, что номера уже проданы.
Удачи вам в вашем хамском уровне работы. Красивый отель. Жаль, что с подобным управлением. Эта красота не стоит того.
Valentino, bardzo nam przykro, że musiałeś odmówić. Zostałeś poinformowany, że dom jest już zajęty, aby uniknąć konieczności odmowy osobistej odmowy ze względu na specyficzny sposób komunikacji. Dom był jednak na kilka dni wycofywany ze sprzedaży. Teraz będę musiał wyjaśnić sytuację. Zgodnie z Twoją prośbą zatrzymaliśmy dom w rezerwie przez godzinę po rozmowie z Tobą, ale nie oddzwoniłeś, aby potwierdzić rezerwację. Następnego dnia Twoje plany się zmieniły i nadal oddzwoniłeś, prowadząc rozmowę w stylu poprzednich postów. Ale najbardziej zaniepokoiło nas to, że zadeklarowałeś zamiar przyjęcia większej liczby osób niż wynosi maksymalna pojemność (czyli nie 10, ale 12), naciskając, że „zobaczyłeś sofy”. I nie było sensu tłumaczyć, że to niemożliwe. Potem dzwoniłeś jeszcze wiele razy, żądając rezerwacji domu. Zostałeś już odpowiednio odrzucony.
Nie zakopałeś szantażu, a powiedziałeś, że w przypadku odmowy - napisz złą recenzję. To właśnie zrobiłeś.
Валентино, нам правда дуже шкода, що довелося вам відмовити. Вам повідомили, що будинок вже зайнятий, щоб уникнути необхідності відмовляти вам особисто, у зв'язку з вашою специфічною манерою спілкування. Будинок щоправда було знято з продажу на кілька днів. Муситиму тепер роз'яснити ситуацію. Як ви і просили, ми потримали будинок в резерві протягом години після розмови з вами, але ви не передзвонили щоб підтвердити бронювання. Наступного дня ваші плани помінялися і ви все ж таки передзвонили, проводячи розмову у стилі попередніх постів. Але що нас найгірше насторожило, це те що ви декларували свій намір поселитися більшою кількістю осіб, ніж передбачено його максимальною місткістю (тобто не 10, а 12) тиснувши на те, що ви "бачили дивани". І марно було пояснювати, що це неможливо. Після цього ви дзвонили ще багато разів вимагаючи забронювати вам будинок. Вам відповідно вже відмовляли.
Ви не поховали шантажем, і заявили, що в разі відмови - напишете поганий відгук. Що ви і зробили.