Zachowanie personelu jest oburzające

Pisemny: 19 listopad 2016
Czas podróży: 2 — 6 listopad 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Zachowanie robotnikó w był o szokują ce, niegrzeczne i nieobowią zkowe.
Nawet na bazarze ogó rki są sprzedawane z wię kszą kulturą komunikacji niż w tym hotelu pracownicy rozmawiają z wł asnymi klientami....
Umó wił em się z Victorią , aby zarezerwować dom dla 10 osó b na cztery noce. Nastę pnego dnia zadzwonił em do niej, zupeł nie inna osoba odebrał a telefon i obiecał a jej powiedzieć , ż e jesteś my gotowi zapł acić i potrzebujemy danych do zapł aty i odpowiedzi na kilka pytań dotyczą cych zakwaterowania. Victoria nie oddzwonił a i sam to zrobił em. Sposó b, w jaki mi odpowiadali, zaskoczył mnie i zszokował . Victoria wł aś nie sprzedał a zarezerwowane pokoje innym osobom, bez ostrzeż enia, mimo ż e miał a mó j osobisty telefon komó rkowy. Co wię cej, na pytanie, jak to się mogł o stać , usł yszał em „Tak, czego ode mnie chcesz” i „w skró cie, do widzenia, nadal nie ma o czym dyskutować ”. A wcześ niej, kiedy rezerwował em, był a taka goś cinnoś ć . W tej sytuacji, na moją uprzejmą ponawianą proś bę , ż eby chociaż odpowiedzieć na pytanie, dlaczego taka decyzja został a podję ta, Victoria po prostu się rozł ą czył a. To bardzo frustrują ce i smutne widzieć taką niegrzecznoś ć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (3) zostaw komentarz
аватар ukvavr
ukvavr

Szkoda, że ​​takie przypadki zdarzają się w naszej pracy. Hotel zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia osób zachowujących się niewłaściwie, jak w tym przypadku. Z powodu naszej odmowy mamy ten niefortunny przypadek, który po raz kolejny potwierdza, że ​​decyzja została podjęta prawidłowo. Powyższe jest wypaczeniem i kłamstwem.

Sat, 19 Nov 2016, 23:47
аватар ValentinaMalko
ValentinaMalko

Przynajmniej wstydziłbyś się kłamać.

Twój pracownik hotelu poinformował, że pokoje hotelowe zostały przekazane innym osobom, ponieważ zapłaciły i podróżują dłużej.

Jeśli coś ci się nie podoba, DLACZEGO? czy potwierdziliście wtedy moją rezerwację???
To jest twój pierwotny błąd. I jesteś za to odpowiedzialny.

Co więcej, sądząc po recenzjach twojej pracy na innych stronach, które teraz przeczytałem, nie jest to pierwszy raz, kiedy zdarzyła ci się szczegółowa sytuacja.

Generalnie twoja odpowiedź powyżej, w której oskarżenia, zamiast grzecznych przeprosin, mówią same w sobie, że zupełnie inaczej rozumiemy kwestię etyki i kultury pracy z klientem.

W takich okolicznościach hotel tradycyjnie przeprasza za pomyłkę i stara się znaleźć sposób na załagodzenie nieprzyjemnej sytuacji, aby osoba, mimo że została zawiedziona, pozostała z dobrym wrażeniem hotelu.
Wiem to na pewno, ponieważ pracuję w branży turystycznej od ponad 17 lat. W ciągu roku gościmy setki różnych hoteli. I było inaczej. Ale hotele takie jak twój, właśnie skreśliliśmy listę tych, do których można bezpiecznie wysyłać klientów.

Istota twojego błędu była od razu jasna - od razu sprawdziłem w różnych systemach rezerwacji - nie tylko odmówiłeś nam zameldowania - miejsca na te daty w tym domu zostały sprzedane, nie było ich już w systemie rezerwacji. A moi znajomi zadzwonili do ciebie z innego numeru - a twój pracownik po raz kolejny potwierdził im, że numery zostały już sprzedane.

Powodzenia z twoim chamskim poziomem pracy. Piękny hotel. Szkoda, że ​​przy takim zarządzaniu. To piękno nie jest tego warte.

Tue, 22 Nov 2016, 10:27
аватар ukvavr
ukvavr

Valentino, bardzo nam przykro, że musiałeś odmówić. Zostałeś poinformowany, że dom jest już zajęty, aby uniknąć konieczności odmowy osobistej odmowy ze względu na specyficzny sposób komunikacji. Dom był jednak na kilka dni wycofywany ze sprzedaży. Teraz będę musiał wyjaśnić sytuację. Zgodnie z Twoją prośbą zatrzymaliśmy dom w rezerwie przez godzinę po rozmowie z Tobą, ale nie oddzwoniłeś, aby potwierdzić rezerwację. Następnego dnia Twoje plany się zmieniły i nadal oddzwoniłeś, prowadząc rozmowę w stylu poprzednich postów. Ale najbardziej zaniepokoiło nas to, że zadeklarowałeś zamiar przyjęcia większej liczby osób niż wynosi maksymalna pojemność (czyli nie 10, ale 12), naciskając, że „zobaczyłeś sofy”. I nie było sensu tłumaczyć, że to niemożliwe. Potem dzwoniłeś jeszcze wiele razy, żądając rezerwacji domu. Zostałeś już odpowiednio odrzucony.
Nie zakopałeś szantażu, a powiedziałeś, że w przypadku odmowy - napisz złą recenzję. To właśnie zrobiłeś.

Sun, 27 Nov 2016, 23:59
аватар