Ludzie, przejdźcie drogą dziesiątą

Pisemny: 3 wrzesień 2023
Czas podróży: 1 — 3 wrzesień 2023
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Dobry dzień!
Przyjaciele, jeś li przyszliś cie tu, aby przeczytać recenzje, oznacza to, ż e interesuje Was ten hotel „Karpacka Wież a” i teraz robicie sł usznie, ponieważ gdybyś my przeczytali recenzje przed przyjazdem, nasze wakacje nie był yby takie rozpieszczony. Mam nadzieję , ż e moja recenzja uratuje kogoś z tego lokalu.
Zatrzymaliś my się na bonie podarunkowym od „One Deal”. Od samego począ tku zaskoczył mnie fakt, ż e w najdroż szym pokoju za 2450 UAH (pó ł apartament o podwyż szonym standardzie) musieliś my dopł acić.600 UAH za to, ż e nasze dziecko ma ponad 5 lat!! ! Wyobraź cie sobie, ż e za 2 noce (bez usł ugi dostawki) zapł acimy 1200 hrywien w cenie pokoju.

Potem się rozgoś ciliś my i gł odni z drogi poszliś my do restauracji. Zapytał em przy barze, czy jest piwo nalewane - nie, zapytał em, czy dzieci mają sok nie z lodó wki - nie, chciał em zamó wić grilla - ale wieczorem? w rzeź ni nie mieli tandooru.
Ale najciekawsze był o to, ż e zapytał am dziewczyny przy barze, czy w lokalu mają frytki Cork, na co był y zaskoczone i odpowiedział y, ż e nie wiedzą , co to jest, a administratorka w naszym lokalu wygooglował a to hasł o na swoim telefonie) )) Wyjaś nił em im o co chodzi, na co odpowiedzieli: „Nie sł yszeliś my o czymś takim, nie mamy czegoś takiego”. No dobra, nie jest to aż tak istotne na tle problemó w, z któ rymi przyszł o nam się zmierzyć pó ź niej.
Ale wcześ niej chcę zwró cić uwagę na dobre rzeczy - są to pokojó wki, któ re w peł ni wykonują swoją pracę . Hotel był czysty, ale dziewczyny przyszł y i zapytał y, czy wszystko wystarczy, czy kupić pokó j itp
Administracja, kelnerzy to ludzie, któ rzy srają (przepraszam) na swoich klientó w. Zapł acił eś - teraz to wszystkie Twoje problemy. Nieprzyjazny, niegrzeczny i znajomy (chodzi o administrację ). Kelnerzy nie byli niegrzeczni, ale cał kowicie niekompetentni.
Wielu pisał o, ż e kuchnia nie jest smaczna, ja bym tak nie powiedział . Mieliś my smaczne i duż e porcje. Bardzo niemił e wraż enie zrobił a na nas jednak kolejnoś ć podawania dań i czas oczekiwania.

Drugiego dnia odpoczynku w Wież y Karpackiej nasze dziecko miał o urodziny. Zamó wiliś my deser z kremem czekoladowym i poprosiliś my o wł oż enie do deseru 8 ś wiec. Zamó wiliś my też - kebab, frytki, makaron z serem, chleb pita z serem. Poprosili takż e o podgrzanie soku dla dzieci w kuchence mikrofalowej. Przynieś li zimny sok z lodó wki i taka jest kolejnoś ć podawania dań – najpierw przynieś li „ś wież o przygotowany” szaszł yk)), potem – chleb pita z serem. Na makaron dla dzieci i frytki czekaliś my 1 godzinę.10 minut (kiedy sala był a peł na - 4 stoliki z ludź mi).
Odwiedziliś my basen instytucji - jest czysto i ciepł o - nie ma co do tego ż adnych pytań.
Chciał bym zauważ yć , ż e wyjaś niliś my z personelem wszystkie rzeczy, któ rych nie rozumieliś my, nie bardzo im się to podobał o i otrzymaliś my doś ć gwał towną i niezadowoloną odpowiedź . Uważ am, ż e po pobycie w placó wce ł ą cznie przez pó ł tora dnia i pozostawieniu tam 8500 UAH (zakwaterowanie, wyż ywienie) mam peł ne prawo do obsł ugi na wysokim poziomie.
W tym samym czasie mieszkał y z nami inne osoby, któ re ró wnież zgł aszał y uwagi na temat instytucji.
Skoń czył nam się ostatni dzień odpoczynku, przed? w drodze do domu przyszliś my na ś niadanie (swoją drogą jest ono wliczone w cenę pokoju). Zaję liś my miejsca i czekaliś my na jedzenie, a wtedy nasz czteroletni synek zaczą ł wymiotować??? ? bezpoś rednio w restauracji, na oczach ludzi i personelu. Zabraliś my dziecko i poszliś my na salę (nikt nie podszedł i nie zapytał , czy potrzebujemy pomocy, ponieważ jesteś my w obcym mieś cie i nawet nie wiemy, jaka tam jest placó wka medyczna) i ok, o pomoc...powinni mieć zapytał a, co jedliś my, gdzie nadal jest moż liwe, ż e dziecko był o karmione, ponieważ moż liwe jest, ż e w ich placó wce wystę puje E. coli. NIKT NIE BYŁ ZAINTERESOWANY NIC ZE SŁ OWA. A potem tydzień /4 dni temu zaczę liś my z mę ż em czytać recenzje – gdzie ludzie o tym pisali i nadal był o ich masowo.

Spakowaliś my rzeczy i udaliś my się do administracji, aby oddać klucze i poinformować , ż e nasze dziecko zaczę ł o wymiotować (w placó wce był o okoł o 4 rodzin z dzieć mi), wię c to był nasz obowią zek? poinformować ich o tym z przymruż eniem oka, na co wś ciekł y administrator powiedział „i co, wasze dzieci nigdy nie chorował y, moje dzieci też są chore, ja tu się nie nadaję ”??? ? Westchną ł em, po czym zaczą ł em „popatrz, co się dzieje w Bukowelu, wszę dzie są ludzie z zatruciami”. Wtedy po prostu brakł o mi sł ó w))) Powiedział am, ż e szkoda, ż e ​ ​ wcześ niej nie czytał yś my opinii o instytucji, a gdybyś my to zrobił y, to byś my do nich nie trafił y. Powiedział am, ż e wracamy do domu niezadowoleni z reszty w placó wce, na co administrator odpowiedział : „co zrobię , nie jesteś cie ze wszystkiego zadowoleni od samego począ tku, my też nie jesteś my zadowoleni z Was”
Boż e)) na co oni liczą z taką usł ugą????
Na pewno nie jestem Olgą Freimut, ale po poró wnaniu wszystkich za i przeciw - ZDECYDOWANIE nie polecam tej instytucji. Dzię kuję za uwagę? ?
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał