Absolutne dno

Pisemny: 12 sierpień 2020
Czas podróży: 8 sierpień 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Radzę ominą ć to miejsce dziesią tą drogą.
07.08. 20 zarezerwował tam mieszkanie na dwie noce, aby uczcić urodziny ż ony. Jesteś my czteroosobową rodziną : ja, moja ż ona, dorosł a có rka i 11-letni syn. Liczba osó b został a zgł oszona do administracji. Powiedzieli ok, dostarczymy dodatkowe ł ó ż ka. Fakturowane, proszone o zapł atę.50% - koszt jednej nocy. Dodatkowo rachunek wskazuje dostę pnoś ć dodatkowych miejsc. Dla poró wnania: koszt pokoju - 3000 UAH, koszt dostawki dla osoby dorosł ej - 500 UAH, koszt dostawki dla dziecka - 400 UAH. Cał kowita kwota za dzień to 3900 UAH. Poczekaj minutę.
Przyjeż dż amy w sobotę wieczorem. Administrator pokazuje numer. Numer jest stary, zabity, nie taki, jaki jest na zdję ciu, no ale już . W pokoju znajduje się podwó jne ł ó ż ko dla dziecka. Pytamy: gdzie spać nasze dzieci? Na tarasie umieszczono dostawkę dla mojej có rki.

11-letni syn, 135 cm wzrostu, wedł ug hotelu powinien być umieszczony w ł ó ż eczku, mó wią , ż e zamó wili ł ó ż eczko. Tych, któ rzy wcześ niej zgł osili wiek wszystkich goś ci, administrator ignoruje. Na dworze jest wieczó r, jesteś my zmę czeni po drodze. Warunki nam nie odpowiadają , nie odpowiadają cenie, ale pienią dze są opł acone, wię c mó wimy administratorowi, ż e zostajemy u nich na noc, cenę zapł aciliś my z gó ry, a rano wychodzimy. Zarzą dca mó wi, ż e nie moż e nas rozliczyć : albo dopł acam za drugi dzień , albo nie rozliczam. Mó wię dobrze, zapł aciliś my, czy zwró cisz pienią dze? Administrator mó wi: tak, zwró ć pienią dze na rachunek bież ą cy w cią gu 2 dni.
11.08. Ż ona 20 dzwoni do hotelu z zapytaniem o zwrot pienię dzy. Jej numer jest zablokowany, nie moż e zadzwonić do administratora. Piszę z wł asnego. Administrator podnosi. Jedzenie: co z pienię dzmi?
Mó wi, ż e nie wiadomo, bo tak decyduje wł aś ciciel, a on, jak mó wią , jeszcze nie wie, ż e trzeba zwró cić pienią dze, bo zarzą dca go nie poinformował . Proszę o kontakt z wł aś cicielem. Administrator kategorycznie odmawia. Rozumiem, ż e jesteś my po prostu gł upcami.
Ponieważ byliś my w pobliż u, przyjeż dż amy do hotelu. Administrator na miejscu. Już jem, patrzę sobie w oczy, co z pienię dzmi? Zmienił a się retoryka. Istota jest taka: to Twoja wina, wszystko jest napisane na naszej stronie, musiał eś to przeczytać , nikt Ci nie zwró ci pienię dzy.
Wezwano policję . Pisali oś wiadczenia. Policja jak policja na Ukrainie jest kompletnie bezradna. Piszę w oś wiadczeniu: ustal toż samoś ć administratora, ustal, czy ta osoba rzeczywiś cie jest w stosunku pracy z podmiotem gospodarczym i dowiedz się , czy nie jest to oszustwo. Wyglą dał o na to, ż e osoba został a zidentyfikowana. Administrator nie mó gł przedstawić policji umowy o pracę , podejrzewam, ż e po prostu nie istnieje, a hotel gł upio pracuje "czarny".

Zwracam na to uwagę policji. Mó wią , ż e to nagrali, przekaż emy do inspekcji pracy. Chciał bym zwró cić uwagę policji na to, ż e wszyscy pracownicy są bez masek i ś rodkó w antyseptycznych, nikt nie trzyma się na dystans - jednym sł owem zupeł nie ignorują zasady kwarantanny. Piszę kolejne oś wiadczenie o naruszeniu zasad kwarantanny. Policjant udaje się do administratora i otrzymuje odpowiedź , ż e hotel nie dział a! ! ! ! ! A goś cie na terenie - nawet nie wie, kto to jest i co tu robią . Cał y cyrk. Policja konfiskuje dokumenty, nie sporzą dza protokoł ó w i udaje się na kolejne wezwanie. Kurtyna.
Obecnie czekamy na list od policji i pozwiemy. Wycią gnij wł asne wnioski.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał