Niegrzeczna postawa, nieostrożność, zaniedbanie

Pisemny: 17 styczeń 2018
Czas podróży: 20 — 24 grudzień 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Mieszkaliś my w tym kompleksie, ponieważ wspó ł pracuje z Accord Tour.
________________________________________________________________
• Pokó j klasy C, krany ciekną , lodó wka, czajnik, suszarka do wł osó w, ż elazko – nie
• w pobliż u jest jeden sklep, w któ rym kieł basa z terminem wykorzystania to listopad 2017, a my byliś my tam pod koniec grudnia 2017 (nie ma z czego zrobić kanapki), wię c z desperacji postanowiliś my zjeś ć w restauracja na terenie kompleksu
• pierwszy raz w restauracji za pierwsze danie po prostu nie dostaliś my sztuć có w, ale za drugim razem pewna Natalia (jak się pó ź niej okazał o, ta osoba jest wł aś cicielką kompleksu Malivo) wyrwał a mi pierwsze danie spod nosa (nikt nawet nie przeprosił za ten konflikt ), zeszł ego ranka w tym kompleksie znaleziono wł os na moim talerzu

• personel bez munduró w, bez odznak, pracownice z rozpuszczonymi wł osami
• nie ma ką cika konsumenckiego
Niegrzeczna postawa, ł amanie norm, obrzydliwa obsł uga, nieuwaga, niedbalstwo - wszystko zależ y od Ciebie, co 2*? !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał