Cóż, nie nachalna obsługa

Pisemny: 13 sierpień 2013
Czas podróży: 12 — 13 sierpień 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 8.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Teraz odpoczywamy)) od profesjonalistó w: naprawdę bardzo czysto wszę dzie, pokoje są dobre, basen i jacuzzi super. Z minusó w: zarezerwowaliś my pokó j z tygodniowym wyprzedzeniem, kiedy przyjechaliś my, okazał o się , ż e nie ma rezerwacji, ale pokó j na szczę ś cie dla nas był wolny, musieliś my tylko poczekać , aż go posprzą tają ; jedzenie oferowane w restauracji jest jadalne, ale nie na poziomie przyjemnoś ci kulinarnej (w okolicy jest wiele punktó w gastronomicznych); deklarowana usł uga darmowego room service to tak naprawdę niekoń czą ce się czekanie na telefon (nie w restauracji, nie w barze, generalnie nie odbierają telefonu, dzwonią na recepcję , choć czasem zostaniesz bez odpowiedzi tam - to naprawdę denerwują ce), nie ma menu dla dzieci (gotowane na ż ą danie, nasze dziecko ź le jadł o, nie lubił o), na ulicy nie ma placu zabaw, pokó j dziecię cy nie zawsze jest dostę pny. Wniosek: jeś li opracujesz menu, odpowiesz na proś by goś ci w odpowiednim czasie, zbudujesz stronę - umieś cimy 10! ! I bę dziemy jeź dzić co roku! Powodzenia! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał