Hotel jest okropny, usługi i infrastruktura są całkowicie nieobecne?

Pisemny: 14 styczeń 2017
Czas podróży: 3 — 6 styczeń 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Obsł uga w hotelu jest cał kowicie nieobecna (problemy klientó w nie są rozwią zane, nawet papier toaletowy trzeba bł agać ), czajnik w pokoju nie dział a (pó ź niej administrator powiedział nam, ż e dział ają cy czajnik w pokoju to usł uga VIP w apartamenty). Jedzenie nie do przyję cia, cienkie ś cianki dział owe mię dzy pokojami: aktywnoś ć w innych pokojach sł ychać w każ dym szczegó le, wą skie i niewygodne schody do pokoju, ciepł a woda pł ynę ł a z obu kranó w. Droga w ogó le nie jest sprzą tana zimą , bardzo trudno jest podjechać pod hotel samochodem. Prysznic i toaletę oddzielone są cienką zasł oną , woda z prysznica spł ywa bezpoś rednio na podł ogę i rozchodzi się po cał ej toalecie. Dzień mieszkał w pokoju bez ś wiatł a i wody (nawet zimnej). Postanowiliś my opuś cić ten horror dzień wcześ niej, odmó wili nam rekompensaty za ten dzień : wł aś ciciela nie ma, rozwią ż z nim tę kwestię . Po negocjacjach z wł aś cicielem odmó wił zrekompensowania nieprzeż ytej nocy, jest gotó w dać nam lub naszym znajomym zniż kę na nocleg nastę pnym razem : ). Teraz wł aś ciciel hotelu Vladimir kł amie, ż e w hotelu nie był o ś wiatł a tylko przez kilka godzin. . Przyjaciele, na dobre wraż enia, nie ma was tutaj : ).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał