Отдыхали в этом отеле по акции, нам достался номер люкс, собственно сам номер неплохой - просторный, с интересным не дешевым интерьером, но чистота оставляет желать лучшего... в спальной на полу валялись осколки! ! ! лампочки, когда попросила пропылесосить, пришла девочка с веником и сказала что пылесоса у них нет... Эта же девочка и на кухне помогает, и еду выносит, и в номерах убирает...Отдельный разговор о питании - это, конечно ужас! на завтрак один раз давали драники, причем приготовленные на старом жиру, раз блинчики с тушеной капустой, раз - салат из свежей капусты с колбасой - называя себя рестораном, можно было бы придумать что-то поприличней, мне кажется...Все было настолько скудно, что иногда просто уходили голодными - не из-за маленьких порций, они к4ак раз-таки, большие, а из-за того, что просто невозможно было это есть. Из напитков, которые прилагались к завтракам и ужинам - только травяной чай, еле теплый иногда и иногда такой горький, что пить невозможно...
В целом, сложилось впечатление какой-то неухожености, неряшливости - то пятна на ковролине, то паутина по лестницам, за шесть дней пребывания у нас не убрали ни разу.
Природа супер, ягоды, грибы, но ехать в этот отель я бы не рекомендовала, тем более что на Драгобрате сейчас открылось достаточное количество новых, приличных отелей.
Odpoczywaliś my w tym hotelu na promocję , dostaliś my apartament, w rzeczywistoś ci sam pokó j nie jest zł y - przestronny, z ciekawym, nie tanim wnę trzem, ale czystoś ć pozostawia wiele do ż yczenia. . . Fragmenty leż ał y na podł odze w sypialni ! ! ! ż aró wki, jak poprosił a o odkurzanie, przyszł a dziewczyna z miotł ą i powiedział a, ż e nie mają odkurzacza. . . Ta sama dziewczyna pomaga w kuchni, wyjmuje jedzenie, sprzą ta pokoje. . . Osobna rozmowa o jedzeniu to oczywiś cie horror! raz na ś niadanie dali placki ziemniaczane, a ugotowane na starym tł uszczu, raz placki z duszoną kapustą , raz - suró wka ze ś wież ej kapusty z kieł basą - nazywają c się restauracją , moż na by wymyś lić coś porzą dniejszego, wydaje mi się...Wszystko był tak skromny, ż e czasami po prostu wychodzili gł odni - nie z powodu mał ych porcji, są jakoś duż e, ale dlatego, ż e po prostu nie moż na był o ich zjeś ć . Z napojó w, któ re przychodzą do ś niadań i obiadó w - tylko herbata zioł owa, czasem ledwo ciepł a, a czasem tak gorzka, ż e nie moż na pić...
W ogó le był o wraż enie jakiegoś zaniedbania, niechlujstwa - albo plamy na dywanie, albo paję czyny na schodach, przez sześ ć dni naszego pobytu ani razu nas nie wywieziono.
Przyroda jest super, jagody, grzyby, ale nie polecam jechać do tego hotelu, zwł aszcza ż e na Dragobrat otwarto już wystarczają cą liczbę nowych, przyzwoitych hoteli.
Odpowiem ci w kolejności.
- „Problemy w Gruzji” – linia lotnicza przełożyła lot z powodu gęstej mgły na lotnisku Zhulyan. Gdy lotnisko odmówiło przyjęcia (loty były przesunięte lub odwołane przez cały tydzień do wielu miast Ukrainy w różnych kierunkach) nazywa się to siłą wyższą lub okolicznościami siły wyższej.
- "Operator odmówił... David Gruzin pomógł" Dawid jest partią spotkania ukraińskiego touroperatora w Gruzji. Jest przedstawicielem operatora. Wszystkie jego działania mają na celu poznanie i zorganizowanie reszty naszych turystów. Czyli rozwiązanie pojawiających się problemów, w tym. Przewoził turystów z jednego lotniska na drugie, na dalszy lot.
- „Przewodniczka Nastya nie jest zbyt profesjonalna” Ta pozycja jest oczywiście bardzo indywidualna. Jak, niechęć do osoby - to sprawa osobista i kwestia gustu. Od siebie mogę tylko powiedzieć o "nieprofesjonalnym" - jest licencjonowanym przewodnikiem z wieloletnim doświadczeniem, nauczycielem akademickim. Uczy przyszłych przewodników i prowadzi dla nich wycieczki edukacyjne. Wręcz przeciwnie, bardzo spodobała się wszystkim turystom, dlatego spośród 8 przewodników po Tbilisi, z którymi współpracujemy, staramy się zarezerwować właśnie ją. Ale znowu jest to oczywiście kwestia gustu.
- „nie da się przebić” Droga dziewczyno, nie byłaś nawet na tej trasie, ale była na niej twoja mama i napisała recenzję po niepoprawnym spędzeniu czasu na Ukrainie. A w kwestionariuszu wypełnionym po wycieczce osobiście zostawiła dobre ślady. I nie można tak terroryzować pracowników. Twoje telefony w weekendy, po godzinach pracy, z pytaniami, dlaczego samolot już wylądował, a mama nadal nie dzwoni, dlaczego mama nie włączyła telefonu???? Twoja mama jest dorosła i ona sama musi regulować te kwestie.
Отвечу Вам по порядку.
- «Проблемы в Грузии» - авиакомпания перенесла рейс из-за густого тумана в аэропорту Жулян. Когда аэропорт отказался принимать.(рейсы были перенесены или отменены в течении всей недели по многим городам Украины по разным направлениям) Это называется форс-мажор или обстоятельства непреодолимой силы.
- «Оператор отказался…Давид-грузин помог» Давид встречающая сторона украинского туроператора в Грузии. Он и есть представитель оператора. Все его действия направлены на встречу и организацию отдыха наших туристов. Т.е решение возникающих проблем в том числе. Он и перевез туристов из одного аэропорта в другой, для дальнейшего перелета.
- «Настя гид не очень профессиональна» Этот пункт конечно очень индивидуален. Нравится, не нравится человек – это дело личное и дело вкуса. От себя могу только сказать, насчет «не профессиональной» - она лицензированный гид с многолетним опытом, преподаватель университета. Преподает будущим гидам и проводит для них обучающие экскурсии. Всем туристам наоборот она очень нравилась, поэтому из 8-ми тбилиских гидов с, которыми мы сотрудничаем, стараемся забронировать именно ее. Но, повторюсь это конечно дело вкуса.
- «нереально дозвониться» Милая девушка, вы даже не были в этом туре, а в нем была ваша мама и писать отзыв, просидев в Украине некорректно. А в анкете, заполненной после тура, она лично оставила хорошие оценки. И нельзя так терроризировать сотрудников. Ваши звонки в выходные, после рабочего времени с вопросами почему самолет уже приземлился а мама все не звонит, почему мама не включила телефон???? Ваша мама взрослый человек и сама должна регулировать эти вопросы.
Linia lotnicza przełożyła lot, ty jako organizator wycieczek zdecydowałeś, że praca została wykonana, tylko dzięki osobistym cechom Davida sytuacja została rozwiązana. Turyści zapłacili z własnej kieszeni dodatkowe 250 dolarów za odlot. Koszt biletu z powrotem do nich nie został jeszcze zwrócony! Wycieczka okazała się droższa o 250!!!! USD
O jakim włączeniu telefonu mówisz? Kłamstwo! Po prostu nie odpowiadałeś na telefony.
Organizator wycieczek pisze dla siebie pozytywne recenzje, nie pracują profesjonaliści, to zależy od Ciebie, ale nie polecamy takiego touroperatora !!!! UWAGA, NIE MA NUMERÓW LOKALNYCH - TYLKO NUMERY KOMÓRKOWE!!! Ostrożnie! DUŻO PODRÓŻUJEMY, JEŹDZIMY Z RÓŻNYMI RZECZAMI, ALE TAKICH ZRZUTÓW NIGDZIE NIE BYŁO!!!!! PIERWSZY RAZ NAPISZ NEGATYWNĄ RECENZJĘ!
Авиакомпания перенесла рейс, Вы как туроператор решили, что работа выполнена, только благодаря личным качествам Давида ситуация была разрешен. Туристы, чтобы улететь, заплатили из своего кармана дополнительные 250 дол. Стоимость за билет обратно им до сих пор не возвращена! Тур оказался дороже на 250!!!! дол.
О каком включении телефона говорите? Ложь! Вы просто не отвечали на звонки.
Туроператор сам себе пишет положительные отзывы, работают не профессиональные люди, Вам решать, но такого туропература не рекомендуем!!!! ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ, ЧТО ГОРОДСКИХ НОМЕРОВ НЕТ - ТОЛЬКО МОБИЛЬНЫЕ!!! Аккуратно! МНОГО ПУТЕШЕСТВУЕМ, С РАЗНЫМ СТАЛКИВАЛИСЬ, но ТАКОГО БЕЗОБРАЗИЯ НЕ БЫЛО НИГДЕ!!!!! ПЕРВЫЙ РАЗ ПИШЕМ НЕГАТИВНЫЙ ОТЗЫВ!
Linia lotnicza przełożyła lot, ty jako organizator wycieczek zdecydowałeś, że praca została wykonana, tylko dzięki osobistym cechom Davida sytuacja została rozwiązana. Turyści zapłacili z własnej kieszeni dodatkowe 250 dolarów za odlot. Koszt biletu z powrotem do nich nie został jeszcze zwrócony! Wycieczka okazała się droższa o 250!!!! USD
O jakim włączeniu telefonu mówisz? Kłamstwo! Po prostu nie odpowiadałeś na telefony.
Organizator wycieczek pisze dla siebie pozytywne recenzje, nie pracują profesjonaliści, to zależy od Ciebie, ale nie polecamy takiego touroperatora !!!! UWAGA, NIE MA NUMERÓW LOKALNYCH - TYLKO NUMERY KOMÓRKOWE!!! Ostrożnie! DUŻO PODRÓŻUJEMY, JEŹDZIMY Z RÓŻNYMI RZECZAMI, ALE TAKICH ZRZUTÓW NIGDZIE NIE BYŁO!!!!! PIERWSZY RAZ NAPISZ NEGATYWNĄ RECENZJĘ!
Авиакомпания перенесла рейс, Вы как туроператор решили, что работа выполнена, только благодаря личным качествам Давида ситуация была разрешен. Туристы, чтобы улететь, заплатили из своего кармана дополнительные 250 дол. Стоимость за билет обратно им до сих пор не возвращена! Тур оказался дороже на 250!!!! дол.
О каком включении телефона говорите? Ложь! Вы просто не отвечали на звонки.
Туроператор сам себе пишет положительные отзывы, работают не профессиональные люди, Вам решать, но такого туропература не рекомендуем!!!! ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ, ЧТО ГОРОДСКИХ НОМЕРОВ НЕТ - ТОЛЬКО МОБИЛЬНЫЕ!!! Аккуратно! МНОГО ПУТЕШЕСТВУЕМ, С РАЗНЫМ СТАЛКИВАЛИСЬ, но ТАКОГО БЕЗОБРАЗИЯ НЕ БЫЛО НИГДЕ!!!!! ПЕРВЫЙ РАЗ ПИШЕМ НЕГАТИВНЫЙ ОТЗЫВ!
Droga Olgo!!!
Siedziba firmy znajduje się geograficznie w Krzywym Rogu. Współpracujemy z biurami podróży na terenie całej Ukrainy i dla wygody korzystamy z telefonii komórkowej wszystkich operatorów (aby obniżyć koszty połączeń międzynarodowych dla agentów i turystów).Wszystkie nasze dane rejestracyjne są zamieszczone na naszej stronie internetowej. Budynek naszej Kancelarii znajduje się na centralnym placu miasta i pracujemy od 2007 roku. Specjalizujemy się również w wycieczkach dla dzieci, dlatego są one regularnie sprawdzane przez organy regulacyjne. Twoje „delikatne” założenie jest bezpodstawne i nie mogę nawet zgadnąć, co je spowodowało.
O zmianie rozkładu lotów. Tak, ze względu na warunki pogodowe lotnisko nie przyjęło
lot został przełożony. Nie anulowane, ale przełożone. Jeszcze raz potwierdzę słowa kierownika, który odpowiedział wcześniej, loty do innych destynacji zostały obecnie przesunięte. A na lotniskach Egiptu i Europy ludzie siedzieli i czekali na lot. Tak jak nasi turyści w Kutaisi. Ale niezależnie postanowili polecieć z innego lotniska. Nasz przedstawiciel przeniósł je tam. „Własną inicjatywą” pracownika jest skoordynowana praca z centralą. Każde słowo i każdy kilometr są uzgadniane i opłacane.
Jeśli chodzi o zwrot, biuro podróży, przez które Twoja mama wykupiła wycieczkę, miało stałe informacje. Gdy rano przyszły pieniądze z linii lotniczej, wieczorem były już na koncie biura podróży.
A słowa, które sam TO pisze dla siebie, nie powinny być w ogóle komentowane. Prawie wszystkie recenzje ze zdjęciami, są nazwiska, imiona. Wszyscy turyści są w naszych grupach w sieciach społecznościowych. Nawet turyści z tego przełożonego lotu poprosili ich, aby zadzwonili, jeśli są jeszcze ciekawe wycieczki.
Kochana Olga, życzę Ci wszystkiego najlepszego.
Szef azjatyckiego kierunku Julia Suworowa.
Уважаемая,Ольга!!!
Офис компании территориально находится в г.Кривой Рог. Сотрудничаем мы с турагенствами по всей Украине и для удобства применяем мобильную связь всех операторов(чтобы удешевить международные звонки для агентов и туристов) Все наши регистрационные данные размещены у нас на сайте. Здание нашего Офиса расположено на центральной площади города и работаем мы с 2007г. Специализируемся также на детских турах поэтому регулярно проходят проверки контролирующими органами. Ваше предположение «Аккуратно» лишено всяких оснований, и я даже не могу предположить, чем вызвано.
Насчет переноса рейса. Да, из-за погодных условий аэропорт не принимал
, рейс перенесли. Не отменили, а перенесли. Еще раз подтвержу слова менеджера отвечавшего Вам ранее, в эти дни перенесли рейсы и по другим направлениям. И в аэропортах Египта и Европы люди сидели и ждали перелета . Точно так же как и наши туристы в Кутаиси. Но они самостоятельно приняли решение лететь из другого аэропорта. Наш представитель перевез их туда. «Личная инициатива» сотрудника, это согласованная работа с центральным офисом. Каждое слово и каждый километр согласованны, и оплачены.
Насчет возврата денег, турагенство через которое покупала тур ваша мама имело постоянную информацию. Когда утром зашли деньги от авиакомпании, то вечером они уже были на счету турагенства.
А слова о том,что ТО сам пишет себе отзывы вообще не стоит даже комментировать. Почти все отзывы с фото, есть фамилии , имена. Все туристы есть в наших группах в соцсетях. Даже туристы с этого перенесенного рейса, просили им звонить, если еще будут интересные туры.
Уважаемая, Ольга, я желаю Вам всего только хорошего.
Руководитель азиатского направления Суворова Юлия.