Recenzje piszą nie pisarze, ale turyści.Spróbuj, to inspirujące!
Dodaj opinię teraz Przypomnij mi przez e-mail ×

przyroda jest super, ale hotel...

Pisemny: 14 listopad 2012
Czas podróży: 2 — 7 październik 2012
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu na promocję , dostaliś my apartament, w rzeczywistoś ci sam pokó j nie jest zł y - przestronny, z ciekawym, nie tanim wnę trzem, ale czystoś ć pozostawia wiele do ż yczenia. . . Fragmenty leż ał y na podł odze w sypialni ! ! ! ż aró wki, jak poprosił a o odkurzanie, przyszł a dziewczyna z miotł ą i powiedział a, ż e ​ ​ nie mają odkurzacza. . . Ta sama dziewczyna pomaga w kuchni, wyjmuje jedzenie, sprzą ta pokoje. . . Osobna rozmowa o jedzeniu to oczywiś cie horror! raz na ś niadanie dali placki ziemniaczane, a ugotowane na starym tł uszczu, raz placki z duszoną kapustą , raz - suró wka ze ś wież ej kapusty z kieł basą - nazywają c się restauracją , moż na by wymyś lić coś porzą dniejszego, wydaje mi się...Wszystko był tak skromny, ż e czasami po prostu wychodzili gł odni - nie z powodu mał ych porcji, są jakoś duż e, ale dlatego, ż e po prostu nie moż na był o ich zjeś ć . Z napojó w, któ re przychodzą do ś niadań i obiadó w - tylko herbata zioł owa, czasem ledwo ciepł a, a czasem tak gorzka, ż e ​ ​ nie moż na pić...
W ogó le był o wraż enie jakiegoś zaniedbania, niechlujstwa - albo plamy na dywanie, albo paję czyny na schodach, przez sześ ć dni naszego pobytu ani razu nas nie wywieziono.
Przyroda jest super, jagody, grzyby, ale nie polecam jechać do tego hotelu, zwł aszcza ż e na Dragobrat otwarto już wystarczają cą liczbę nowych, przyzwoitych hoteli.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (1) zostaw komentarz
аватар silky-way
silky-way

Odpowiem ci w kolejności.
- „Problemy w Gruzji” – linia lotnicza przełożyła lot z powodu gęstej mgły na lotnisku Zhulyan. Gdy lotnisko odmówiło przyjęcia (loty były przesunięte lub odwołane przez cały tydzień do wielu miast Ukrainy w różnych kierunkach) nazywa się to siłą wyższą lub okolicznościami siły wyższej.
- "Operator odmówił... David Gruzin pomógł" Dawid jest partią spotkania ukraińskiego touroperatora w Gruzji. Jest przedstawicielem operatora. Wszystkie jego działania mają na celu poznanie i zorganizowanie reszty naszych turystów. Czyli rozwiązanie pojawiających się problemów, w tym. Przewoził turystów z jednego lotniska na drugie, na dalszy lot.
- „Przewodniczka Nastya nie jest zbyt profesjonalna” Ta pozycja jest oczywiście bardzo indywidualna. Jak, niechęć do osoby - to sprawa osobista i kwestia gustu. Od siebie mogę tylko powiedzieć o "nieprofesjonalnym" - jest licencjonowanym przewodnikiem z wieloletnim doświadczeniem, nauczycielem akademickim. Uczy przyszłych przewodników i prowadzi dla nich wycieczki edukacyjne. Wręcz przeciwnie, bardzo spodobała się wszystkim turystom, dlatego spośród 8 przewodników po Tbilisi, z którymi współpracujemy, staramy się zarezerwować właśnie ją. Ale znowu jest to oczywiście kwestia gustu.
- „nie da się przebić” Droga dziewczyno, nie byłaś nawet na tej trasie, ale była na niej twoja mama i napisała recenzję po niepoprawnym spędzeniu czasu na Ukrainie. A w kwestionariuszu wypełnionym po wycieczce osobiście zostawiła dobre ślady. I nie można tak terroryzować pracowników. Twoje telefony w weekendy, po godzinach pracy, z pytaniami, dlaczego samolot już wylądował, a mama nadal nie dzwoni, dlaczego mama nie włączyła telefonu???? Twoja mama jest dorosła i ona sama musi regulować te kwestie.

Thu, 14 Nov 2013, 18:08
аватар Turist1985
Turist1985

Linia lotnicza przełożyła lot, ty jako organizator wycieczek zdecydowałeś, że praca została wykonana, tylko dzięki osobistym cechom Davida sytuacja została rozwiązana. Turyści zapłacili z własnej kieszeni dodatkowe 250 dolarów za odlot. Koszt biletu z powrotem do nich nie został jeszcze zwrócony! Wycieczka okazała się droższa o 250!!!! USD

O jakim włączeniu telefonu mówisz? Kłamstwo! Po prostu nie odpowiadałeś na telefony.

Organizator wycieczek pisze dla siebie pozytywne recenzje, nie pracują profesjonaliści, to zależy od Ciebie, ale nie polecamy takiego touroperatora !!!! UWAGA, NIE MA NUMERÓW LOKALNYCH - TYLKO NUMERY KOMÓRKOWE!!! Ostrożnie! DUŻO PODRÓŻUJEMY, JEŹDZIMY Z RÓŻNYMI RZECZAMI, ALE TAKICH ZRZUTÓW NIGDZIE NIE BYŁO!!!!! PIERWSZY RAZ NAPISZ NEGATYWNĄ RECENZJĘ!

Fri, 15 Nov 2013, 19:55
аватар Turist1985
Turist1985

Linia lotnicza przełożyła lot, ty jako organizator wycieczek zdecydowałeś, że praca została wykonana, tylko dzięki osobistym cechom Davida sytuacja została rozwiązana. Turyści zapłacili z własnej kieszeni dodatkowe 250 dolarów za odlot. Koszt biletu z powrotem do nich nie został jeszcze zwrócony! Wycieczka okazała się droższa o 250!!!! USD

O jakim włączeniu telefonu mówisz? Kłamstwo! Po prostu nie odpowiadałeś na telefony.

Organizator wycieczek pisze dla siebie pozytywne recenzje, nie pracują profesjonaliści, to zależy od Ciebie, ale nie polecamy takiego touroperatora !!!! UWAGA, NIE MA NUMERÓW LOKALNYCH - TYLKO NUMERY KOMÓRKOWE!!! Ostrożnie! DUŻO PODRÓŻUJEMY, JEŹDZIMY Z RÓŻNYMI RZECZAMI, ALE TAKICH ZRZUTÓW NIGDZIE NIE BYŁO!!!!! PIERWSZY RAZ NAPISZ NEGATYWNĄ RECENZJĘ!

Fri, 15 Nov 2013, 19:55
аватар yuliiya_silky
yuliiya_silky

Droga Olgo!!!
Siedziba firmy znajduje się geograficznie w Krzywym Rogu. Współpracujemy z biurami podróży na terenie całej Ukrainy i dla wygody korzystamy z telefonii komórkowej wszystkich operatorów (aby obniżyć koszty połączeń międzynarodowych dla agentów i turystów).Wszystkie nasze dane rejestracyjne są zamieszczone na naszej stronie internetowej. Budynek naszej Kancelarii znajduje się na centralnym placu miasta i pracujemy od 2007 roku. Specjalizujemy się również w wycieczkach dla dzieci, dlatego są one regularnie sprawdzane przez organy regulacyjne. Twoje „delikatne” założenie jest bezpodstawne i nie mogę nawet zgadnąć, co je spowodowało.
O zmianie rozkładu lotów. Tak, ze względu na warunki pogodowe lotnisko nie przyjęło
lot został przełożony. Nie anulowane, ale przełożone. Jeszcze raz potwierdzę słowa kierownika, który odpowiedział wcześniej, loty do innych destynacji zostały obecnie przesunięte. A na lotniskach Egiptu i Europy ludzie siedzieli i czekali na lot. Tak jak nasi turyści w Kutaisi. Ale niezależnie postanowili polecieć z innego lotniska. Nasz przedstawiciel przeniósł je tam. „Własną inicjatywą” pracownika jest skoordynowana praca z centralą. Każde słowo i każdy kilometr są uzgadniane i opłacane.
Jeśli chodzi o zwrot, biuro podróży, przez które Twoja mama wykupiła wycieczkę, miało stałe informacje. Gdy rano przyszły pieniądze z linii lotniczej, wieczorem były już na koncie biura podróży.
A słowa, które sam TO pisze dla siebie, nie powinny być w ogóle komentowane. Prawie wszystkie recenzje ze zdjęciami, są nazwiska, imiona. Wszyscy turyści są w naszych grupach w sieciach społecznościowych. Nawet turyści z tego przełożonego lotu poprosili ich, aby zadzwonili, jeśli są jeszcze ciekawe wycieczki.
Kochana Olga, życzę Ci wszystkiego najlepszego.
Szef azjatyckiego kierunku Julia Suworowa.

Tue, 26 Nov 2013, 15:43
аватар