Niegrzeczny stosunek do klientów

Pisemny: 14 sierpień 2020
Czas podróży: 7 sierpień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel jest naprawdę nowy, ale gdy weszliś my do pokoi poczuliś my wyraź ny zapach ś ciekó w, na proś bę o zmianę pokoju odpowiedź brzmiał a - „nie ma wolnych domownikó w”.
Kuchnia pozostawia wiele do ż yczenia, zamó wili stek cielę cy - guma. . . kelnerzy nie przynoszą reszty przy kalkulacji. Dziwna jest też sprzą taczka: w recepcji obiecali, ż e ktoś przyjdzie za 15 minut, po 45 minutach. poszli na wł asną rę kę w poszukiwaniu sprzą taczki. Recepcjonista Ivan tyran, kierują c się listą absurdalnych zasad, mó wią cych, ż e klienci nie mogą przebywać na terenie hotelu z jedzeniem i napojami (nawet w przypadku ż ywnoś ci dla niemowlą t i mieszanek), mimo ż e nie ma menu dla dzieci.
Postanowiliś my opuś cić ten wspaniał y hotel wcześ niej i poprosiliś my o zwrot pienię dzy. Z wyją tkiem dni, któ re już minę ł y. Ten sam administrator, Iwan, najpierw obiecał to zrobić , a potem zmienił zdanie, w wyniku czego nazwał ró wnież ochroną...resztę zepsuł a niekompetencja personelu...ocena hotelu jest wyraź nie zawyż ona....

Od Ciebie zależ y, czy tam pojedziesz, czy nie, ale nie mamy szczę ś cia. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (1) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар