Brak pozytywnych emocji z hotelu?

Pisemny: 1 marta 2018
Czas podróży: 23 — 25 luty 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
1. Brudna wykł adzina, wszystko na piasku. 2. Nie każ dy kierowca ma odwagę podjechać prawie pionowo do hotelu....3. spacer 1.5 km, w butach narciarskich i ze sprzę tem, po metalowych schodach.
2. Silna sł yszalnoś ć mię dzy cyframi, sł ychać każ dy krok, nie mó wią c już o dź wię kach
3. obrzydliwa obsł uga w kawiarni (pó ł torej godziny, aż przyjmą zamó wienie i przyniosą resztę )
4. . Nie zostawiaj pienię dzy w hotelu. . jest uważ any za PREZENT. 5. cena sprzę tu jest 2 razy droż sza niż w jakimkolwiek wypoż yczeniu, a suszarek nie ma, czyli bę dziesz w mokrych butach. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał