Straszny! najstraszniejsza rzecz, jaką w życiu widziałem!!!

Pisemny: 28 luty 2016
Czas podróży: 1 — 27 luty 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Plusy:
1. W kuchni chł opaki są super, sympatyczni i zawsze uś miechnię ci, choć są bardzo zmę czeni, same ś niadania.
Minusy:
1. Nieprzyjazna aura, wszystko wokó ł jest chamskie. Administrator po prostu nie ponosi odpowiedzialnoś ci za swoją pracę , jest cią gle gł upi przez telefon.
2. Problem z suszarkami do wł osó w, 2 suszarki do wł osó w na cał y hotel. Za każ dym razem musisz iś ć do recepcji i poprosić o suszarkę do wł osó w, a nastę pnie ją odnieś ć lub udać się do ostatniej osoby, któ ra korzystał a z niej w pokoju i odebrać ją , jeś li nie zwró cił jej na czas.

3. Pokoje są brudne. Kiedy przyjechaliś my, nie był o sprzą tane, wszę dzie był kurz i brud, wyjechaliś my 5 dnia, też nie był o sprzą tane, tj. przez cał y okres 5 dni nikt nie sprzą tał , chociaż pokojó wka był a w pokoju, wywoził a ś mieci w toalecie.
4. Wynajem jest trudny. Wzię liś my narty kategorii B, tj. jak stwierdził przez kilka sezonó w, oznacza to „ś wież e”, chociaż nie był y one szczegó lnie podobne do ś wież ych. Zestaw dla dziewczynki 60 kg. o wspó ł czynnik 5, o okoł o 50-55 kg, ale jest to wartoś ć wzglę dna, ale nie dokł adna, aby uruchomić mocowanie, aby nogi się nie zł amał y. Przy upadku jeden mocowanie nie zadział ał o, albo nawet nie zdą ż ył o popracować , ale po prostu zjechał o z narty, natomiast narta był a nieuszkodzona, jak już raz był a sklejona, a nie tak jak w serwisie, ale to Jasne jest, ż e to się powtó rzy, aby po rozwodzie ludzie za pienią dze. To jest to, co się stał o. Przynieś li narty z powrotem, oskarż yli, ż e są prawie nowe, ż e ź le je ustawiliś my, ż e przywieź liś my jakieś zuż yte i powiedzieli, ż e zapł acą.200 euro, a paszportu nie oddali lub narty z powrotem, mó wią , ż e je naprawisz. Przeklinanie trwał o do wieczora, aż przyjechał wieś niak tego hotelu i pró bował przekonać wszystkich, ż e ł atwiej im zapł acić lub kupić nowe narty niż naprawić tę , mó wią , ż e pó ź niej sprawdzi, tj. puka gł upio na wierzchowca i odpadnie. Znowu nie wierzył em w ten nonsens. W 2 minuty od hotelu jest serwis i wypoż yczalnia, chł opaki zrobili to w 10 minut i wyjaś nili, ż e takie awarie się zdarzają i nie biorą za to pienię dzy tylko zmienić narty i naprawić zepsutą i ponownie -uruchom to. Powinieneś zobaczyć twarz dystrybutora, któ ry nastę pnie uderzył nartą o ló d, pró bują c zł amać uchwyt. Jeś li chodzi o zadrapania, przypadkowo znaleź liś my zdję cie pierwszego dnia, kiedy wł aś nie wzię liś my je z wypoż yczalni i wł aś nie je sfotografowaliś my, co szybko uciszył o wszelkie zarzuty. W efekcie zamiast 200 euro, za któ re WSZYSCY starali się ROZPUŚ CIĆ , od dystrybutora do wł aś ciciela hotelu zapł acił za naprawę.1, 5 dolara, choć w normalnej kasie nie biorą za to pienię dzy. Wycią gną ł nerwy do peł na!
5. Sł aby sen dla cał ej grupy, jakby hotel w jakiś sposó b negatywnie wpł ywał na ludzi.
6. Dojś cie do pierwszego wycią gu w butach narciarskich nie jest realistyczne, jest to bardzo trudne, ponieważ nie ma tam 300m, ale 1-1.5 km. zawsze jeź dził em taksó wką .

Konkluzja: Organizator naszej grupy „-” za wybó r hotelu palcem do nieba. Nastę pnym razem wolał bym nie jeź dzić na nartach niż jechać do tego hotelu. ! Wakacje zrujnowane!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał