Obsługa jest okropna!

Pisemny: 10 październik 2019
Czas podróży: 5 — 6 październik 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 10.0
Hotel od samego począ tku pozostawił bardzo nieprzyjemne wraż enie. Chcieli zarezerwować bezpoś rednio przez hotel, na co sł yszeli bardzo upartym tonem, ż e w ż adnym wypadku nie zarezerwują nam na jeden dzień (chociaż potrzebowaliś my 2 pokoje, a nie 1). No nic, uznaliś my, ż e to tylko nieprzyjemna kobieta, zdarza się . Zarezerwowane przez rezerwację na dzień bez ż adnych problemó w. Ale najbardziej epickie wydarzył o się podczas eksmisji. Po tym, jak zabrali nasz pokó j, po 40 minutach zadzwonili z hotelu, ż e zrujnowaliś my im rę cznik i 200 UAH od nas! (co kosztuje 100 UAH od sił y).
W pokoju nie był o informacji, ż e moż na za coś pobrać opł atę (tak przynajmniej usprawiedliwiał o taką postawę ), a rę cznik nie był poplamiony z wielkiej chę ci (był y na nim ś lady wina, któ re się rozlał o i nie był o nic innego go nie wycierać , bo nawet papier toaletowy zostaje w pokoju na tyle, ż e do wieczora go nie ma). Byliś my w szoku! Duż o podró ż ujemy i byliś my w wielu hotelach, zdarzał y się ró ż ne przypadki, ale nie widzieliś my takiego zbira w ż adnym hotelu!
Chociaż zgadaliś my, co to za „klienta” nastawienie, bo utknę liś my na jeden dzień , takż e w standardzie)) bo bardzo wą tpię , ż eby ludzie mieszkają cy w luksusowych pokojach mogli to usł yszeć , to bardzo wstyd! Mogliś my po prostu rzucić i zignorować ten bzdury, bo przyję li nasz numer, ale nie zepsuliś my nam humoru, wró ciliś my, zostawiliś my pienią dze na ten cudowny rę cznik z nadzieją na rozwó j tego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał