Zatrute w jadalni 5 osób + okropny administrator

Pisemny: 3 marta 2015
Czas podróży: 24 luty — 1 marta 2015
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 5.0
1. Wszystko był o cudowne z jedzeniem, smaczne, satysfakcjonują ce i szybko podane, dopiero 3 dnia podano nam mandarynki, wszyscy, któ rzy je zjedli (3 dzieci i 2 osoby dorosł e z 10-osobowego towarzystwa) został y otrute przez dzieci zwró cili te mandarynki przez kolejne 2 dni. 2. W pokojach Suite wszystkie drzwi skrzypią , ok, niewiele moż na naprawić z podł ogą , ale czy naprawdę da się posmarować drzwi? ! Chodzenie w nocy do toalety, aby nie obudzić wszystkich mieszkań có w dwupokojowego apartamentu, jest po prostu nierealne! 3. Odpł yw w toalecie jest w tym samym SUITE, a odpł yw pod prysznicem dział a strasznie. Zaraz po zameldowaniu toaleta był a dla nas naprawiona, ale musieliś my wzią ć prysznic stoją cy po kostki w wodzie z mydł em, któ ry powinien być w kanalizacji od dł uż szego czasu. 4. Sprzą tanie w pokoju jest niezwykle rzadkie, to znaczy dopiero po zwolnieniu pokoju, a wtedy jest bardzo warunkowe. Jakoś coś wś liznę ł o się pod ł ó ż ko, wię c jest taki kurz, co za horror! 5. I na koniec, najbardziej „cudowną ” rzeczą , jakiej doś wiadczył em, był a komunikacja z twoim nieocenionym administratorem. Ta cudowna kobieta nie tylko pokazał a, ż e ​ ​ nie dba o wszystkich goś ci w hotelu, ale stara się to zrobić jak najbardziej upokarzają co dla klienta. Kiedy wchodzisz do jej biura, prawie zawsze rozmawia przez telefon, po odczekaniu kilku minut - rozumiesz, ż e rozmowa jest osobista i nie spieszy jej się z dokoń czeniem. Widzą c, ż e trochę się tym martwisz, spokojnie mó wi „poczekaj…”. Czekasz, po czym ona z bardzo niezadowolonym wyrazem twarzy koń czy rozmowę i pyta, co jest potrzebne. Kiedy mó wisz, ż e rzekomo zamó wili pokó j od 22, ale nie mogli przybyć w tym terminie (i przybyli 24), co został o zgł oszone z gó ry i oczywiś cie wszystko też był o opł acone z gó ry. Odpowiada, ż e ​ ​ mają zameldowanie od godziny 14:00, a pokó j jest nadal zaję ty, nie ma moż liwoś ci zameldowania. Na rozsą dne pytanie o zwrot pienię dzy za 2 dni, któ re mieszkał y w naszym pł atnym pokoju i zapł acili za to inni goś cie, odpowiada kategoryczną odmową , stwierdzają c „to jest sprzeczne z ich polityką ” ! ! Po dł ugich rozmowach i niesieniu logiki na ratunek proponuje alternatywę – zamieszkać w pokoju o nieco lepszych warunkach (jedno pię tro niż ej i nie standard, ale apartament). Pod wzglę dem finansowym to prawie 1000 hrywien mniej niż za te 2 dni. I nie wspominają c o tym, ż e administratorkę bardzo rzadko moż na był o znaleź ć na swoim miejscu, trzeba był o jej przypominać o wystawianiu talonó w na jedzenie, a przy tym nie był o przeprosin ani poczucia, ż e ​ ​ robi coś nie tak dobrze jak mogł a ze swojej strony. ! I był o wielu niezadowolonych klientó w, ale niewielu czekał o na nią pod drzwiami, bo ludzie przychodzili odpoczą ć i nie przeklinać cią gle z obsł ugą . 6. Jedynym, któ ry podobał się wszystkim w tym „Ra”, jest Jarosł aw. Facet doskonale odpowiadał na telefony i pojechał i zabrał do windy, a od niego, gdy go o to zapytano. Nie ma do niego pytań ! Bardzo dobrze!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał