Zawsze myś lał em, ż e ryba zgnił a z gł owy. Jeś li administrator hotelu pochodzi z Socjalistycznej Republiki Radzieckiej, to szufelka bę dzie wszę dzie. Administrator nie ma absolutnie poję cia, czym jest „uprzejmoś ć ” itp. Osobną sprawą są kelnerzy w hotelowej restauracji.
… Już ▾
Zawsze myś lał em, ż e ryba zgnił a z gł owy. Jeś li administrator hotelu pochodzi z Socjalistycznej Republiki Radzieckiej, to szufelka bę dzie wszę dzie. Administrator nie ma absolutnie poję cia, czym jest „uprzejmoś ć ” itp. Osobną sprawą są kelnerzy w hotelowej restauracji. Zadzwoń.5 razy, ż eby ktoś przynió sł menu, jeszcze 10 razy, ż eby odebrać zamó wienie i jeszcze 15 razy, ż eby zmiatał y z Twojego obrusu okruchy i czyjeś przedł uż one rzę sy. Ż eby w efekcie przynieś li ci rozprawę z ł yż ką do wbicia w tiramisu, rzucili ją na stó ł jak pies, podczas gdy czekolada był a porozrzucana po cał ym stole i najważ niejsze, ż e w Podgoriu to norma usł uga. Wię c moje wraż enie jest obrzydliwe. Nie mó wią c już o tym, ż e hotel jest daleko od wycią gó w narciarskich, aby jeź dzić na nartach trzeba codziennie cią gną ć samochó d.
Tak jak
Lubisz
• 7
Pokaż inne komentarze …