Odpoczywał em jesienią w hotelu. Piszemy jednak recenzję „zainspirowaną ” tym, co widzieliś my w opowieś ci o biciu goś ci… Zaskoczył a nas wysoka (chyba sztucznie stworzona) ocena hotelu i niestety na tym się zatrzymaliś my. To nie pierwszy raz w Bukowelu - jest coś do poró wnania.
… Już ▾
Odpoczywał em jesienią w hotelu. Piszemy jednak recenzję „zainspirowaną ” tym, co widzieliś my w opowieś ci o biciu goś ci…
Zaskoczył a nas wysoka (chyba sztucznie stworzona) ocena hotelu i niestety na tym się zatrzymaliś my.
To nie pierwszy raz w Bukowelu - jest coś do poró wnania. Co wię cej, zawsze był o tylko pozytywne wraż enie demarkacji, ale nie w tym przypadku!
Podobno nie zostawili odpowiedzi od razu, bo wł aś cicielka hotelu i jej mą ż to bardzo mili ludzie. I nie zasł uguj na takie recenzje...
Ale! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Wszystko psuje obrzydliwy personel. Niewtajemniczeni i niekulturalni. Wyglą da na to, ż e w jednym miejscu zebrali się wszyscy najbardziej nieprofesjonalni, obrzydliwi i nieprzyjemni ludzie. Począ wszy od administratora, a skoń czywszy na barmankach. Uś miechy, czyli jak ż yczliwoś ć tkwi w zachodniej Ukrainie - NIE! Kwaś ne twarze i oboję tnoś ć.
Nawet w dniu przyjazdu obrzydliwe wraż enie personelu.
Pokojó wka wyglą da i zachowuje się jak „kobieta z marketu”, pozwalają c na nietaktownoś ć i wykonują c swoją pracę w wieku 3 lat z minusem. Gdyby taka pokojó wka oraz kelnerzy i barmani pracowali w Fomich, Radissonie czy Mardan Palace, nie był oby goś ci.
Nawiasem mó wią c, wł aś ciciel hotelu przyjaź ni się z wł aś cicielem Mardan Palace, ale z jakiegoś powodu nie wzią ł za przykł ad ich obsł ugi (bufet i zawsze ż yczliwoś ć ) i orientacji na klienta.
Szef kuchni bardzo dobrze gotuje, ale jak jest serwowany ...odzwierciedla chę ć na obiad i obiad w hotelu. Dlatego wszyscy udają się na posił ek do są siednich restauracji, gdzie witają nas z uś miechem i tworzą atmosferę ż yczliwoś ci.
Basen nie jest zł y - codziennie sprzą tany.
Meble są ś wież e.
Jednak terytorium jest w cią gł ej naprawie.
Podsumowują c, rozumiem dziewczyny z fabuł y i uważ am, ż e sprawę należ y doprowadzić do aktu oskarż enia i wyroku.
Polecam ró wnież , aby dziewczę ta skontaktował y się z Pań stwową Inspekcją Podatkową , Pań stwową Sł uż bą Ż ywnoś ciową i Konsumencką , Pań stwowym Pogotowiem Ratunkowym oraz Pań stwową Inspekcją Pracy w celu sprawdzenia tej instytucji.
Wł aś cicielom placó wki polecam wymianę cał ego personelu - zabranie profesjonalnych i przede wszystkim ż yczliwych ludzi skupionych na klientach i przeproszenie poszkodowanych.
Zaskoczył a nas wysoka (chyba sztucznie stworzona) ocena hotelu i niestety na tym się zatrzymaliś my.
To nie pierwszy raz w Bukowelu - jest coś do poró wnania. Co wię cej, zawsze był o tylko pozytywne wraż enie demarkacji, ale nie w tym przypadku!
Podobno nie zostawili odpowiedzi od razu, bo wł aś cicielka hotelu i jej mą ż to bardzo mili ludzie. I nie zasł uguj na takie recenzje...
Ale! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Wszystko psuje obrzydliwy personel. Niewtajemniczeni i niekulturalni. Wyglą da na to, ż e w jednym miejscu zebrali się wszyscy najbardziej nieprofesjonalni, obrzydliwi i nieprzyjemni ludzie. Począ wszy od administratora, a skoń czywszy na barmankach. Uś miechy, czyli jak ż yczliwoś ć tkwi w zachodniej Ukrainie - NIE! Kwaś ne twarze i oboję tnoś ć.
Nawet w dniu przyjazdu obrzydliwe wraż enie personelu.
Pokojó wka wyglą da i zachowuje się jak „kobieta z marketu”, pozwalają c na nietaktownoś ć i wykonują c swoją pracę w wieku 3 lat z minusem. Gdyby taka pokojó wka oraz kelnerzy i barmani pracowali w Fomich, Radissonie czy Mardan Palace, nie był oby goś ci.
Nawiasem mó wią c, wł aś ciciel hotelu przyjaź ni się z wł aś cicielem Mardan Palace, ale z jakiegoś powodu nie wzią ł za przykł ad ich obsł ugi (bufet i zawsze ż yczliwoś ć ) i orientacji na klienta.
Szef kuchni bardzo dobrze gotuje, ale jak jest serwowany ...odzwierciedla chę ć na obiad i obiad w hotelu. Dlatego wszyscy udają się na posił ek do są siednich restauracji, gdzie witają nas z uś miechem i tworzą atmosferę ż yczliwoś ci.
Basen nie jest zł y - codziennie sprzą tany.
Meble są ś wież e.
Jednak terytorium jest w cią gł ej naprawie.
Podsumowują c, rozumiem dziewczyny z fabuł y i uważ am, ż e sprawę należ y doprowadzić do aktu oskarż enia i wyroku.
Polecam ró wnież , aby dziewczę ta skontaktował y się z Pań stwową Inspekcją Podatkową , Pań stwową Sł uż bą Ż ywnoś ciową i Konsumencką , Pań stwowym Pogotowiem Ratunkowym oraz Pań stwową Inspekcją Pracy w celu sprawdzenia tej instytucji.
Wł aś cicielom placó wki polecam wymianę cał ego personelu - zabranie profesjonalnych i przede wszystkim ż yczliwych ludzi skupionych na klientach i przeproszenie poszkodowanych.
Tak jak
Lubisz
• 1
Pokaż inne komentarze …