Minus: - ł ó ż ko jest szalenie skrzypią ce, niemoż liwe do odwró cenia.
- brak narzut.
Ze ś niadaniem zostaliś my oszukani. Podczas rezerwacji kilkakrotnie wyjaś niał em dostę pnoś ć ś niadań , a po przyjeź dzie powiedziano nam, ż e podobno został y one teraz odwoł ane.
Kiedy dotarliś my do hotelu, zaczę ł o się rozczarowanie. Pracownik hotelu stwierdził , ż e nie wiedział a o ż adnej rezerwacji i ogó lnie nie był o wolnych pokoi. Po kró tkiej pró bie i przedstawieniu rezerwacji stwierdził a, ż e nie ma dwó ch pokoi, ale mogł a znaleź ć jeden, mimo ż e cał y hotel był wł aś nie zaję ty.
Przypuszczam, ż e obsł uga hotelu postanowił a nie zwracać uwagi na jaką ś tam rezerwację i zadomowił a się w niszach pokoi, zanim przybyli goś cie.
Nowy pokó j kosztował już.300 UAH zamiast 220 i proponowano wspó lne mieszkanie, chociaż dwa pokoje został y specjalnie zarezerwowane - nie bez powodu. Pokó j był pokazany doś ć dziwnie, z drugą kondygnacją w tym samym pokoju, jakby z balkonem. Na dole w pokoju znajduje się ł ó ż ko, a pod sufitem na balkonie kanapa. . .
Bardzo mi się też podobał a pewna pró ba "rozwodu" - pracownik hotelu powiedział , ż e nie moż na nawet pró bować szukać innego hotelu, podobno dzwonił a do wszystkich i nigdzie nie ma pokoi! wię c mó wią , zaakceptuj to, co oferują .
Na szczę ś cie pozwoliliś my sobie nie uwierzyć pani, zadzwonionej z telefonu komó rkowego do pobliskiego hotelu Magnum, gdzie spokojnie zgodzili się nas zakwaterować . Nawiasem mó wią c, ś wietny, bardzo nowy hotel, mają pokoje ekonomiczne za 280 UAH, standard na 350 jest pię kny i przestronny.
Có ż , poż egnaliś my Golden Pava i już nigdy nie spró bujemy z nimi zostać .
ale jest czas na imprezy retro, aby wydać na odpowiednią muzykę z odmiany show (scena też się do tego nadaje), ale zamiast tego niestety gra się z komputera na tej samej scenie chanson na wpó ł na ż ywo, na wpó ł nagrany, ale mimo to nie psuje ogó lnego nastroju z rzekomego przeniesienia do rozkwitu kasyna (jak przed budynkiem).
Nie znam nikogo, ale mamy bardzo dobry i uprzejmy personel. To recepcjonista. ż e kelnerzy w restauracji. Dzię ki im wszystkim.
Kiedyś bę dę w Beregowie. znowu tylko w „Pavu”.
Dodatkowo na drugi dzień pobytu w hotelu zepsuł a się winda, któ rej nie naprawiono przed naszym wyjazdem. Musiał em wspinać się po doś ć stromych schodach. Jednak administrator odpowiedział na wszystkie nasze proś by: zarezerwował stolik w restauracji, ogł aszał telefonicznie, gdy wakat się zwolnił , i dzwonił , gdy naprawiano internet. Nie podobał nam się bar w hotelu, nic specjalnego do wyró ż nienia, tylko jeden stó ł do rosyjskiego bilarda, stale wę dzony i wię kszoś ć studentó w.
Zadowoleni z reszty, jest wiele pozytywnych prognoz. Polecam odwiedzić .
Konkluzja: czujesz się jak niespodziewany i niechciany goś ć w tym madziarskim mieś cie. Hotel 8/10. Jedzenie, obsł uga w mieś cie 1/10.