„Willa Bast” z kategorią trzech gwiazdek

Pisemny: 31 marta 2010
Czas podróży: 4 — 10 styczeń 2010
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 8.0
„Villa Bast” z kategorią trzech gwiazdek (kategoria jest wskazana na oficjalnej stronie tego hotelu). Zgodnie z ustalonymi normami kategoria trzygwiazdkowa oznacza codzienne sprzą tanie w pokoju, zmianę poś cieli raz na trzy dni, zmianę rę cznikó w codziennie, moż liwoś ć wyboru opcji wyż ywienia, noszenie przez personel munduró w, któ re ró ż nicują personel ze wzglę du na obsł ugę noszenie identyfikatoró w serwisowych obsł uga goś ci w pokoju od 7 do 24 godzin moż liwoś ć zamó wienia budzenia pokó j zapewnia od trzech rę cznikó w dla każ dego goś cia komplet artykuł ó w piś miennych, mydł o i kosmetyki. gwiazdki, istnieją nastę pują ce instytucje usł ug domowych i innego typu: parking strzeż ony, centrum biznesowe, centrum sportu i fitness, fryzjer, pokó j obsł ugi konsumenta, restauracja lub kawiarnia, kantor wymiany walut, usł ugi prania i prasowania, pralnia chemiczna, drobna odzież naprawy, czyszczenie butó w, rezerwacja biletó w na ró ż ne rodzaje transportu.
Jednak przez cał y czas trwania wycieczki nie dokonano wymiany poś cieli, a takż e rę cznikó w, któ re został y dostarczone w iloś ci 2 sztuki na mieszkań ca i któ re począ tkowo był y brudne. Sprzą tanie w pokoju został o wykonane tylko raz i tylko po pilnej proś bie z naszej strony. Po sprzą taniu ł ó ż ko nie był o poś cielone, prysznic, toaleta, podł ogi nieumyte, na toalecie nie był o pokrywy, gorą ca woda znikał a, gdy stał eś mydł em pod prysznicem!! ! ! Nie mó wią c już o obecnoś ci w hotelu salonu fryzjerskiego i kompleksu sportowego (jeś li nie wliczymy do tego okreś lenia obecnoś ci sauny i basenu z lodowatą wodą , któ re był y stale zajmowane przez osoby niemieszkają ce w hotelu).
Zostaliś my ró wnież pozbawieni prawa do wyboru dań zgodnie z naszymi upodobaniami i dietami. Dieta dostarczonych nam potraw budzi wielkie oburzenie. Tak wię c jednego dnia na ś niadanie w dniu 01.07. 2010 podano nam tylko dwa kawał ki chleba smaż one na oleju z napojem w postaci ciepł ej wody z unoszą cą się w niej cukrem i cytryną LLC Fairy. W zwią zku z tym byliś my zmuszeni do zakupu produktó w za dodatkową opł atą . Restauracja hotelowa w ogó le nie posiada menu, co wskazuje na liczbę gwiazdek hotelu.

Obowią zkowa dodatkowa usł uga Kolacja wigilijna w najlepszych tradycjach Zakarpacia (koszt 250 UAH od każ dego czł onka grupy) ró wnież wywoł uje oburzenie, chyba ż e oczywiś cie pijany gospodarz pochł aniają cy obiad, podczas gdy grupa przez pó ł godziny oglą da kolę dy karaoke na ś cianie kawiarni nie są najlepsze tradycje Zakarpacia na spotkaniu boż onarodzeniowym. Nawet wedł ug najbardziej ostroż nych szacunkó w grupy za „12 chudych” jajek (jajka w galarecie, sał atka z gotowanych ziemniakó w z majonezem, buraczki z chrzanem itp. podawane na „spodkach do herbaty”) potrzeba był o nie wię cej niż.1500 hrywien. trzy dania „mię sne". Na grupę.40 osó b dostarczono 16 pó ł litrowych butelek sł odkich napojó w, nie mó wią c już o alkoholu. A to na zaplanowane 5 godzin ś wią tecznych obchodó w. Resztki z tego stoł u w ró ż nych kulinarnych postaciach podawano nam na ś niadanie w kolejnych dniach, a takż e oferowano za opł atą !
Zaproponowano ró wnież odwiedzenie basenu za dodatkową opł atą.20 UAH za osobę .
Nie był o wizyty w bazie narciarskiej. . . zamienili ją na narty po wsiach!
Do Lwowa dotarliś my o 16… popatrzyliś my na Lwó w nocą , nie dał o się niczego nie sfotografować !
Podczas wycieczek w ogó le nie był o czasu na lunch !!!! !
W skró cie.... horror...nie odpoczywaj z tą firmą !!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał