Jedyną dobrą rzeczą jest basen! Reszta jest nierozsądnie droga!

Pisemny: 3 lipiec 2012
Czas podróży: 28 czerwiec — 1 lipiec 2012
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Zatrzymał em się w tym hotelu po raz czwarty. Ostatni raz był w 2006 roku. Zawsze zabierali standardowy pokó j "ekonomiczny". Przez lata nic nie był o aktualizowane w pokoju. Meble stare, okna stare (okna plastikowe wymieniane tylko w pokojach najwyż szej kategorii), zaskoczył y mnie zasł ony z "grubej ceraty". W lodó wce nie ma nawet mał ej butelki wody. Oczywiś cie, jeś li wybierzesz pokó j z najwyż szej kategorii, bę dzie tam lepiej, ale kosztuje znacznie wię cej. A standardowa ekonomia nie jest tania. Ale to jest moja opinia. Jeś li przyjdziesz na plaż ę o 10-30 - nie bę dzie wię cej miejsc na leż akach w sektorach. Wszystko jest zaję te. . . Przyjechaliś my 28 czerwca, od razu poszliś my na basen. I wisi tabliczka - "28 czerwca i 29 czerwca - dzień sanitarny basen jest nieczynny". Kiedy wszyscy ludzie na Ukrainie przyjechali odpoczą ć w ś wię ta, administracja zorganizował a san na basenie. dzień ((((myś lę , ż e wiele osó b narzekał o, a basen był nadal otwarty 29 dnia. Byliś my zadowoleni tylko z basenu: wszystko nowe, leż aki, remont cał ego basenu, szatnie (czysto i pię knie). Tutaj są super! W lobby - kelnerzy baru leniwie przechodzą obok goś ci, wybierają c kilka stolikó w do obsł ugi. Siedzieliś my okoł o 30 minut, aż musieliś my zadzwonić do kelnera z menu. I nie tylko my czekaliś my przy stoliku < gdy kelner w „hawajskiej” podchodził do niego) Przy wymeldowaniu w recepcji zamiast ż yczyć goś ciom suche „Wszystko” zabrzmiał o suche „Wszystko”. z przyjemnoś cią spotkamy się ponownie w naszym hotelu”. Moim zdaniem ta usł uga nie jest warta swojej ceny i nie pojedziemy tam ponownie.>
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał