Na temat zwrotu pieniędzy

Pisemny: 20 styczeń 2021
Czas podróży: 1 — 5 styczeń 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Anulowaliś my naszą rezerwację w hotelu Jał ta-Intourist na dwa miesią ce przed planowaną podró ż ą . Miesią c po zł oż eniu wniosku zaczę li dzwonić z pytaniem, kiedy bę dziemy czekać na zwrot pienię dzy. I duż o pienię dzy - 5.500 rubli. Opró cz cotygodniowych obietnic powrotu w przyszł ym tygodniu nic nie otrzymano. Tak szczerej chamstwa i nieodpowiedzialnoś ci wobec turystó w nie widzieliś my w ż adnym hotelu. Przez dwa miesią ce byliś my „karmieni obietnicami” zwrotu pienię dzy. W efekcie napisaliś my odwoł anie na stronę Prezydenta i pią tego dnia po zł oż eniu skargi ś rodki wpł ynę ł y na nasze konto bankowe. Są dzą c po poprzednich recenzjach, powszechną praktyką w tym hotelu jest nierefundowanie goś ciom. Pozostał o nam jedno nierozwią zywalne pytanie: na co liczył a obsł uga hotelu, nie chcą c nam zwró cić pienię dzy?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał