Gdyby nie małe rzeczy...

Pisemny: 17 marta 2015
Czas podróży: 8 — 14 marta 2015
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Wyjazd na Krym na tydzień w marcu w hotelu Jał ta-Intourist został wybrany na podstawie opinii o hotelu. Rozpieszczani podró ż owaniem po ś wiecie przez ostatnie dwadzieś cia lat, byli gotowi na wszystko. . . Przyjechaliś my do Jał ty z Symferopola, zobaczyliś my ogromny hotel gó rują cy nad morzem i otoczony pię knym parkiem, przechodzą cy w Ogró d Massandra. Na zadbanym terenie znajduje się zoo, kawiarnie i restauracje, planetarium, plac zabaw, dwupoziomowa plaż a, przejś cie podziemne z windą ł ą czą ce teren hotelu z wał em i wł asną plaż ą , boiska sportowe. . . I oczywiś cie basen z wodą morską (50 m i zawsze ciepł y o każ dej porze roku). Są sauny, latem kawiarnia, spa, odmł adzanie bł otem (1500 rubli), masaż e, grota solna (400 rubli), sił ownia ze sprzę tem do ć wiczeń . Wszystko jest bardzo zadbane, po europejsku! Pokoje są odnowione, ś wież e, niewielkie, ale bardzo wygodne. . . Mieliś my standard: w pokoju jest lodó wka, ogromny panel LCD z 60 kanał ami, dwa wygodne ł ó ż ka, duż o pó ł ek i szafek na rzeczy. Wszystko nowe. Ś niadania w restauracji gł ó wnej na parterze - bufet zasł uguje na ocenę "5" (nie zawsze spotyka się to w hotelach 5* w Europie): 4 rodzaje pł atkó w ś niadaniowych, jajecznica, jajka na twardo, omlety, zapiekanki, bekon, kieł baski , musli, naleś niki z dż emami, konfitury, warzywa gotowane na parze, kurczak, ryby, wypieki, kawa, herbaty, soki, fermentowane mleko pieczone, kefiry, twarogi, sał atki itp. Wszystko bardzo ś wież e, smaczne i wszystkiego jest duż o...Obiady i kolacje (byliś my dwa razy) w tej samej restauracji bufetowej ró wnież na "5", do kolacji ró wnież wino i piwo. Ale koszt, naszym zdaniem, jest zbyt wysoki (1000 rubli), dla stał ych goś ci hotelowych (na przykł ad pobyt dł uż szy niż trzy dni), cena moż e być niż sza. Pozytywne recenzje są zasadniczo wszę dzie takie same, ale niestety są wady i naprawdę psują ogó lne wraż enie hotelu. Oto z czym się spotkaliś my: 1. Zarezerwowaliś my pokó j na miesią c, przyjechaliś my do hotelu o 13:00. Zameldowanie od godziny 15:00. Nikt w recepcji nie zaproponował , aby umieś cić nasze bagaż e w przechowalni, ale poprosił o czekanie w holu. Siedzieliś my i czekaliś my dwie godziny, a po 15:00. dostaliś my klucze do pokoju w 2 godziny! ! ! Mó wiono, ż e pokoje nie są gotowe ze wzglę du na napł yw goś ci (? ! ). To pierwszy raz, kiedy spotkaliś my się z taką usł ugą . 2. W pokoju nie ma czajnikó w, filiż anek (tylko dwie szklanki), nie wspominają c o torebkach z kawą /herbatą i sztuć cach (choć na ż yczenie pokojó wki przyniosł y nam to za niewielką opł atą ). 3. Wś ró d kosmetykó w w ł azience tylko szampon, ż el i mydł o. Jest to ró wnież dziwne w przypadku hotelu 4 *. 4. Szlafrok i kapcie nie są zapewnione w pokojach standardowych, ale moż na je dostać w recepcji za 600 rubli. Nie, to nie jest kaucja, jak w europejskich hotelach, ale pł atnoś ć (!! ! ). Wychodzą c nikt nie sprawdzał , czy zwró ciliś my te szlafroki, czy nie. 5. O 23:00 pierwszego dnia przyjazdu klimatyzator w są siednim pokoju zaczą ł pracować tak gł oś no, jak traktor, ż e musieliś my (! ) wezwać elektryka. Radził zmienić pokó j, bo zdarzają się przypadki niesprawnych klimatyzatoró w w hotelu. Pierwszą reakcją na recepcji był a odmowa zmiany pokoju i propozycja czekania do rana z powodu braku wolnych pokoi. Po naszym oburzeniu zaproponowali nam pokó j. . . z tą samą odż ywką . Po pewnym czasie w koń cu "znalazł em" wolny pokó j, w któ rym poruszaliś my się z rzeczami okoł o 24 godzin. 6. Przybywają c nastę pnego dnia wieczorem do restauracji „Kluski dla mamy” na obiad, zobaczyliś my trzy wolne stoliki, ale z naczyniami jeszcze nie wyczyszczonymi. Na pytanie kelnerki, przy któ rym stoliku moż emy zają ć , odpowiedź brzmiał a: „Wtedy wszystko sprzą tam, to przyjdź ! Nie zajmują nas”. Nie poszliś my ponownie do tej restauracji. 7. Transfer z hotelu na lotnisko hotelową taksó wką kosztuje 2600 rubli. , za drzwiami hotelu - 2300 rubli, a tuż przed hotelem na parkingu autobusowym moż na negocjować za 1800-1700 rubli. Czy personel hotelu o tym nie wie? I nie ma minibusó w do transferu na dworzec / lotnisko w hotelu (tak nam powiedziano). 8. Wycieczki w hotelu są znacznie droż sze niż te, któ re moż na kupić w centrum Jał ty (a to tylko dwadzieś cia minut spacerem od hotelu) w biurach podró ż y, któ rych jest kilka na nabrzeż u. 9. Sprzą tanie. . . Wydaje się , ż e został usunię ty, ale moż e nie. . . Trzeciego dnia pobytu wyję li ś mieci z kosza i poprawili koce na ł ó ż kach (swoją drogą , z jakiegoś powodu na ł ó ż kach nie był o narzut). I odkurzaj dywan (raz na 6 dni). dziesię ć . Ciesz się wakacjami na Krymie w hotelu „Jał ta-Intourist”!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał