Nie zepsuj swoich wakacji

Pisemny: 11 sierpień 2011
Czas podróży: 29 lipiec — 1 sierpień 2011
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Jeś li nie chcesz zrujnować wakacji, przejedź obok Corony. Hotel jest szary, ponury, pokoje są mał e, brakuje personelu z codziennych drobiazgó w, któ re obiecuje personel, gdy wabi klientó w, niewygodne. Pokoje nie są sprzą tane na czas. O każ dą drobiazg i nie tylko trzeba przypomnieć w recepcji. Ś niadania są obrzydliwe. Ceny są europejskie. . . a usł uga (czyli jej cał kowity brak) jest nasza. Cierpliwoś ć wystarczył a dokł adnie na 2 dni. Kanał pachnie obrzydliwie. Restauracja jest peł na chamstwa. Ludzie nie radzą nikomu przeż ywać gorzkiego rozczarowania z dł ugo wyczekiwanych wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał