Okropny hotel !!!

Pisemny: 27 sierpień 2013
Czas podróży: 14 — 17 sierpień 2013
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Naprawdę ż ał uję pobytu w tym hotelu. . .
Odpoczywaliś my w Nowym Ś wiecie w cudownym miejscu, ale dzień wyjazdu zmarszczył brwi. . . i tak chciał em pojechać gdzie indziej, bo. Mieliś my 3 dni wolnego. Na radzie rodzinnej postanowiono pojechać do Sudaka, zwł aszcza ż e byliś my tam w 2010 roku, odpoczywaliś my na ulicy. Marine. . . Wspomnienia był y najcieplejsze, postanowiliś my wró cić jeszcze raz.
Przyjechaliś my, pojechaliś my przede wszystkim do "Astarty", bo. byliś my tam w 2010 roku i po przeczytaniu ostatnich dobrych recenzji chcieliś my z nimi zostać .
Niestety w ogó le nie był o wolnych pokoi i ruszyliś my dalej.
Natkną ł em się na Bastion.

Pokazali nam pokó j, wszedł em tylko do pokoju, ale tak naprawdę nie zajrzał em do ł azienki. Mieliś my z nami 2 dzieci, był y już zmę czone, a godzina był a najgorę tsza o 11.20. Zapł aciliś my za 3 dni, pł atne kartą . Kwota wynosił a 2487.02 gr. Nie był o miejsca parkingowego, chociaż na stronie internetowej podano, ż e parking jest bezpł atny dla wszystkich goś ci.
Poszliś my do restauracji Bastiona na lunch.
Wszystko okazał o się tak bez smaku, ż e nie dał o się tego zjeś ć . Kelner w kamizelce był ponury i nieprzyjazny.
Mą ż wnió sł walizki do pokoju, a cał a rodzina weszł a do pokoju. Rodzina skł adają ca się z 4 osó b, 2 osó b dorosł ych i 2 dzieci w wieku 8 i 1.5 roku. I wtedy zdaliś my sobie sprawę , ż e to wcale nie był trzeci pokó j, nie był oby tam tł oku, pokó j miał maksymalnie 10m2. Przyglą dają c się bliż ej… zobaczyli, ż e po prostu nie moż na tu być z dzieć mi.
Drewniane meble są brudne, ż eby przesuną ć sofę dla mojego syna, trzeba gdzieś przesuną ć stó ł . Nie był o gdzie go ruszyć , podł oga był a brudna i mokra, wszystko pokryte plamami. Poszedł em tam do ł azienki w ogó le blacha. . . podł oga jest mokra. . . wszystko spł ynę ł o spod prysznica. Kabina jest peł na pleś ni, powietrze w pokoju i ł azience zatę chł e. Telewizor był wł ą czony, nic nie pokazywał .
Spę dził em w pokoju maksymalnie 5 minut. generalnie straszne jest coś dotkną ć , tylko oni odepchnę li stó ł , ponieważ . Nie mogł em usią ś ć na sofie. W ogó le niczego nie uż ywał em, bez poś cieli ani rę cznikó w.
Kiedy pokojó wka Nadież da weszł a (przyniosł a rę czniki), od razu dał a napiwek.
Wyszliś my do hotelu i byliś my kompletnie zdenerwowani. . .
Baseny dla dzieci/dorosł ych są bardzo brudne. Szezlongi nie są biał e, ale czarne.
A to terytorium jest dla dwó ch hoteli! ! !

W pobliż u znajduje się Hotel Lyon, a wszyscy jego mieszkań cy mogą korzystać z terenu Bastionu, dlatego jest tam taki brud, bo. dwa hotele na mał y basen i kilka leż akó w to za duż o.
Po spacerze po terenie postanowiono poszukać innego miejsca.
Pojechaliś my do tego Lyonu (ul. Morska 10a). Okazał o się , ż e jest jeszcze gorzej, pokazano nam 2 pokoje. Jedna trzecia, druga czwarta dwupokojowa. Drugi pokó j nie ma okna i klimatyzacji. Bardzo brudny! ! ! Te dwa hotele zasł ugują na siebie!
Dosł ownie 5 min. znalazł em ś wietną opcję na nabrzeż u. Zamieszkaliś my w Chaihonie w junior suite, bardzo duż y i czysty pokó j...duż e ł ó ż ko, z czystą poś cielą i narzutą , duż a sofa dla mojego syna, nawet nie musiał am jej rozkł adać , zabudowana szafa, szafki nocne, telewizor (na ekranie!! ! ), lodó wka, czajnik, naczynia. Ł azienka jest czysta (ł azienka, a nie prysznic!! ! ), hydraulika dział ał a, nigdzie nic nie przeciekał o. Ś nież nobiał e rę czniki, papier toaletowy, mydł o i ró ż ne drobiazgi do pielę gnacji. Jest wifi.
Pokó j posiada system klimatyzacji. Ś wież e i nie wietrzne.
Przyszli do recepcji Bastionu, chcieli odzyskać pienią dze, ponieważ . Nie korzystaliś my z usł ug hotelowych. Pokó j był.5 min. Za niejadalny obiad w ich restauracji zapł aciliś my.
Od razu mł ody mę ż czyzna i blondynka zaś piewali jednym gł osem, ż e pienią dze nam nie zostaną zwró cone, bo. zapł aciliś my kartą .
Powiedzieli mi, ż ebym skontaktował się z dyrektorem Khandetskaya L. E. , był a tam, sł yszą c naszą rozmowę z menedż erami...wybiegł a na ulicę .

Powiedzieli, ż e jadł a lunch. A ż eby przyjś ć do 14.00, mó j mą ż przyszedł o wyznaczonej godzinie...Khandetskaya nie pojawił a się . Menedż erowie już odmó wili zwrotu konta, ponieważ . zazwyczaj nie wracają przez trzy dni pobytu. Jest to generalnie sprzeczne z ustawodawstwem Ukrainy. Czyste oszustwo !! !
Przed zabraniem od nas pienię dzy menedż erowie nic o tym nie mó wili. I to jest ich bezpoś rednia odpowiedzialnoś ć .
Mą ż dokonał wpisu do księ gi reklamacyjnej i napisał wniosek o zwrot gotó wką lub na kartę w III terminie. Ponieważ bezgotó wkowy moż e trwać.3 dni.
Zostawił em recenzję na oficjalnej stronie Bastiona, nigdy się tam nie pojawił a. Ró wnież na oficjalnej stronie internetowej księ ga skarg jest dziewiczo czysta.
14 sierpnia zadzwonił em do Komitetu Wykonawczego miasta Sudak, gdzie podali mi numer telefonu. Nelia Wiktorowna. (moż e komuś się przyda 2-26-72) Zajmuje się turystyką .
Wyjaś nił em jej naszą sytuację , odpowiedział a, ż e ​ ​ moż e oddzwonić za 20 minut.
Oddzwonił em, a oni odpowiedzieli, ż e moż na poż egnać się z pienię dzmi, wró cić do hotelu i ż yć przez te 3 dni. . . i zepsuć nastró j obsł udze. Po co nam to był o, skoro już znaleź liś my cudowną opcję i nie chcieliś my wracać do tej pluskwy.
Odpowiedział em Nelii Wiktorownej, ż e zgł osimy to na policję , poprosił em ją o adres i numer telefonu. milicja.
Po tym oddzwonił a sama Nelia Wiktorowna i powiedział a, ż e ​ ​ problem został rozwią zany.
16 sierpnia zwró cili nam pienią dze, ale nie wszyscy… zabrali dla siebie 800 gr. za jeden dzień pobytu +100 hrywien (podobno 1% opł aty).
Kró tko mó wią c, ukradli nam 900g.

Sam personel…menedż erowie w ogó le nie mają przeszkolenia, nie umieją rozmawiać z klientami, nie umieją rozwią zywać zwykł ych momentó w pracy. Zwrot pienię dzy przelewem bankowym jest dla nich ogó lnie niezrozumiał y.
Obrzydliwe podejś cie, postawił bym najgorszą ocenę tego hotelu.
Nie polecam tam przebywać !
p. . sy. . Dla kierownictwa hotelu. . .
Poczekaj na goś ci z agencji rzą dowych!! !
Na pewno napiszę pozew do są du, a takż e do towarzystwa ochrony konsumentó w, a takż e do SES.
Na szczę ś cie moż na to zrobić online w 10 minut.
Mam pod rę ką czeki, wszystko to jest ł atwe do potwierdzenia.
To okazja do zastanowienia się , jak oszukać wczasowiczó w !! !
I zajmij się bezpoś rednio swoją pracą , przynajmniej na począ tek, naucz swoich menedż eró w normalnie komunikować się z klientami i już myć swó j hotel z brudu ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał