Świetny pobyt?

Pisemny: 2 lipiec 2011
Czas podróży: 3 — 17 czerwiec 2011
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Witam wszystkich, któ rzy chcą odpoczą ć na poł udniowym wybrzeż u i być bardzo zadowoleni ze swoich wakacji. Odpoczywał am w czerwcu 2011 z dzieckiem, któ re ma 1 rok, w junior suite w Hotelu Atriy i był am bardzo zadowolona z moich wakacji. Personel jest bardzo przyjazny i uprzejmy, a administrator Aleksandra Leonidovna to po prostu zł oto, któ rego nadal warto szukać . Zawsze gotowy do pomocy i porady o każ dej porze dnia. A wszystkie te oszczerstwa, któ re przeczytał em tutaj w recenzjach poniż ej, to po prostu bzdury! Bardzo czę sto spotykam takich ludzi na wakacjach, nie tylko na Krymie, ale takż e za granicą , w Turcji, Egipcie i w innych krajach, któ rzy uważ ają się za centrum wszechś wiata i myś lą , ż e jeś li pł acą pienią dze, to każ dy powinien się przed nimi pokł onić a ich stopy cał ują ich, a w tym czasie mogą zachowywać się chamsko i traktować personel z brakiem szacunku. Ale wszyscy jesteś my ludź mi i wszyscy chcemy być szanowani. Ale jak ty, tak i z tobą . Jeś li nie okazujesz szacunku innym, dlaczego miał byś być proszony o „seplenienie”? Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li chcesz 5 gwiazdek, wyjedź za granicę , aby odpoczą ć z nami na Ukrainie w kurortach, nie dostaniesz poziomu, któ ry jest za granicą . Ale nikt nie nazywa siebie pię ciogwiazdkowym hotelem na poł udniowym wybrzeż u. A dla Krymu warunki zapewniane w hotelu „Atriy” moż na uznać za godne. I to bardzo nieprzyjemne, kiedy z powodu takich wczasowiczó w, któ rzy wierzą , ż e wszystko jest im dozwolone, bo wpł acili pienią dze i odpoczywają , dlaczego wł aś nie ci wczasowicze, któ rzy też wpł acili pienią dze i odpoczywają , mają cierpieć . Na przykł ad moje dziecko budził o się wię cej niż jeden raz, bo ktoś się tam bawił i zachowywał się gł oś no po tym, jak wszyscy już dawno spali, i dopiero gdy Aleksandra Leonidovna uspokoił a tych ludzi, moje dziecko znó w zasnę ł o.
Dlatego zastanó w się nad adekwatnoś cią tych negatywnych recenzji. Na pró ż no obraził znakomitą administratorkę Aleksandrę Leonidovnę i personel hotelu. Przyjedź odpoczywać z pozytywnym nastawieniem, szanuj otaczają cych Cię ludzi, a jestem pewien, ż e naprawdę bę dziesz cieszyć się wakacjami i bę dziesz miał tylko pozytywne wraż enia w pamię ci!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał