Niegrzeczność kierownictwa bazy!

Pisemny: 18 styczeń 2013
Czas podróży: 1 — 30 czerwiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Sewastopol to prawie moje rodzinne miasto, czę sto podró ż ujemy.
Postanowił am wię c pojechać tam na miesią c z mał ym dzieckiem (1.5 roku). Koledzy przywieź li mnie do bazy, pomogli nieś ć rzeczy i odeszli.
Otó ż ​ ​ pokó j okropny, "ciepł a" woda jest tylko pod prysznicem, nie ma umywalki. Sam prysznic to dziura w suficie, z któ rej woda spł ywa po prostu na podł ogę i ś ciany, muszlę klozetową ))) tj. nie jest realistyczne czerpanie ciepł ej wody bez zamoczenia od stó p do gł ó w.
Nie jestem zepsuty, ale trudno był o sobie wyobrazić , jak umyć okreś lone miejsce dla dziecka, miał em nadzieję , ż e przynajmniej w zlewie bę dzie ciepł a woda), ale wszystko okazał o się kwiatami)))) teraz jest już zabawne, to nie był o bardzo.

W moim domu nie był o ciepł ej wody, poproszono mnie o przeprowadzkę do innego. Historia o tym, jak przecią gał em przez bazę rzeczy, wó zek i cię ż ką walizkę z dzieckiem pod pachą , to osobna historia… W ogó le, kiedy w koń cu się rozł oż ył em i osiedlił em w nowym domu (któ ry wydawał się jeszcze wygodniejszy do mnie) wydychał em powietrze i postanowił em mimo wszystko się umyć...Wię c w nowym domku NIE był o ciepł ej wody TEŻ !!!! ! ! a co najważ niejsze, dł ugo jej tam nie był o, a obsł uga wiedział a o tym, a mimo to zmusił a mnie do przeprowadzki, zaproponowali, ż e pobiegnę do innego domu po drugiej stronie ulicy na tydzień (tyle czasu potrzeba był o na naprawienie dziesię ciu) ! ! ! capp po prostu. . .
Wtedy też miał am pytanie z tym, ż e był o mi niewygodnie iś ć do jadalni, postanowił am poprosić dyrektora, ż eby pozwolił mi zjeś ć na pię trze niż ej (tam też ustawiono stoł y).
Wię c dyrektor skarcił mnie, prawie nieprzyzwoicie, powiedział , ż e nic mi nie jest winien, ż e to wszystko moje problemy, ż e jestem rozpieszczoną księ ż niczką i nie umiem umyć tył eczka mojemu dziecku i odpowiednio go nakarmić , ż e on czy w ogó le nie ja i moje dziecko musiał am wpuś cić , zrobił am to tylko z przysł ugi, CHOĆ jak rezerwował am pisał am 5 razy, ż e jadę sama z 1.5 letnim dzieckiem i wyjaś nione pytania o podł ogach, umywalkach i nie tylko.
W ogó le, jak gł upiec, rozpł akał em się tam do histerii, nie wiedział em, co robić...odwró cił em się i wyszedł em. Napisał wniosek o zwrot pienię dzy.
Nastę pnego dnia pracownicy i administratorzy bazy przyszli mnie przeprosić , powiedzieli, ż e „ma taki charakter”… po prostu kapets. Ale przynieś li mi nową miskę , znaleź li gdzieś stare krzeseł ko do karmienia, ogó lnie nadal speł niali moje proś by. Woda został a naprawiona tydzień pó ź niej na przybycie mę ż a, kiedy przyjechał , wszyscy stali się bardzo uprzejmi, nawet dyrektor zatrzymał się i zapytał : „Sasza, wszystko w porzą dku? Potrzebujesz czegoś ? ” (nawet on zaczą ł do ciebie dzwonić i nie szturchał , jak wtedy, gdy krzyczał ))))))

Oto historia, pozostał e 2 tygodnie spę dziliś my dobrze, podobał o nam się wszystko inne - plaż a, teren, bliskoś ć miasta, wię c tego lata pojadę do są siedniej bazy, personel jest uprzejmy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał