Niekonsekwencja lekarza, oszustwo pacjenta

Pisemny: 7 październik 2019
Czas podróży: 23 wrzesień — 3 październik 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Zamiast przepisanych 12 metró w mieszkania dla dwó ch osó b dają.7 i nie ma szafy w pokoju, ale jest toaleta.
Ciś nienie wynosi 100*50, w dokumentach piszą.120*80. Pytanie: po co w takim razie mierzyć ciś nienie?
Dzień przed przyjazdem, w dzień wolny, z powodu zaniedbań lekarza w miejscu zamieszkania, dowiedziano się o przeciwwskazaniach do terapii borowiną . Terapia bł otna nie jest zapewniona, zgadzam się ! Ale elektroforeza, ł adowanie nie jest przeciwwskazane. Namó wiono ich do powrotu do domu.
Zachorował , przez trzy dni nie otrzymał wykwalifikowanej pomocy medycznej, komplikacja przy bó lu gardł a, ledwo go namó wił do wezwania karetki.
Zabrali mnie karetką , natychmiast wypisali i ulokowali oddział z innym goś ciem.
Czekaj, moż e bilet do 21 paź dziernika, bo przed nami jeszcze ponad 2 tygodnie?

Postanowił em wró cić do domu, zmienił em bilet. Nie chciał em jechać na lotnisko.
Nie dali oddzieranego kuponu z bonu, ż eby powiedzieć na oddziale, ale przebywał tu przez 28 dni z peł nym cyklem leczenia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар